REKLAMA
REKLAMA

Lucas Moura celem MU

dodał: KMM  |  źródło: BBC Sport  |  23.07.2012 15:03
Sir Alex Ferguson przyznał, że Lucas Moura znajduje się w gronie potencjalnych kandydatów do gry na Old Trafford. Szkoleniowiec Manchesteru United zaprzeczył jednak, by kluby osiągnęły już porozumienie.

- To nieprawda – powiedział Ferguson zapytany o doniesienia o zaakceptowaniu przez Sao Paulo oferty opiewającej na 26 mln funtów. - Nie osiągnęliśmy porozumienia. Wykazaliśmy zainteresowanie, ale do czasu gdy nie otrzymamy potwierdzenia, nie możemy mówić, że to nasz zawodnik. - dodał trener.

Lucas jest w kadrze Brazylii na Igrzyska Olimpijskie, ale już znacznie wcześniej wzbudził zainteresowanie innych klubu Premier League, w tym Chelsea, a także Realu Madryt i Interu Mediolan.
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI



REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 28 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Juve_4eveR | 23.07.2012 16:00

Taka kasa za 19-sto latka... zgrozo.

-Patryk- | 23.07.2012 16:10

ale 32 mln za Hazarda to była przesada? błagam

PremierLeagueFa | 23.07.2012 16:12

Jeżeli Sir Alex Ferguson daje takie pieniądze za tak młodego gracza, to znaczy, że jest on bardzo utalentowanym i perspektywicznym zawodnikiem.

drzwi | 23.07.2012 16:50

Tjak.. Jeśli Alex daje za piłkarza krocie to znaczy, że piłkarz jest utalentowany, a jak inny klub daje za piłkarza krocie to wówczas piłkarz jest przepłacony.. ;p
To zabawne w jakich oparach absurdu przyszło nam żyć ;]

Rambo_MUnited | 23.07.2012 17:08

drzwi
a moze PremierLeagueFa chodzilo o to ze Ferguson ma nosa do mlodych grajkow i jezeli daje takie pieniadze to znaczy ze dostrzegl w nim potecjal. chyba nie musze Ci mowic ilu siwetnych graczy wprowadzil w pilkarski swiat ten trener. dlatego nie unos sie od razu tylko pomysl :)

Penetratorek | 23.07.2012 17:10

"Taka kasa za 19-sto latka... zgrozo."

Jprd jakby miał 25 to by był wart tyle?? NIe liczy sie wiek a umiejetnosci Lucas jest przekotem .

Fat1xD | 23.07.2012 17:16

Nie rozumiem Fergusona... Z jednej strony twierdzi, że Chelsea przepłaciła za Hazarda, a sam daje ponad 30 milionów za nieogranego w Europie 19 latka. Mam nadzieję, że i tym razem Alex się nie myli i ten chłopak w sobie "cosik" ma... Wydaje mi się jednak, że kupno Lucasa to tak na otarcie łez, za przegraną w walce o Hazarda.

United!

Payne | 23.07.2012 17:25


Może i dużo kosztuje ale nie woła takiej tygodniowki jak Hazard.... pomimo ze transfer za podobną kwotę ale na przestrzeni 4 lat to Chelsea wyda 2x wiecej za płacę jak nie wiecej

koivu | 23.07.2012 17:39

Mozna tez napisac ile swietnych grajkow olek zmarnowal, ferguson sam gada jakie to kwoty wydaje konkurencja na zawodnikow po czym sam robi to samo bo wdg. tego ruchu transferowego bedzie lepszy niz ronaldo, moura na tle hazard w eu wypada blado a kasa podobna Po drugie jak slysze o tych diamentach do szlifowania to biore wiadorko z lazienki na solidnego belta, olek co najwyzej wciaga pilkarzy w swiatowy futbol to ze kupil rooneya czy ronadlo przepraszam ale ci zawodnicy juz bylo znani w eu rownie dobrze milan czy inter mogliby pokusic sie o tych zawodnikow. Rozumiem fastynacje trenerska taktyczna moralna sir fergusoan ale nie rozumie ze to jakis lowca talentow. Mysle ze giggs i beckham czy schoels to efekt przedewszystkim pracy z mlodzieza. Nie sztuka jest wydac 30mln idealnym przykladem jest Messi. A teraz hejtujcie smialo :>

Frantic | 23.07.2012 18:12

Fat1xD Gdy feguson mówił o przeplaconym transferze Hazarda miał na mysli to, że Chelsea oprocz 32 mln funtow wydanych na Edena, zaplaciła krocie agentowi, aż 6 mln, Hazard pewnie tez cos wzial w kieszen i nagle kwota rosnie do 40 mln.. Mało ?

uzalezniony | 23.07.2012 18:15

koivu
popieram w 100%
irytuje mnie troche jak kibice United pisza ze jezeli SAF daje za pilkarza duze pieniadze to on musi byc tego wart i SAF widzi w nim potencjal a jak juz ktos inny wyda na grajka duza kase to sa teksty typu / przeplacony pilkarz/

Frantic | 23.07.2012 18:27

koivu Tak tylko np Ferguson odwiedzil rodzine Giggsa gdy ten mial jakies 14 lat i probowal ich przekonac do gry w United, wiec jednak troche jest w tym zaslugi fergusona. Troche pokory.
Tak samo to jakos Ferguson postawil na dzieciaków z ktorych pozniej wyrosli swietni pilkarze i potrafił z nimi cos wygrac. Albo kto ciągnał Fletechera przez wszystkie szczeble kariery i ciagle na niego stawial, nawet gdy w wieku 22 lat wszyscy mysleli, ze nic z niego nie bedzie.
To jeszcze powiedz m ile razy SAF wydal 30 mln F za pilkarza ? Trzy razy ?

scholes | 23.07.2012 18:54

O czym tu w ogóle jest dyskusja.. ile będzie w sumie kosztował Lucas jeśli dojdzie do transferu a ile Hazard ? Moim zdaniem Belg będzie kosztował grubo ponad 10 milinów funtów więcej..

macieklizak | 23.07.2012 19:15

Ja pamietam jak SAF dawał kilkanaście mln za pewnego 18latka i też było wiele gadania że to ryzykowne, tym zawodnikiem był Cristiano Ronaldo.

piotruś83 | 23.07.2012 20:39

jezeli chodzi o kwestie Hazarda ,to w duzej mierze Fergusonowi chodzilo o 6 mln funtow dla samego agenta.

mack | 23.07.2012 20:51

Ponoć Lucas dogaday z MU i po IO trafi na Old Trafford. Jeśli tak to zaimponuje mi stary Ferguson :). Po tym jak przyszedł Kagawa myślałem, że kolejny ofensywny pomocnik nie przyjdzie, bo niby na jaką pozycję. Lucas też gra jako skrzydłowy, ale bardziej w systemie 4-3-3, którego za bardzo nie widzę w United..

Arci_17_Nani_ | 23.07.2012 21:02

Oby ten transfer doszedl do skutku to w koncu mielibysmy dobrych srodkowych pomocnikow. W takim skladzie bedzie znowu mozna dosjc do finalu LM. Wracaj do dyskusji na temat czy Fergi ma nosa czy tez nie to uwazam ze SAF 30mln wydaje tylko wtedy kiedy jest przekonany ze dany zawodnik jest utalentowany i wniesie duzo do zespolu, przyklad: Rooney, Ferdinand, Berba, Nani. Alex przewaznie wydaje w granicach 20mln i sa to przewaznie mlodzi zawodnicy ktorzy w wiekszosci sie sprawdzaja. Teraz to ewidentnie buduje zespol na przyszlosc zeby przyszly trener nie mial problmu budowania zespolu od nowa tylko kupil jednego badz dwoch zawodnikow. Az sie boje jak teraz United bedzie gralo w pozytywnym znaczeniu oczywiscie.

Morrin | 23.07.2012 21:30

Fani MU prosze was zdejmijcie klapki z oczu, Fergi dokonal wielu wspanialych transferow, ale przyznajcie sobie szczerze ze wiele transferow mu nie wyszlo. Chocby kupiony za jakies 30 mln - Anderson, tez mial byc wielkim talentem. Nani rowniez jak dla mnie nie do konca sie sprawdzil. Jako speca od mlodziezy ja zawsze bede uznawal Wengera, choc mimo wszystko SAF jest w stanie sciagnac niezlych chlopakow. Transfer jak najbardziej moze byc na plus jak i stac sie wielkim niewypalem

Penetratorek | 23.07.2012 21:36

"Nani nie do konca sie sprawdzil"

Hah gosciu czy ty wiesz co mówisz jak mógł najlepszy skrzydłowy w lidze sie nie sprawdzić ?? Nani to piłkarz kompletny ..

Penetratorek | 23.07.2012 21:37

Od czasów przyjscia Naniego i Andersona United swietuje puchar za Pucharem w lidze nie spadlo ponizej 2 miejsca a lige przegrywalo 1 pkt 2x..ale wiadomo ze znawcy wiedza lepiej hahahah..

Realowiec | 23.07.2012 21:59

Morrin Andersona przytłumiły kontuzje i nie do końca prawidłowe wykorzystanie przez Fergusona,ale nie wiem co masz do Naniego chyba że chodzi Ci że nie został następcą Ronaldo ale wiadomo najlepsi są nie do zastąpienia:)Nani i tak jest w ścisłej czołówce skrzydłowych więc Twój comment trochę nie na miejscu.

koivu | 23.07.2012 22:10

czekal czekaj pamietam jak olek mowil ze anderson bedzie drugim Ronaldinho co jak co mial troche racji kolor skory sie zgadzal nastepny bebe za chore pieniadze, nie rozumiem jak mozna dac 18mln za bramkarza, nie rozumiem tez jak mozna kupic napastnika za 35 mln i posadzic go pozniej na lawce, nie rozumiem jak mozna blokowac trasnfer kuszczaka nie dajac mu gry w pierwszym skladzie, nie wiem jak mozna sprowadzac poula z emerytury kupujac moure za 30mln chociaz wiadomo jak srodek jest dziurawy, czemu moura nie ma byc drugim veronem ? poprostu nie rozumiem :D adios locos

Ekste | 24.07.2012 09:24

koivu - nie rozumiesz, bo jesteś fanem Arsenalu.

Morrin - gwoli nieścisłości, Anderson kosztował 17 milionów funtów, a nie 30... A mówienie, że Nani się nie sprawdził to chyba kiepski żart. Sam może nie należę do wielkich entuzjastów jego talentu, jednak jakby nie patrzeć jest on w ścisłej czołówce skrzydłowych w Anglii, jak i w Europie. Problemy ma głównie z regularnością.

Nie wiem w sumie, jak odnieść się do tego. Fergie chyba lubi ryzyko. Cieszy mnie tylko fakt, że Sir Alex w końcu zrozumiał, że bez transferów środkowych/ofensywnych pomocników się nie obejdzie. Inna sprawa, że za te pieniądze mógłby powalczyć o Modrića, ale widocznie woli piłkarzy, których sam sobie może jeszcze wychować. ;)

koivu | 24.07.2012 09:59

niezly argument, przekonales mnie :)

Ekste | 24.07.2012 13:21

koivu - to był sarkazm, ale jeśli chcesz to mogę Ci dosadnie to wytłumaczyć i uargumentować.

Jeśli chcesz być najlepszy musisz inwestować w najlepszych. Inwestowanie w piłkarzy może być różne, jak chociażby zaoferowanie dobrego kontraktu młodemu, dobrze zapowiadającemu się zawodnikowi lub też po prostu wyłożenie za jakiegoś sprawdzonego lub mniej sprawdzonego, lecz utalentowanego zawodnika kasy. Grubej kasy, bo dziś piłka to tylko gruba kasa.  Nie jestem jakimś wielkim fanem żadnej z drużyn, jednak takie Twoje gadanie jest po prostu zbyteczne - krytykujesz SAFa, jakby Wenger, Mourinho czy jakiś inny wielki trener nie zrobił kiedyś błędu. Krytykujesz go nie znając sytuacji. Kuszczak mógł odejść wcześniej, lecz nie chciał, bo się łudził, że będzie grał w podstawie - a jak przedłużył kontrakt - wtedy SAF nie chciał go puścić. Berba, czyli Twój napastnik za 30 milionów to gość, który gra bardzo nieregularnie - strzela 5 bramek w jednym meczu i w kilku następnych wypada blado - ale swoje 30 milionów już spłacił, koronę króla strzelców zdobył. Nie rozumiesz jak można wyłożyć na bramkarza 18 milionów? Dziwne, bo to w sumie dosyć mała kwota na dzisiejsze realia.

Ja bym mógł np. powiedzieć: skoro Wenger jest takim wielkim łowcą talentów, to nie rozumiem, co robił tam Bendtner, po którym jechali wszyscy kibice Kanononierów, Chamakh, który ma być zastępcą RvP (nice joke). Nie rozumiem też wielkiego talentu Djourou (sami kibice i trener Arsenalu też go chyba nie rozumieją).  Ja osobiście będąc na Twoim miejscu nie wypowiadałbym się zbyt hucznie na temat polityki transferowej klubu, który od kilkunastu lat zdobywa najwięcej tytułów ze wszystkich angielskich drużyn i ciągle jest na szczycie, nawet jeśli na jeden sezon z niego zejdzie to po to, by w drugim na niego wrócić. United to klub posiadający aspiracje na mistrzostwo, zaś Arsenal to klub mający marzenia o mistrzostwie. Dlatego z United nie odchodzi co sezon co najmniej jeden z najlepszych piłkarzy zespołu, tak jak to ma miejsce w Arsenalu.

Pozdrawiam.

koivu | 24.07.2012 17:35

przeczytalem 3 zdania i mialem dosc ... akurat wpadlo mi w oko te 18 mln co dla ciebie to jest malo masz racje za BRAMKARZA bardzo malo ! :> odsylam do listy najbardziej zadluzonych klubow, reszty twojego belkotu nie mialem ochoty czytac :)

redstar0 | 24.07.2012 18:13

https://adambet1x2.wordpress.com/   Kupon na czwartek już gotowy ! kurs ok 17.Na blogu skan zagranego kuponu ! Skany poprzednich spotkan takze na blogu,zapraszam!Bardzo wysoka skutecznosc typow!

Ekste | 25.07.2012 10:28

koivu - przeczytałeś, po prostu nie masz argumentów, żeby odpowiedzieć. Wobec tego co napisałeś śmiem twierdzić, że jesteś sfrustrowanym fanem Arsenalu, które ma za złe United, że ciągle z nimi wygrywają.

A jak nie potrafisz wysunąć argumentów w dyskusji, to przynajmniej napisz i się przyznaj, a nie odwalaj szopki niczym 10 letnie dziecko. ;)

Pozdrawiam



anglia.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy