REKLAMA
REKLAMA

Poznaliśmy grupy Ligi Mistrzów!

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: goal.pl  |  27.08.2015 18:39
W czwartek odbyło się losowanie fazy grupowej Ligi Mistrzów. 32 drużyny z 17 krajów zostało rozlosowanych do ośmiu grup. W kilku z nich rywalizacja zapowiada się niezwykle ciekawie.

GRUPA A:
Paris Saint-Germain (Francja)
Real Madryt (Hiszpania)
Szachtar Donieck (Ukraina)
Malmo FF (Szwecja)

GRUPA B:
PSV Eindhoven (Holandia)
Manchester United (Anglia)
CSKA Moskwa (Rosja)
VfL Wolfsburg (Niemcy)

GRUPA C:
Benfica Lizbona (Portugalia)
Atletico Madryt (Hiszpania)
Galatasaray Stambuł (Turcja)
FC Astana (Kazachstan)

GRUPA D:
Juventus FC (Włochy)
Manchester City (Anglia)
Sevilla FC (Hiszpania)
Borussia M'Gladbach (Niemcy)

GRUPA E:
FC Barcelona (Hiszpania)
Bayer Leverkusen (Niemcy)
AS Roma (Włochy)
BATE Borysow (Białoruś)

GRUPA F:
Bayern Monachium (Niemcy)
Arsenal FC (Anglia)
Olympiakos Pireus (Grecja)
Dinamo Zagrzeb (Chorwacja)

GRUPA G:
Chelsea FC (Anglia)
FC Porto (Portugalia)
Dynamo Kijów (Ukraina)
Maccabi Tel-Awiw (Izrael)

GRUPA H:
Zenit Sankt Petersburg (Rosja)
Valencia CF (Hiszpania)
Olympique Lyon (Francja)
KAA Gent (Belgia)
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI



REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 134 komentarzy

TysonFCB | 27.08.2015 17:39

Chciałbym Arsenal, albo MU w grupie?? Puyol, Andres, Abidal, Zubi... Da rade?;)

Litmanen | 27.08.2015 17:44

Chciałbym:
Juventus - finalista, lubię gdy gramy z ekipami z Włoch
Arsenal - zawsze grają w LM i zawsze wychodzą z grupy
Gladbach - bardzo fajna drużyna, super były mecze z nimi przed rokiem.
Same firmy i sportowo ciekawe widowiska.
Nie chcialbym Malmo, BATE, Izraela itp

figarro | 27.08.2015 17:50

Mam nadzieję, że City w końcu zajmą pierwsze miejsce w swojej grupie i zajdą daleko w LM. Jak nie teraz to później może być ciężej.

Bianconeri18 | 27.08.2015 18:12

Kto tu zawszę co roku miał fuksa na grupy?? Chelsea? sorry jak się myle :)

bsbs | 27.08.2015 18:15

szkoda że Barca będzie w tym samym czasie co Bayern:/

Bianconeri18 | 27.08.2015 18:21

no to zgadłem to Chelsea jak narazie fuks :D chociaż Valencia , Barca również .

City ciekawe kto dalej :D

ukasz | 27.08.2015 18:27

Grupa śmierci już znana

Bianconeri18 | 27.08.2015 18:27

Czemu odrazu nam dali jak City wcześniej Seville ?? wyjaśni ktoś?

Yeah_bunny | 27.08.2015 18:28

O c*#j

Guaje | 27.08.2015 18:28

Za pierwszy kosz dla mistrzów najlepszych lig to chyba gazprom zabulił, bo Zenitowi nie wystarczyły najłatwiejsze "losowania" co roku. Teraz będą mieć pierwsze kosze co sezon
Oby sędziowie nie mieli pretekstów do wałków

lukasz030992 | 27.08.2015 18:28

grupa D bedzie grubo i ciekawie, fajnie dla oka, Ferdek zagra przeciw Juve

TysonFCB | 27.08.2015 18:29

Mamy grupę śmierci !!!!!!!!!!!!

cafe | 27.08.2015 18:33

Jeszcze tylko Astany brakuje w grupie D xd

Yeah_bunny | 27.08.2015 18:34

Teraz dostaniemy Borussie lub Wolfsburg :P

TysonFCB | 27.08.2015 18:37

Bardzo przyjemna grupa dla Barcy!!! Real ma trudniej w tym roku... Juventusowi się dostalo

kubbak92 | 27.08.2015 18:38

Jak najbardziej dobra grupa Chelsea. Ze spokojem Mourinho powinien wyjść z grupy.

bsbs | 27.08.2015 18:39

City haha:D ci to zawsze mają pecha

TysonFCB | 27.08.2015 18:40

Aaaaaa i liczyłem ze ktoś z Valencia/Sevilla bedzie mial taka grupę która umożliwi awans... Trafiło się Valenci, Atletico całkiem nieźle... Mam nadzieję ze w 1/8 bedzie Barca, Real, Atletico, Valencia... A o LE powalczy Sevilla;)

lukasz030992 | 27.08.2015 18:41

@tayson
nie podniecaj sie tak ;)easy man

slawekmat | 27.08.2015 18:41

te losowania co roku coraz bardziej mnie draznia, bo ze wzgledu na te praea tv i inne *****ly, losuja najslabsze malmo, astana czy tel aviv a do wyboru po 2 gr bo cos tam.  a City jak co roku gr smierci. United niby latwa ale ten Wolfsburg lekko utrudni sprawe, Chelsea poza Porto same ogorki, Arsenal tez Bayern i dwaj slabeusze

lukasz030992 | 27.08.2015 18:42

grupa D najciekawsza, fajnie dla oka, Ferdek zagra przeciw Juve, podoba sie ta grupa

TysonFCB | 27.08.2015 18:42

Grupa D grupa śmierci... Myślę ze Borussia, dojrzala i u siebie bedzie bardzo ciężkim rywalem... Ich kibice tworzą super atmosferę ;) Juve ma grupę próby. 6 meczy na wysokim poziomie, ale to samo City;)

bartolomeo | 27.08.2015 18:43

Jedyna szansa Gladbach na chociaż LE to chyba kolejna kompromitacja City. No ale kibice Borussii marząc o LM, chyba właśnie chcieli grać z takimi rywalami :).

Yeah_bunny | 27.08.2015 18:43

Każda z drużyn z którą będziemy grali miała tylko jedną dostępną grupę, mimo że tylko Borussia była losowana jako ostatnia.

Ten przepis o tym żeby zespoły z jednego kraju nie grały tego samego dnia całkiem wypacza losowanie.

Bianconeri18 | 27.08.2015 18:43

Litmanen
Prawię siadło Ci ! ale chciałeś Anglików .. :)

Wytłumaczy ktoś z tym przydzielaniem odrazu do grup ?? dlaczego np Malmo nie mogło trafić do grup A , B , C , D ?

Rivera | 27.08.2015 18:45

Bianconeri18
Czemu odrazu nam dali jak City wcześniej Seville ?? wyjaśni ktoś?

Ze wzgledu na prawa do transmisji.


Juve bardzo mocna grupa, moze byc trudno o awans nawet... Atleti chyba juz tradycyjnie teoretycznie latwa grupa, za to Chelsea jak zwykle dostaje klub ktory ma niebieskie barwy ;)

JPMagik | 27.08.2015 18:45

No w tym roku to Juve wylosowali chyba najsilniejszych rywali z możliwych. Jedynie z ostatniego koszyka gorszym rywalem mógł byc VfL Wolfsburg.
Zdecydowanie najsilniejsza grupa przyszłej LM, Juve dawno nie miało tak trudnej grupy a z tego co wiemy w grupie Juve to nie potrafi za dobrze grać. Będzie bardzo ciężko i oby szczęśliwie Forza Juve.

Litmanen | 27.08.2015 18:45

Ha ! Warto było walczyć o LM dla takiej grupy.
Dwa moje życzenia los spełnił, Juve i Gladbach,
MC zamiast Arsenalu też przyjmę z radością,
szykują się same świetne mecze w tej grupie.

Rivera | 27.08.2015 18:47


Bianconeri18  Jak Malmoe nie moglo trafic do grupy A? Zobacz w ktorej sa obecnie.

figarro | 27.08.2015 18:48

City w grupie śmierci. Ale po tym jak teraz grają są wg mnie faworytami. Oby tylko formę z ligi przełożyli na LM. Reszta powinna spokojnie awansować dalej.

cich cich | 27.08.2015 18:48


Chelsea ma świetną passę w losowaniach. Na przeciwległprzeciwległym biegunie....Man City,tojest jakieś voo doo ....nie papamiętam żeby wylosowali lajtową grupę...droga przez mękę. Barca będzie musiała się trochę wysilić, oczywiście są faworytami ale nie zanosi się na spacerek ....ta jesień z powodu problemów kadrowych będzie cholernie ciężka.



Pozdro - cich cich

Catalina | 27.08.2015 18:49

Gorzej to już dla Juve chyba być nie mogło. Zapowiada się zacięta walka. Myślę,że nie ma co płakać, przynajmniej będą fajne mecze.
Chelsea jak zwykle droga usłana różami. Atletico też ma grupę bardziej pasującą do Ligi Europejskiej.

...3

Yeah_bunny | 27.08.2015 18:50

W sumie jak już mamy taką grupę to szkoda że nam nie dali Wolfsburga :P

Obywatel85 | 27.08.2015 18:51

No i znowu kur...mamy ciezka grupe...ucieszylem sie ze z pierwszego koszyka trafilismy Juve ale z trzeciego Sevilla to juz mnie bardzo zmartwila...czekalem przed wylosowaniem czwartego zespolu aby nie byl to Wolsburg bo wtedy by nam chyba De Bruyne jednak nie sprzedali dostalismy Borusie troche lepiej ale cala grupa jak zwykle bardzo trudna...no ale coz musimy teraz pokazac sile i wygrac grupe!!!

cich cich | 27.08.2015 18:51



Jari -


Cholera ...wygrałeś dużą bańkę, City zamiast Kanonierów ale generalnie wycelowałeś pięknie :)


Pozdro - cich cich





bsbs | 27.08.2015 18:52

Najłatwiej ma Chelsea, Barca i Atletico. Grupa D to hard core i myśle że City nie wyjdzie z grupy.

NoSuprises | 27.08.2015 18:54

Arsenal and Bayern still a better story than Twilight...

Zapowiada się ciekawy wyjazd do Monachium. Dobrze, że z trzeciego i czwartego koszyka nie trafiły się cięższe zespoły. Mogła wpaść Sevilla, mogły wpaść wycieczki po świecie do Moskwy (jak na złość United pewnie dostanie ostatni mecz jesienny na wyjeździe w Moskwie) i Astany. Są krótsze wyloty do Zagrzebia i Grecji (może Wenger pozwoli młodzikom pograć jeśli się dobrze ułoży terminarz). losowania jestem umiarkowanie zadowolony chociaż marzyło mi się Juve w grupie z mocnych ekip.

Co do City to nie pojmuję tego. Ktoś chyba na nich rzucił klątwę. W każdym losowaniu dostają grupę śmierci. Grupa D zapowiada się naprawdę soczyście. Nic tylko czekać na fazę grupową.

Che We Can | 27.08.2015 18:55

@Tyson

Valencii każda grupa umożliwi awans (w każdej też mogą odpaść, chyba tylko Bayern, Barca i Real odpaść nie mogą i im losowania obojętne).
Grupę H wygrywamy z uśmiechem na ustach.
Ha Ha Ha :)
A Sevilla zgodnie z jej hymnem: Hasta la muerte :D

rycerz17 | 27.08.2015 18:57

Grupą śmierci oczywiście D - szkoda tylko, że Gladabach na początku tego sezonu wygląda tak słabo i prawdopodobnie jednak będą odstawać...
Juve po finale w poprzedniej edycji tym razem może nawet nie wyjść z grupy. Przypuszczam, że Man City (WRESZCIE)  wygra swoją grupę w LM i będzie rozstawione podczas losowania 1/8.

Najbardziej wyrównana jest grupa H - tu nawet teoretycznie najsłabsze Gent ma szanse coś sensownego ugrać.

Fani Chelsea podczas fazy grupowej zdecydowanie będą się nudzić...

W sumie to bardzo dobre losowanie dla hiszpańskich drużyn - poza Sevillą pozostałe 4 drużyny powinny wygrać swoje grupy ;-)
Najgorzej za to trafili Niemcy - o 4 drużynach w 1/8 tak jak w poprzedniej edycji fani Bundesligi mogą zapomnieć. Tylko Bayern jest murowany faworytem do awansu dalej. Gladbach to ma wręcz mniej niż 20% szans po takim losowaniu i letnich osłabieniach.

RM19 | 27.08.2015 18:58

Mamy fajną grupę. Wiadomo że z PSG trzeba będzie dać z siebie maxa ale myślę że pozostała dwójka będzie łatwa do ogrania zarówno u siebie jak i na wyjeździe. Grupa D to miodzio w zasadzie nie wiadomo kto wyjdzie bo może wyjść każdy.

Tiberinus | 27.08.2015 18:59

Do rywalizacji z Leverkusen podchodzę z pokorą ale i wiarą.
Albo oni (55%) albo my (45%).
Widziałem ich mecze, choćby wczorajszy z Lazio,
albo pechowo przegrany dwumecz z AM,
Barca spokojnie z pierwszego, oni mają patent na Bayer
Nie trafiliśmy dobrze, nie możemy też liczyć że pomoże BATE

marian_ | 27.08.2015 19:00

Grupa A: Real, PSG
Grupa B: United, Wolfsburg
Grupa C: Atletico, Benfica
Grupa D: City, Sevilla
Grupa E: Barca, Roma
Grupa F: Bayern, Arsenal
Grupa G: Chelsea, Porto
Grupa H: Valencia, Zenit

TysonFCB | 27.08.2015 19:01

Che We Van


"
Valencii każda grupa umożliwi awans (w każdej też mogą odpaść, chyba tylko Bayern, Barca i Real odpaść nie mogą i im losowania obojętne)."

No tak ale chcialem dla Valenci/Sevilli taka grupę zeby ktoras awansowała nie musząc walczyć z gigantami... Sevilla ma dużo dużo trudniej o awans... Myślę ze takie 6 meczy Sevilli odbije się na rozgrywkach ligowych, bo to beda piekielnie trudne mecze... No cóż pozostaje kibicować klubom z Hiszpanii ;)

RM19 | 27.08.2015 19:03

A co do Chelsea i jej grupy to ok może jest łatwa aczkolwiek schody zaczynają się w 1/16 a jak Chelsea się pokazała w tej fazie w zeszłym sezonie wszyscy wiemy. 4 drużyny Angielskie i 5 Hiszpańskich. W tym sezonie idealnie zobaczymy która liga będzie górą

RaulMadrid | 27.08.2015 19:10

Szachtar Donieck nie powinien być wymagającym rywalem.
Wiadomo wyjazdy na wschód są z reguły ciężkie, ale Ukraińcy latem wyraźnie się osłabili.
Odeszła największa gwiazda zespołu i lider Douglas Costa i najlepszy klubowy strzelec ostatnich lat Luiz Adriano, oraz solidny defensywny pomocnik Fernando. Do Doniecka wrócił zaś 32 letni Eduardo da Silva.
Taison, Bernard i Alex Teixeria mogą nam napsuć troche krwi.
Mimo wszystko Ukraińcy nie mają argumentów, aby z nami konkurować.
Szweckie Malmo raczej będzie chłopcem do bicia. Fajnie że Zlatan wróci do miasta w którym się urodził i zagra przeciwko klubowi którego jest wychowankiem i który opuścił 14 lat temu jako obiecujący 20 latek.
Warto zwrócić w  Malmo na Polski akcent bowiem w Szweckim klubie występuje 21 letni Paweł Cibiecki który jest środkowym napastnikiem i 23 letni defensywny pomocnik Oskar Lewicki który w latach 2009-2011 był piłkarzem samego Bayernu Monachium. Lewicki w przeciwieństwie do Cibieckiego występuje jednak w Reprezentacji Szwecji, dla której rozegrał 4 spotkania, jednak wszystkie te spotkania były meczami towarzyskimi, tak wiec drzwi do Reprezentacji Polski nadal dla Lewickiego są otwarte.
No i PSG. Z Paryżanami stoczymy bój o pierwsze miejsce. Powrót Di Marii na Santiago Bernabeu. Mam nadzieje że Lucas Moura w meczach z nami zwróci na siebie uwagę Pereza i może w przyszlym roku do nas dołaczy bo 23 letni Brazylijczyk jest moim marzeniem w białej koszulce od dawna i z pewnością wniósłby do naszej gry więcej niż Lucas Vazquez i Denis Czeryszew razem wzięci, w dodatku jest od nich młodszy. Śmiem twierdzić że Moura lepiej by się w Hiszpanii odnalazł niż Gareth Bale.

Zadowolony jestem z losowania.
Awans Real Madryt i PSG, walka o pierwsze miejsce zacięta.
Liga Europy dla Szachtara, a Malmo do domu, Szachtar to nie Celtic.
Pozdrawiam.

Litmanen | 27.08.2015 19:10

@cich cich

Dzięki, po to gra się w LM żeby trafiać na takie przeszkody.
Trudniej niż w PD nie będzie, straciliśmy oczko do Valencii i dwa do Atletico,
udało się zawalczyć w meczach z R i B. Ostatnio udało się powalczyć 4-5 z FCB w Tbilisi
Chciałem Arsenal jako reprezentanta PL bo dla mnie jest większą marką niż MC,
nie umniejszając tym drugim.
Liczę na awans. W najlepszym razie wygranie grupy, a w najgorszym przesunięcie do LE
i jej wygranie 3x z rzędu (to też by było mega), ale najpierw 6 dobrych spotkań z mocnymi ekipami.
W zeszłym roku graliśmy dwumecz z Gladbach i w rewanżu robili nam jesień średniowiecza,
przecierałem oczy, ale udało się przejść.

Wiesz co mnie najbardziej wkurza ? To że gdy w końcu mistrz Eredivisie dostaje pierwszy kosz z czapy to Ajax nie zdobywa tytułu, na dodatek leje ich Rapid.
W każdym razie kończą się grupy śmiertelne dla Ajaxu, nie do przejścia, z Realami, Barcelonami

Anallover | 27.08.2015 19:14

Grupa A: PSG, Real
Grupa B: Wolfsburg, United
Grupa C: Atletico, Benfica
Grupa D: Sevilla, MC
Grupa E: Barca, Bayer
Grupa F: Bayern, Arsenal
Grupa G: Chelsea, Porto
Grupa H: Valencia, OL

slawekmat | 27.08.2015 19:15

na spokoju
grA Psg, Real ale po bojach bo Szachtar bedzie na pewno grozny szczegolnie u siebie
gr B United, Vfl ale wyjazd na Psv i Cska nie beda spacerkiem
C Atketico i Galata
D City, Sevilla Juve cos mi sie zdaje nie wyjdzie
E Barca Leverkuzen, choc może Roma cos powalczy
F Bayern Arsenal raczej bez problemu
G Chelsea Porto jw
H Valencia Lyon ale tu bedzie walka z Zenitem

RIMF | 27.08.2015 19:18

Nie wiem co Juve musi zrobić i kogo ograć żeby w końcu ktoś na tej stronie zaczął Juve traktować poważnie. Finał LM to za mało. hehe.

arsenal&wisla | 27.08.2015 19:19

Obowiazkiem angielskich zespołow jest awansowac z grupy, City ma najgorzej ale w koncu musza sie przełamac z takim składem jaki maja juz dawno powinni szalec w Champions League. Arsenal oczywiscie Bayern, nudne sie to juz robi ale patrzac na losowanie z 3ciego i 4tego koszyka nie ma co narzekac.

Wisnia1990 | 27.08.2015 19:20

Chelsea to chyba cale zycie bedzie mialo takie grupy...

Co do grup to ciekawie zapowiadaja sie pojedynki w grupach: A,B,D,E,F,H

Ja stawiam tak:

Grupa A                 Grupa B                  Grupa C                  Grupa D
                               
1.PSG                    1.United                 1.Atletico                 1.City
2.Real                    2.Wolfsburg          2.Benfica                 2.Juventus
3.Szachtar            3.PSV                     3.Galatasaray        3.Sevilla
4.Malmo                4.CSKA                  4.Astana                 4.Borussia

Grupa E                  Grupa F                 Grupa G                  Grupa H

1.Barcelona          1.Bayern                1.Chelsea              1.Valencia
2.Leverkusen       2.Arsenal               2.Porto                    2.Zenit
3.Roma                 3.Olympiakos        3.Maccabi              3.Lyon
4.BATE                 4.Dinamo                4.Dynamo              4.Gent

Pozdrawiam.

Riazor | 27.08.2015 19:21

Jeśli Sevilla wygra grupę D, to może być tak że wszystkie 5 zespołów z PD dokona tej sztuki,
inni są faworytami. Andaluzyjczykom daję tylko 25% szans, tak jak ich rywalom.
Mocne drużyny ale nie ma tam lepiej grających, nie ma Bawarii czy choćby Chelsea.
Każdy każdemu powinien odbierać punkty

Obywatel85

Tych grup co roku kibice większości klubów Wam zazdroszczą.
Kiepskich, nawet swoich po paru latach się nie pamięta.

cafe | 27.08.2015 19:25

Czuję, że Juve wyjdzie jako pierwsze z grupy. Czas na "show młodych". Trzon Juventusu nie zapomniał jak się gra w piłkę. Z przodu mamy świeżość, ale Dybala to będzie nazwisko, które będzie rozchwytywane w tym sezonie :) Alvaro i Paolo mogą pociągnąć tą drużynę. Oby Allegri jak najszybciej chłopaków zgrał a do składu wrócić Kwadwo Asamoah.

RIMF | 27.08.2015 19:25

Nie wiem czy porównywanie składów Sevilli i Juve ma jakiś sens. Juve to półka wyżej. Nie wydaje mi się żeby Juve było w tym sezonie słabsze. Wrecz przeciwnie. Odeszli Prilo, Vidal i Tevez ale zastąpiono ich godnie. I w końcu Juve ma bardzo moce skrzydłą obrony.

Kejker | 27.08.2015 19:27

Super grupa D, nie oszukujmy się, nie wiadomo kiedy Gladbach znowu zagra w Lidze Mistrzów, a lepiej grać z takimi drużynami jak Juve i MC niż Luukami de Jongami i innymi Olympiakosami czyli klubami, które równie dobrze można spotkać w Lidze Europy. O to chodzi w LM.

No i Sevilla, bardzo liczę przede wszystkim na rewanż na nich za ostatni sezon i wydaje mi się, że to pomiędzy Borussią a Hiszpanami rozegra się walka o 3 miejsce.

Joker | 27.08.2015 19:28

Poza grupa D to dosyć letnie te grupy... No moze jeszcze grupa Barcy jest dosyć trudna, bo Bayer i Roma to dosyć grozni rywale, ale Paryż i Real plus Bayern i Arsenal wlosowali dosyć spokojne grupy, to samo Chelsea (zresztą jak zwykle, raz mieli dosyć trudną z Juventusem i chyba Shakhtarem to nie wyszli), MU tez narzekac nie moze choc ten Wolfsburg na konei cniepotrzebny, hehe :) Atletico z Benificą według mnie też powinny spokojnie dac rade, choć nieprzewidywalny Galatasaray może byc groźny, zwłaszcza u siebie... A w grupie H to chyba każdy zadowolony, ze się w niej znalazł :) Moze Zenit mógł trafić łatwiej bo był rozstawiony...

Moje typy na miejsca premiwoane awansem do 1/8 i do 1/16 LE...
Grupa A: Real i PSG do LE Shakhtar
Grupa B: MU i Wolfsburg do LE: CSKA
Grupa C: Atletico i Befica do LE: Galata
Grupa D: ManCity i Sevilla do LE: Juventus (mogę się mylić, ale mocno się przebudowali, wiec za nim się rozpędzą to pare cennych punktów mogą stracić)
Grupa E: Barca i Bayer do LE: Roma
Grupa F: Bayern i Arsenal do LE : Olympiakos
Grupa G: Chelsea i Porto do LE: Dynamo Kijów
Grupa H: Valencia i Zenit do LE: Lyon.

Catalina | 27.08.2015 19:29

Litmanen
Muszę Cię trochę zmartwić bo PSV dostało się do pierwszego koszyka dzięki Barcelonie,bo to było miejsce dla zwycięzcy LM. Gdyby np.Real był mistrzem hiszpanii to PSV nie byłoby w pierwszym koszyku.

RIMF

Też się zastanawiam,bo z tego co widzę to nie mamy szans na awans z tej grupy.

...3

AdrianoJuve | 27.08.2015 19:34

Mocna grupa,ale style gry rywali wręcz idealne dla Juve, na szczęście nie trafiła się żadna ekipa,która na myśl o meczu z Juve będzie tylko murować bramkę i stawiać autobus, a to z takimi Juventus ma największe problemy. Czas na LM jeszcze nie nadszedł, więc trochę go pozostało na zgranie się nowych nabytków Juventusu, tych którzy już są i tych,którzy prawdopodobnie przyjdą. Stawiam na Juve i Sevillę:)
Pozostałe grupy typuje tak:
A: Pewniacy Real,PSG
B: VFL,United
C:Atletico i Benfica
D: Juve,Sevilla
E.Barca,Roma
F: Bayern,Arsenal
G: Chelsea, Porto
H: Valencia,Lyon

Kanonier16 | 27.08.2015 19:40

Jak zawsze lubiałem serie A , to teraz moim zdaniem Juve z tej grupy nie wyjdzie, pozbyli się najlepszych graczy środka pola i w zastępstowo ich kupili samych średniaków, jedynie Dybala wydaje się dobrym transferem ale on sięwróci za jakieś 3,4 llata

Ilie | 27.08.2015 19:41

Wygrać grupę to priorytet.
Potem nie będziemy mogli trafić na Bayern i Chelsea które też pewnie wygrają
i oczywiście na Real, Barcę i AM,
może być dobra sposobność by zajść daleko

Litmanen | 27.08.2015 19:47

@Catalina

Masz rację. Chociaż sytuacje gdy np Barca lub Bayern będą wygrywać LM i ligę będą się jednak zdarzać. Myślę że jeśli któryś klub z Anglii nabierze takiej mocy by pokonać resztę w LM to i własną ligę wygra, bo jednak taki triumf w stylu Chelsea to często się nie zdarza w LM

RaulMadrid | 27.08.2015 19:48

Zabawnie by było gdyby to niechciani w Turynie Ciro Immobile i Fernando Llorente odprawili Starą Dame z kwitkiem.
Na dobrą sprawę wszystkiego w grupie D możemy się spodziewać.
Obywatele odkąd występują w Champions League radzą sobie kiepsko.
LM:
14/15: 1/8
13/14: 1/8
12/13: 4 miejsce w grupie
11/12: 3 miejsce w grupie
W Lidze Europy też słabo...
LE:
11/12: 1/8
10/11: 1/8
08/09: 1/4
Juventus latem dokonał wyraźnych przetasowań kadry co może znacząco wpłynąć na ich grę. Warto też zauważyć że Stara Dama w Europie w ostatnich latach żadnym hegemonem nie jest i ten ich finał LM może być jednorazowym wybrykiem jak w przypadku BVB.
LM:
14/15: finał
13/14: 3 miejsce w grupie
12/13: 1/4
09/10: 3 miejsce w grupie
08/09: 1/8
W sezonie 10/11 i 11/12 Juve w LM nie grało.
Jak widać wyniki Starej Damy na arenie miedzynarodowej sa jak rollwcoaster i wszystkiego mozna sie po nich spodziewac.
Sevilla w LM ostatni raz grala w sezonie 09/10 i odpadla wtedy w 1/8 z CSKA.
Wygrala jednak dwie ostatnie edycje Ligi Europy i w zeszlym sezonie rozegrala fantastyczny sezon w La Liga.

Arcyciekawa grupa.

MasterArsenal | 27.08.2015 19:49

Znowu Bayern - najbardziej wlasnie nie chcialem tego zespolu, bo ile mozna z nimi grac ;]
Znowu remis w dwumeczu uznalbym tym razem za dobry wynik ;]

Grupa D bardzo ciekawa i zobaczymy czy zeszloroczny final Juventusu to byl szczyt mozliwosci czy tez Wlosi na stale wchodza do czolowki i awansuja co najmniej do cwiercfinalu

Riva1d0 | 27.08.2015 19:55

A - Real,PSG. Francuzi moim zdaniem potrafią się zawiesić na słabszym przeciwniku i zgubić pkt. Real nie ma litości dla słabszych w LM dlatego wyjdą z pierwszego miejsca.
B - UTD, Wilki. Dużo zalezy od tego czy KDB przejdzie do City czy nie. Jeśli zostanie nie zdziwi mnie Wolfsburg na pierwszym miejscu. Z Bayernem od kilku meczy walczą jak równy z równym i wygrywają a B.M to aktualnie półka wyżej od Utd....
C - Atletico, Benfika. Grupa bez historii
D - City,Sevilla. Trochę życzeniowo.City w tym sezonie będzie bardzo mocne. Myślę że to będzie ich sezon w LM tak długo jak nie trafią na Barce czy Bayern bo te drużyny grają jeszcze lepiej od City piłką. Juve oczywiście jest faworytem w starciu z Sevillą ale klub z Andaluzji potrafi się spiąć na ciężkich przeciwników i co by nie mówić ale Barcelonie postawił cięższe warunki i w lidze i w SE niż Juve które w finale grało może z 15 min w piłkę.
E - Barca,Leverkusen. Niemcy świetnie grają piłką i kto wie może jeszcze kogoś kupią za hajs z koreańca.
F - B.M, Arsenal
G - Chelsea, Porto
H - Valencia, Lyon

Baraja27 | 27.08.2015 19:57

Jak dla mnie to bardziej w grupie D bedzie test dla City niz dla Juve, bo to City w tej LM sobie nie radzi. A Juventus na pewno sie nie oslabil, bo chyba nie Pirlo ktory nic nie gral czy Vidalem ktory w wiekszosci meczow juz w 45 minucie prosil się o natymiastowy wypad. Wiec radze nie powtarzac glupot typu, ze strata Vidala i czy Pirlo Juve az tak zaboli. Zaboli ale jedynie Carlos Tevez. A nie wymieniona dwojka. Do tego są 2 rowne 11 co daje mega komfort. O to wlasnie chodzilo.
80% skladu zostalo plus doszli bardzo jakosciowi gracze. Bo nikt mi nie powie, ze Alex Sandro, Manduzkic, Khedira, Dybala czy Cuadrado to jacys podworkowcy.
Sevilla nie ma kompletnie doswiadczenia nie mowiac o Borussi w LM.
Pisanie, ze Juve nie wyjdzie z grupy to glupota. Ale kazdy moze myslec sobie co chce

Baraja27 | 27.08.2015 19:57

Jak dla mnie to bardziej w grupie D bedzie test dla City niz dla Juve, bo to City w tej LM sobie nie radzi. A Juventus na pewno sie nie oslabil, bo chyba nie Pirlo ktory nic nie gral czy Vidalem ktory w wiekszosci meczow juz w 45 minucie prosil się o natymiastowy wypad. Wiec radze nie powtarzac glupot typu, ze strata Vidala i czy Pirlo Juve az tak zaboli. Zaboli ale jedynie Carlos Tevez. A nie wymieniona dwojka. Do tego są 2 rowne 11 co daje mega komfort. O to wlasnie chodzilo.
80% skladu zostalo plus doszli bardzo jakosciowi gracze. Bo nikt mi nie powie, ze Alex Sandro, Manduzkic, Khedira, Dybala czy Cuadrado to jacys podworkowcy.
Sevilla nie ma kompletnie doswiadczenia nie mowiac o Borussi w LM.
Pisanie, ze Juve nie wyjdzie z grupy to glupota. Ale kazdy moze myslec sobie co chce

TysonFCB | 27.08.2015 19:57

Moje typy na spokojnie:



Grupa A: Real i PSG do LE Shakhtar
Grupa B: MU i Wolfsburg do LE: CSKA
Grupa C: Atletico i Befica do LE: Galata
Grupa D: ManCity i Juventus do LE: Sevilla
Grupa E: Barca i Bayer do LE: Roma
Grupa F: Bayern i Arsenal do LE : Olympiakos
Grupa G: Chelsea i Porto do LE: Dynamo Kijów
Grupa H: Valencia i Lyon do LE: Zenit


Swoon | 27.08.2015 20:00

Grupa A:  PSG, Real
Grupa B: United, Wolfsburg
Grupa C: Atletico, Benfica
Grupa D: City, Sevilla
Grupa E: Barca, Roma
Grupa F: Bayern, Arsenal
Grupa G: Chelsea, Porto
Grupa H: Valencia, Zenit

clublland | 27.08.2015 20:01

z gr nie wyjdziemy ;p takie moje skromne zdanie po tylu przetasowaniach w zespole skład jest nie zgrany i osłabiony ... do tego Max czerpiący dalej siłe z zespołu i modułu Conte.... czarno to widzę..
finał LE był by dobrym rezultatem

damien_urukhai | 27.08.2015 20:03

Grupa G i H banalne. Widze, ze Juve z grupy tym razem nie wyjdzie (to nie hejt) Roma powinna sobie poradzic poniewaz zostala solidnie wzmocniona.MU ma latwa grupe, Wolfsburg jesli nie wyjdzie to na wlasne zyczenie - pozbywaja sie kluczowych graczy.

Kastro | 27.08.2015 20:09

To PSG to niezła potęga ze typowany z pierwszego miejsca, a daje sobie kabel od internetu uciac, że nie wygrają z Realem ani raz z tych dwóch meczów

Riva1d0 | 27.08.2015 20:11

Czytam opinie kibiców Juve o ich niektórych letnich nabytkach i czekam tylko aż zaczną naśmiewać się z Chelsea, Atletico i Realu że kupują sobie od nich najlepszych jak z biedronki...

shemekblues | 27.08.2015 20:13

no to Chelsea przyfarciła, ale jest to złudne , po wyjściu z grupy. Mocna grupa to zawsze lepszy trening :)

Italia00 | 27.08.2015 20:13

Grupa H to jakaś grupa śmiechu ;p.

Podobnie grupa G. Chelsea znów ma łatwą grupę, drugi rok pod rząd.

Najtrudniejsza grupa? CITY, JUVE, SEVILLA W JEDNYM. Triumfator LE, Finalista LM + 2 zespół w Anglii.

RIMF | 27.08.2015 20:20

Super grupa dla Juve. Otwarte mecze i mocne drużyny. Juve się wzmocniło solidnie. Kwestia to zgrać zespół. Ale komfort jaki ma Allegrii choćby na bokach obrony jest fantastyczny. Do tego młody atak z Mandziukiciem, który dobrze się zgrał z drużyną. Musi tylko te 100 % sytuację wykorzystywać.

Rok temu Juve miało z grupy nie wyjść a później obrabiło Borussię i Real z którymi wg. ekspertów tej strony miało przegrać.  

Depay7 | 27.08.2015 20:25

Super grupa dla United. Niezłe zespoły ale nie na tyle by były w stanie nam zagrozić w grupie.Grupa D zdecydowanie najmocniejsza i całkiem prawdopodobne jest , że Sevilla odpuści sobie la lige i zepnie sie na LM co może być fatalne w skutkach dla Juve.
Osobiście nie wierze by City z tak mocnym składem miało problemy  by wyjść z grupy.W tym zespole nie ma słabych punktów.

V1ctor | 27.08.2015 20:26

Muszę przyznać, że City to ma największego pecha w losowaniach odkąd sięgam pamięcią.

Depay7 | 27.08.2015 20:26

Dodam , że poznaliśmy już terminarz i 1 kolejce od razu mamy hit. Juve podejmuje na własnym boisku City. Szykuje sie kapitalny spektakl.

Italia00 | 27.08.2015 20:27

Grupa A: PSG, REAL
Grupa B: WOLFSBURG, UNITED
Grupa C: Benfica,Atletico
Grupa D: Tu najciężej. Stawiam na City + Juventus, ale Sevilla to jednak NAJTRUDNIEJSZY KLUB Z TRZECIEGO KOSZYKA, więc może wysadzić kogoś z tej dwójki.
Grupa E: Roma, Barca
Grupa F: Bayern,Arsenal
Grupa G: Chelsea, Porto. Łatwa grupa dla Chelsea.
Grupa H: Najmniej interesująca grupa. Zenit + Valencia.

Islington | 27.08.2015 20:31

Przeanalizowałem i zdecydowanie najsłabsza jest gr C.
H  jest mocnym kandydatem, ale oglądałem wczoraj mecz
APOEL - Astana. Ekipa z Kazachstanu wyglądała mizernie.
Nie wierzę że mistrz Belgii jest równie słaby.
Benfica to nie jest niestety już ten zespół co jeszcze 2 lata temu,
wielu odeszło, mało wzmocnień
Gent > Astana
Zenit > Benfica
Valencia = Atletico
Lyon > Galata
Po nich grupa G

Prostytucjusz | 27.08.2015 20:36

No i Bajkał ! Chciałem Arsenal zamiast City i Wolfsburg zamiast Borussi, ale taka grupa też mi się podoba, ciekawe tylko, czy z niej wyjdziemy. :D

marp793 | 27.08.2015 20:37

to City znowu się nie nagra w LM, do wyjścia z grupy D typuje Juve i Seville.

W pozostałych grupach wyjścia bez niespodzianek.

lime | 27.08.2015 20:39

Piękna grupa się trafiła Juventusowi. Patrząc na męczarnie w ostatnich latach z klubami pokroju Nordsjelland, Malmoe czy Olimpiakosu cieszę się z takiego rozwiązania i liczę na udaną walkę o 1 miejsce bo jest ono zdecydowanie realne.

Catalina | 27.08.2015 20:45

City to jest zespół,który na papierze ma skład najbardziej zbliżony do trójki faworytów dobrze wszystkim znanych. Tam naprawdę ciężko znaleźć słaby punkt,tylko że im czegoś brakuje. Pisanie,że będą mocni w tym sezonie w LM to zwykłe powielanie tekstu z poprzednich edycji i liczenie,że może wkońcu teraz to nastąpi. Pytanie czy Pellegrini będzie potrafił pogodzić grę na kilku frontach. Przecież ten zespół potrafił strzelić 6 bramek Czerwonym Diabłom,a w europejskich rozgrywkach miał duże problemy. Ze względu na skład jaki mają na pewno są oni faworytem do przejścia do dalszej fazy rozgrywek. Ogólnie ta grupa jest piekielnie mocna. Sevilla może wygrać z każdym zespołem na świecie. Borussia to trochę niewiadoma,ale nie łudziła bym się,że będzie dostarczycielem pkt. Niemieckie zespoły są zawsze bardzo groźne. Największe pytanie brzmi jak szybko Juve się rozkręci. Ta maszynka z poprzedniego sezonu wymieniła kilka ważnych części. Juve lubi takie batalie,więc jestem dobrej myśli. Tak czy inaczej tutaj walka prawdopodobnie będzie trwała do ostatniej kolejki. Osobiście stawiam na Juve i City. Sevilli zabraknie pary i jakości.

...3

Barca KING | 27.08.2015 20:51

Grupa A:  REAL, PSG
Grupa B:  MANUTD, WOLFSBURG
Grupa C:  ATLETICO, GALATASARAY
Grupa D:  MANCITY, SEVILLA
Grupa E: BARCELONA, LEVERKUSEN
Grupa F: BAYERN. ARSENAL
Grupa G: CHELSEA, PORTO
Grupa H: VALENCIA, ZENIT

MaciejManU | 27.08.2015 20:58

Dla United losowanie jak marzenie, lepiej być nie mogło. Arsenal jak zwykle, grupa w której prawdopodobnie zajmą drugie miejsce, żal mi ekipy z Londynu, bo zasługują na ćwierćfinał a o to może być wtedy ciężko. Najciekawsza grupa D moim zdaniem. 3 bardzo mocne ekipy, będę trzymał kciuki za City i Sevillę.

Jackoss | 27.08.2015 21:06

Będzie ciężka walka z Wolfsburgiem o 1 m-sce w grupie, ale bądźmy dobrej myśli, to my przecież jesteśmy stawiani w roli faworytów :)

Przeglądając po kolei trafiam na C i myślę \"grupa śmiechu\", a jednak ta czekała na samym dole :)
Grupa śmierci - zdecydowanie G

Rivera | 27.08.2015 21:25

Ktos sie wczesniej pytal "co Juve musi osiagnac, by ludzie ich doceniali?". Odpowiedz jest prosta - przeniesc sie do La Ligi ;)  Juventus ma sklad niewiele gorszy od Manchesteru City, moze nawet na tym samym poziomie. Citizens maja bardziej znanych zawodnikow, nie znaczy, ze lepszych. Jak widac 5. zespol La Ligi zdaniem wielu jest mocniejszy niz 4krotny mistrz Italii i finalista LM poprzedniego sezonu.

Catalina | 27.08.2015 21:27

Raul Madrid

Zgadzam się w większości z tym co napisałeś o Juve. Myślę jednak,że Juve nie skończy jak BVB,bo oni nie stanęli w miejscu po tym ostatnim świetnym sezonie. Akurat to,że Juve dokonało wielu zmian wcale nie musi oznaczać słabszej gry tego zespołu. Klub musi patrzeć w przyszłość i ważne było,aby sprowadzić młodych piłkarzy. Każdy wiedział,że prędzej czy później Pirlo i Tevez odejdą,stąd była szybka reakcja ze strony Marotty. Sprowadził Dybale w którym naprawdę musi widzieć duży talent,bo inaczej 40 mln by na niego nie wydał. Zabezpieczył pomoc Khedira i czekamy cały czas na tego rozgrywającego. Sandro,Mandzukić czy Rugani to pozytywne transfery,a Sandro wręcz wymarzony.Bvb traciło ważnych zawodników,a klub nie wspierał trenera cały czas licząc na jego geniusz. To musiało wkońcu się rozpaść tym bardziej jeśli doszły liczne kontuzje. Dlatego nie przewiduje,aby w Juve była taka katastrofa. Natomiast może to być taki sezon przejściowy zanim ci młodzi piłkarze się zrozumieją na boisku i zaczną grać na europejskim poziomie. Trochę jednak dziwi fakt,że poza kibicami Juve reszta typuje, że oni z tej grupy nie awansują,tym bardziej,że ta grupa jest strasznie wyrównana.

...3

Prostytucjusz | 27.08.2015 21:43

@Rivera

Może Sevilla jest lepsza, a może Juve ? Wszystko się wyjaśni do grudnia.:)
Niektórych po prostu nie przekonuje zeszłoroczna gra Juve, dochodzi do tego obawa, czy zespół po takich zmianach zdąży się zgrać.Ja to rozumiem, ale mam nadzieję, że Juventus swoją grą przekona sceptyków i spokojnie awansuje.:)

CarloHM | 27.08.2015 21:43

Ciężko widzę sytuację Sevilli w grupie, chciałbym żeby wyszli ale faworytów jest dwóch innych, a to chyba ułatwi grę drużynie Emery\'emu bo nie będzie duzej presji. Liczę na awans.

cafe | 27.08.2015 21:56

Mi już się nie chce czytać komentarze, które podkreślają, że Juventus jest teraz słaby, bo pozbył się Pirlo (który zatrzymywał grę i nic wielkiego nie pokazywał w Lidze Mistrzów), Vidala (który grał agresywnie i nie potrafił powstrzymać agresji) i Teveza (tu akurat duża strata)

Ale zadajmy sobie teraz pytanie, czemu Inter nie powtórzył swojego wyczynu po wygraniu Ligi Mistrzów ? Ponieważ nie przewietrzył składu i nie było nowych piłkarze, którzy mieli "chcicę" na wygranie tego pucharu.

Turyn to miasto, gdzie można się odbudować, ale również zabłysnąć.

Burruchaga | 27.08.2015 22:02

Tak naprawdę mało osób ogląda Bundesligę i większość nawet nie wspomina o szansach Gladbach,
a ten zespół rozegrał w poprzednim sezonie niejedno wielkie spotkanie.
Nie można ich skreślać, chociaż oczywiście nie było o nich tak głośno jak o Sevilli i Juve czy MC (zwłaszcza w okresie transferowym bo w meczach z Barcą byli workiem treningowym)

@Baraja

pisanie że np Sevilla nie ma doświadczenia jest niedorzeczne bo właśnie oni mają go mnóstwo.
Doświadczenie z gier pucharowych LE czy szlagierowych PD nie jest niczym innym i gorszym od doświadczenia z LM. BVB czy Malaga nie miały żadnego doświadczenia im nie przeszkadzało.
Drużyna z Andaluzji jest strasznie zaprawiona w bojach, w ostatnich 3 latach natłukli mnóstwo meczów pucharowych, teraz odeszło właściwie po jednym piłkarzu z każdej formacji, doszli też ludzie z doświadczeniem pucharowym jak Llorente, Rami, Yevhen.
Powinni być najbardziej zgrani na tle Juve i MC. Szczególnie w Juve zaszła rewolucja.
Nie ma lepszego poligonu jak prucie na okrągło vs Barca, Real, Atletico i widać że z każdym meczem zespół Unaia jest mądrzejszy. A np Juve nie ma za bardzo z kim mierzyć się na poważnie w Serie A i na tym traci. Jak zepnie poślady to w Italii każdego pokona, przykład rewanżu pucharu z Violą

@RIMF

Rozumiem irytację niedocenianiem Juventusu w Europie ale półkę wyżej od Sevilli to można stawiać Barcelonę czy Bayern a nie Juventus z całym szacunkiem. A i z taką Barcą Sevilla gra jak równy z rownym czy w lidze w superpucharze ostatnio, Juventus tylko stawił się na boisku i odbębnił mecz z najniższym wymiarem kary. Przypominam też zmyślonego karnego z Monaco, Francuzi też mają prawo mówić że są na tej samej półce co Włosi, to był równy bój. Cały czas piszę o grze a nie dorobku historycznym który nie gra, rzecz jasna.
Ja będę kibicował Borussi M której nikt nie traktuje poważnie

kubbak92 | 27.08.2015 22:04

Rivera
Chyba delikatnie przesadzasz. Pewnie że nazwiska nie grają, jednak na ten czas można w sumie oceniać zespoły tylko po nich. Seria A i La Liga dopiero rozpoczęły rozgrywki więc w sumie trudno powiedzieć kto na jakim etapie jest. Jak się spiszę nowy Juventus ? Też przecież Sevilla przeszła gruntowne zmiany. Słowa Catalin są słuszne (jak dla mnie) dużo zależy jak szybko rozpędzi się Stara Dama. A może ten sezon będzie po prostu gorszy? Dopiero zaczynamy rozgrywki. Czy ktoś by pomyślał że (na ten czas) gwiazdą BPL będzie... Jakiś Mahrez ?

Ricardo Roomest | 27.08.2015 22:14

Chciałem PSG i jest! No miałem nadzije jeszcze na Chelsea, ale spoko i tak. City jak zwykle grupa śmierci, wiec nie tylko biednemu, ale i bogatemu wiatr w oczy. Pięknie by było jakby wszystkie hiszpańskie drużyn wyszły z grup, a najtrudniej będzie miała tylko Sevilla. Barcelona ma chyba grupę marzenie i bez problemu wyjdzie... Nie wiem jak można stwierdzić, że mają trudniejsza grupę niż Real... Mam  A dzieje, że Arsenal, który lubię sprawi niespodziankę i wygra z Bayernem grupę. :)

figarro | 27.08.2015 22:15

Czemu mam nadzieję, że City może namieszać w tym roku w LM? W końcu zgrał im się środek oraz ofensywne formacje pomagają w obronie. To powodowało, że tracili głupie bramki. W Juve nie wierzę. Za dużo nowych ludzi. Jak ktoś napisał \"świetne boki obrony są w Juve\". Czekam aż wygrają wam mecz. Niestety stracili kręgosłup drużyny. Tylko pozycja Teveza została w miarę porządnie zastąpiona nowym graczem. Ktoś napisał, kiedy będzie Juve doceniane. Kiedy dojdzie do finału ponownie i nie w takim stylu jak ostatnio. Poza meczem z Realem to było prześlizgiwanie się. Chelsea podobnie wygrała ligę mistrzów, ale w następnym sezonie wygrała LE. (żaden sukces wg mnie), a później do półfinału LM doszli.

Akster16 | 27.08.2015 22:17

Powinniśmy zająć spokojnie pierwsze miejsce w grupie.Grupa A ciekawie wygląda PSG i Real będzie zacięta walka o 1 miejsce.

Tiberinus | 27.08.2015 22:27

@Rivera

Pół żartem mówiąc, to żebyś wiedział, dobrze trafiłeś,
Juventus grając co roku w La Liga dużo by poprawił własny poziom.
Łatwiej wygrać Scudetto niż awansować do LM z PD.
To jest zresztą jeszcze większy problem takich klubów jak Porto i Benfica
które mniej więcej co dwa sezony mają mocne składy ale za słabą ligę,
za chwilę ci sami gracze grają z powodzeniem dla potentatów z lepszych lig.
Zresztą indywidualności nie grają, rzadko nawet przechylają losy meczów chyba że Messi.
Juve może ma indywidualnie graczy niewiele gorszych niż City ale wystarczy że rywal jest lepiej zorganizowany i koniec. Dortmund miał graczy wiele mniej docenianych niż City a kultura gry o niebo wyżej, przez długi czas dominowali w każdym meczu.

Baraja27 | 27.08.2015 22:47

Co niektorzy tu wypisują to można się załamac i do grobu od razu.
Po 1 jesli Juve sie przeslizgiwalo ( Borussia 5:1, Real w Turynie nie oddal ani jednego celnego strzalu od 45 min i Juve wygralo tam zasluzenie. W Madrycie z kolei Real potrafil strzelic tylko z karnego, u siebie na stadionie, poprzedni triumfator, sic!) A z Monaco tak sie gralo i tak wlasnie ten mecz mial wygladac. Jak ktos tego nie rozumie i oczekuje wynikow 5:0 to nie powinien ogladac meczow typu cwiercfinal czy polfinal i zajac sie ogladaniem tylko Barcelony.
Po 2 patrzac na sklad Juventusu i Sevilli to jak porownywac Mercedesa E klase do Golfa 7 ( nie chce tu ujmowac Sevilli).
Zanim ktos napisze jakas kolejna bzdure to proponuje zajrzec chocby na transfermarkt.de i porownac wartosci zespolow. Nadal to ja pisze glupoty? To moze na strone bukmacherow warto wejsc i sprawdzic ile daja na awans Sevilli i Juve. A może jeszcze ktoś uwarza, ze jest najmądrzejszy to proponuje sprawdzic w Wikipedii, kto gral 6 czerwca w finale LM a kto tydzien temu w finale LE. Kazdy moze pisac co chce, ale jest roznica w byciu usilnym idiotą a kims o realistycznym spojrzeniu na pilke. Takze proponuje sie solidnie zastanowic i nie wymyslac stekow bzdur.
Tak jak ktos tu juz napisal, skoro 4 krotny mistrz Wloch, zdobywca pucharu wloch i superpucharu w ostatnim sezonie no i finalista Ligi Mistrzow jest slabszy niz 5 druzyna La Liga to ja nie mam pytan.
A co do Sevilli, jak to wczesniej napisalem, doswiadczenia nie maja jesli chodzi o LM a granie w LE z druzynami typu Legia, Slovan, Braga to troche inna sprawa niż Borussia, Real, Chelsea, Bayern. Jak dla kogos to to samo to pozdrawiam.
Mozna jakiejs druzyny nie lubic, ale trzezwa ocena to chyba za wysokie progi dla niektorych.
A to, ze widac golym okiem trend lekcewaznia Wlochow to jaka parodia. Nie rozumiem tego, Juventus musialbym i 5 razy byc w finale to i by sie znalezli wielcy znawcy, ktorzy stwierdziliby, ze i tak są slabi. Glupota niektorych polakow nie zna granic.
Pamietam kibicow Borussi i Realu rok temu przed meczem i po, fajnie jest sie posmiac z durniow. Wtedy czuja sie faktycznie jak durnie, bo normalnie tego nie potrafia dostrzec, ze wiedzy nie maja za grosz.
Romy tez nie skazujcie na odjazd z Bayerem. Roma to nie Lazio.

cich cich | 27.08.2015 22:49



Potypuję ...

A - 1.Real 2. PSG ...LE - Szachtar

B - 1. Man Utd 2. CSKA ..LE - Wolfsburg chociaż wiele zależy od tego gdzie zagra de Bruyne..

C - 1. Atletico 2. Galatasaray ...LE - Benfica

D - 1. Man City ..w końcu się przełamią 2 / 3 Juve lub Sevilla , pierwsza trójka będzie bardzo blisko. Ścisk.....

E - 1. Barcelona. 2/ 3 Bayer lub Roma ...zadecydują detale

F - 1. Bayern 2. Arsenal ..LE - Olympiakos

G - 1. Chelsea 2. Porto ...LE - Dynamo Kijów

H - 1. Zenit 2. Valencia ....LE - Lyon ...ale różnice mogą być minimalne.



Pozdro - cich cich

Premiershipfan | 27.08.2015 22:57

hehe super losowanie! co do gr smierci, mysle, ze juve zdobedzie w tym sezonie LE :)

cich cich | 27.08.2015 23:01

Aaaaa....de Bruyne w City ....więc teraz właściwie każda z tych trzech drużyn ma swoje szanse...I CSKA...i Wolfsburg...i PSV ....


Pozdro - cich cich

figarro | 27.08.2015 23:02

Baraja27
To nie jest lekceważenie, to kibice tacy jak Ty, uważają swój klub po jednym udanym sezonie za klub pokroju Bayernu, Realu czy Barcy. Trochę pokory. Boisko zweryfikuje, ale z doświadczenia wiem, że kupowanie na ilość powoduje zazwyczaj kryzys. A Juve straciło ważne ogniwa, pomijam Pirlo mimo wszystko, a kupiło sporą liczbę zawodników.

MatiP | 27.08.2015 23:04

Dobra grupa w której uważam Sevillę za cichego kandydata do zajęcia pierwszego miejsca. My mamy grać swoje, bez spiny ale liczę, że nie będzie kompromitacji. Oby kontuzjowani zawodnicy wrócili do swoich dyspozycji...

Baraja27 | 27.08.2015 23:10

Wlasnie ja nie twierdze nigdzie, ze Juve to poziom Barcy, takze nie dopisujcie czegos czego nie ma.
Porownalem Golfa 7 do Mercedesa klasy E, gdybym napisal Maserati czy Ferrari zamiast Mercedesa byloby to zbyt wiele. Ale za takie wlasnie "Maserati" uwazam Barce. Bylo to adekwatne porowanie.
Nie po jedym sezonie. Bo w ciagu 4 lat zdobyli, 4 mistrzostwa, 3 superpuchary, 1 puchar wloch, polfinal LE, cwiercfinal LM, final LM. To są dobre osiagniecia. Na pewno dobre. Chodzi o logike myslenia i nie robienie z siebie idioty slowami, ze Sevilla pyknie Juve. Bo to smieszne.

Baraja27 | 27.08.2015 23:23

A i kibicem Juventusu nie jestem od 20 lat. Nie moge sie nazywac nawet ich kibicem bo zwyczajnie od 3/4 roku zaczalem im dopingowac z powodu takiego, ze wlasnie wszyscy ich lekcewazyli i wysmiewali. Bardzo mnie poirytowal ten fakt i od tego czasu czesto staje w ich obronie. Kazdy im wytyka jacy są slabi, kibice Borussi mowili, ze pocisna ich 4:0, kibice Realu, ze w dwumeczu bedzie gora 5:1 a po przegranej w Turynie, ze w rewanzu zdmuchna ich 4:0. Ze z Barca w finale nie maja szans. Totalne lekcewazenie klubu, ktory ma tak bogata historie, tradycje, fantastyczny projekt i wlascicieli. I wiecie co, bardzo polubilem ten klub, bo wiecznie kazdy im ubliza a oni sa i tak najlepsi we Wloszech i sa 2 druzyna Ligi Mistrzow.
Polecam kazdemu czasem sie zastanowic i napisac cos konkretnego ale tez trafnego i zarazem obiektywnego. Mozg jest po to zeby sie zastanowic. Bo rownie dobrze mozna napisac kibicom Realu, ze odpadna na pewno z Arsenale. Ciekawe jaka bylaby ich reakcja. Tak samo jest z Juventusem.
Szacunek na pierwszym miejscu.

figarro | 27.08.2015 23:26

Monopol Juve w lidze włoskiej nie za dobrze o niej świadczy. Juve ma lepszy skład od Sevilli. Ale to nie wystarczy. Gdyby tylko nazwiska grały City grało by co sezon w półfinale, a Atletico czy Borussia Dortmund nie miałyby prawa grać w finale. I tutaj jest problem Juve, kiedy nowi gracze zgrają się z resztą. Przy takiej grupie muszą szybko, bo nim się obejrzą, będą już mieli tylko szanse na LE.

figarro | 27.08.2015 23:30

Dodałeś to gdy już pisałem... City ma podobną opinie w Europie. Sukcesy na krajowym podwórku, a w LM lepiej się nie wypowiadać. Taka sama sytuacja z Juve. Niestety poza poprzednim sezonem w LM grają przeciętnie.

WorldX | 27.08.2015 23:36

Całkiem ciekawe grupy się porobiły. U nas całkiem ciekawe zestawienie + stały bywalec, BATE. Grupa D zdecydowanie "grupą śmierci", najsłabszą mimo wszystko wydaje się C. Cieszy nie najgorsza grupa Valencii. Sądzę, że:
A: Real M., PSG
B: United, Wolfsburg
C: Atletico, Benfica
D: City, Juventus (chociaż bardzo chciałbym awansu Sevilli)
E: Barcelona, Roma
F: Bayern, Arsenal
G: Chelsea, Porto
H: Lyon, Valencia

Wyjątkowo ciekawie zapowiada się faza grupowa w tym roku.

Baraja27 | 27.08.2015 23:41

Tylko porownujac sukcesy z ostatnich lat zacznijmy od LM to:
Juventus : 1/4 faza grupowa, Fianal.
Man City  : faza grupowa, 1/8, 1/8. Ja wybralbym wyniki Juve.
Porownujac ligowe trofea
Juventus 4 mistrzostwa, 3 superpuchary, 1 puchar.
Man City  mistrzostwo, puchar, puchar ligi.
Ok atrakcyjnosc ligi ale i tak Juventus znow ma wiecej.
a patrzac na mozliwosci finansowe City powinno zamienic sie z Juve wynikami.
Takze nie mozna nowic ze Juventus jest jak City bo to przeklamanie.

Routon | 27.08.2015 23:42

Baraja27 to czy Sevilla pyknie twoje \"wielkie\" juve to sie dopiero okaże. Skoro galata ich wykopała z LM to Sevilla może zrobić to tym bardziej. Wcale mnie nie zdziwi nawet 4 miejsce Włochów w tej grupie. Juve to żaden ścisły top europejski, i trochę pokory bo ledwo 2 lata temu dostali oklep w Stambule i pojechali z płaczem do domu po fazie grupowej.

Riva1d0 | 27.08.2015 23:42

Baraja...
Obejrzyj mecz Juve Barca a później Sevilla Barca. Nie ma żadnych wątpliwości kto postawił trudniejsze warunki.

Oczywiście Juve planowało wygrać z Monaco 1 bramką niesłusznie uznaną w dwumeczu :) Cóż za teoria :)

Twoje porównania do aut niechcący wyszły Ci idealnie. Bo Golf 7 GTI 230KM i 6,4 do setki objeżdża na miękko podstawowe wersje silnikowe Coupe E. I tak właśnie może się skończyć ten pojedynek.

W ostatnie 3 lata Sevilla rozegrała znacznie więcej meczy z wymagającymi przeciwnikami niż Juve. Znacznie więcej też ma meczy w europejskich pucharach.
Wielkie doświadczenie w LM Juve zdobyło chyba tylko w zeszłym roku bo 2 lata temu to z grupy nie wyszło, a i rok temu w wielkich bulach.

Juve jest absolutnym faworytem w starciu z Sevillą i tego nikt nie neguje, ale tak jak Golf 7 może obejchać Twojego merca tak Sevilla może objechać Juve..

Baraja27 | 27.08.2015 23:53

Jak porownujesz oba mecze to zrob pauze...zastanow sie i jeszcze raz sie zastanow gdzie sie walnales z tym porownaniem. A no tu, ze w czerwcu to byla koncowka seoznu, Barcelona i Juventus mialy przygotowania zrobione na ten wlasnie okres i graly powiedzmy na 100%. A mecz Barcelony ( ktora szczyt formy na pewno nie zaklada na sierpien przed starttem i walke z Sevilla o superpuchar) z Sevilla, ktora mimo wszystko nierzy wysoko ale nie na final LM byl efektem przed sezonowych przygotowan. Calkowicie inny efekt. Nie trafiles.
A co do aut, to rownie dobrze mozna wziac E klase amg 3,7 do setki i porownac do tego gti 230 km i 6,4 do setki. Wynik nie wyjdzie ten sam.
A ja tez nigdzie nie napisalem, ze Sevilla nie moze wyeliminowac Juve czy City, bo moze.
Tylko tu chodzi o cos innego, chyba nie do konca rozumiesz. O racjonalny komentarz do przewidywania wynikow. O to sie rozchodzi.

Islington | 27.08.2015 23:54

Baraja

Piszesz o szacunku na pierwszym miejscu a sam go nie masz dla innych. Twoje porównania do golfów jest żenujące, ktoś może napisać że opel kadett z Monaco był równie dobry co wasz merc. prezentujesz wizję piłki rodem z bravo sport. Może rzeczywiście kibicujesz Juve tyle ile podałeś i zatrzymałeś się na etapie tej gazetki bo powoływaniem się na transfermarkt tylko się pogrążasz. Nie muszę mówić że z tych cen złożę zespół z przeciętnych lub nędznych Angoli dużo droższy od kadry Juve i co z tego ?
I chyba jesteś przewrażliwiony; bo wypowiadają się tu zarówno ludzie którzy twierdzą że odpadnie Juventus, jak i tacy którzy przewidują odpadnięcie Sevilli bądź MC.
Nikt się na Juve nie uwziął więc nie płacz już i nie ośmieszaj kolegów. Patrząc na ostatnie sezony, ruchy transferowe, każdy typ da się tu łatwo obronić, szanse są bardzo wyrównane.
Widzisz tu fanów Romy, Bayeru, Lyonu, Sevilli czy City żalących się że ktoś nie typuje awansu ich drużyny ? Ty tylko się użalasz jak to można stawiać Juve niżej.
Wszystko zweryfikuje boisko. A za rok czy dwa rozstrzygnięcia mogą być zupełnie inne

Islington | 28.08.2015 00:05

Baraja

Piszesz o szacunku na pierwszym miejscu a sam go nie masz dla innych. Twoje porównania do golfów jest żenujące, ktoś może napisać że opel kadett z Monaco był równie dobry co wasz merc. prezentujesz wizję piłki rodem z bravo sport. Może rzeczywiście kibicujesz Juve tyle ile podałeś i zatrzymałeś się na etapie tej gazetki bo powoływaniem się na transfermarkt tylko się pogrążasz. Nie muszę mówić że z tych cen złożę zespół z przeciętnych lub nędznych Angoli dużo droższy od kadry Juve i co z tego ?
I chyba jesteś przewrażliwiony; bo wypowiadają się tu zarówno ludzie którzy twierdzą że odpadnie Juventus, jak i tacy którzy przewidują odpadnięcie Sevilli bądź MC.
Nikt się na Juve nie uwziął więc nie płacz już i nie ośmieszaj kolegów. Patrząc na ostatnie sezony, ruchy transferowe, każdy typ da się tu łatwo obronić, szanse są bardzo wyrównane.
Widzisz tu fanów Romy, Bayeru, Lyonu, Sevilli czy City żalących się że ktoś nie typuje awansu ich drużyny ? Ty tylko się użalasz jak to można stawiać Juve niżej.
Wszystko zweryfikuje boisko. A za rok czy dwa rozstrzygnięcia mogą być zupełnie inne

Wisnia1990 | 28.08.2015 00:12

Zarzucam linka :)


http://www.uefa.com/MultimediaFil es/Download/competitions/Draws/02/2 7/53/96/2275396_DOWNLOAD.pdf

Glorioso | 28.08.2015 00:22

Grupy mi się podobają. Fajna ta "śmierci" ale gdyby jej nie było od 1/8 byłyby naprawdę same mocne drużyny przy innym podziale. Brakuje mi kolejnej drużyny z Włoch, Sportingu (podobno dwumecz z Moskwą nie był czysty), Monaco.
Benfica jest w najsłabszej grupie ale w tej edycji jesteśmy chyba za słabi żeby coś ugrać, chyba będzie walka z Galatą o 2 miejsce max. Nie obstawiam bo obiektywny nie będę.
W innych typuję:
1. PSG, 2. Real
1. MU, 2. Wolfsburg
1. Sevilla, 2. Juventus
1. Barca, 2. Bayer
1. Bayern, 2. Arsenal
1. Chelsea, 2. Porto
1. Lyon, 2. Valencia

Pomiot123 | 28.08.2015 01:19

Jako fan ligi włoskiej jestem zdruzgotany losowaniem, bo nie ma co ukrywać włoskie zespoły trafiły na prawdę na bardzo wymagające grupy. W grupie E pewniakiem jest Barcelona która zapewne nie straci zbyt wielu punktów obawiam się jednak, że Roma w tym dwumeczu nie zgarnie ani jednego punktu. Leverkusen zaimponował mi w meczu z Lazio, ich pressing jest na najwyższym poziomie, myślę że takiego pressingu nie powstydził by się żaden zespół na świecie. Jedynym ich mankamentem na ten moment jest obrona która momentami wygląda na mocno niepewną. Na szczęście Roma w tym okienku wzmocniła się wybitnymi zawodnikami ofensywnymi i tylko dzięki temu widzę cień szansy by zespół z półwyspu apenińskiego miał szansę przegonić mocno niedoceniany Bayer. BATE prawdopodobnie będzie dostarczycielem punktów w tej grupie, ale nie wykluczone, że Bayerowi czy Romie będą wstanie na własnym boisku punkty odebrać.

W grupie D... Juventus który jest w przebudowie gdzie kluczowi zawodnicy odeszli z zespołu, zostali zastąpieni również fantastycznymi graczami, ale zegar tyka, City i Sevilla to zespoły na już, na teraz, które od początku będą grały na bardzo wysokim poziomie. Juventus potrzebuje czasu, potrzebuje go by się zgrać, by na prawdę byli silną drużyną. Pytanie czy zdążą, ja mam nadzieję, że tak, jak będzie czas pokaże.

Również zabawię się w wróżbitę i będę zgadywał kto awansuje. :)

Grupa A: Real, PSG, LE-Szachtar, chyba dość oczywisty scenariusz :)
Grupa B: United, Wolfsburg, LE-CSKA CSKA może się zamienić z Wolfsburgiem, kto wie :)
Grupa C: Atletico, Benfica, Galatasaray
Grupa D Juventus, City, Sevilla wiem wiem, tak ja bym chciał
Grupa E Barcelona, Roma, Bayer hehe, to samo co wyżej
Grupa F Bayern, Arsenal, Olympiakos czy to nie jest zbyt oczywiste?
Grupa G Chelsea, Porto, Dynamo jak wyżej...
Grupa H Valencia, Zenit, Lyon tutaj walka o drugie miejsce może być ciekawa.

Ogólnie jestem niezadowolony z losowania chociaż będę mógł oglądać włoskie drużyny na tle silnych rywali, co poniekąd mnie cieszy. :)

Pozdrawiam

Quant | 28.08.2015 02:00

Witam serdecznie jako nowy użytkownik tego portalu. Szykują nam się arcyciekawe spotkania w fazie grupowej tegorocznej LM :) Moim zdaniem najciekawsze grupy A I D oraz bardzo wyrównana grupa H. Grupa D jednak zasadnie uznana jako grupa śmierci, gdzie City, Sevilla i Juve mają szansę na awans, natomiast trochę odstaje Borussia, która mimo wszystko może namieszać,  w końcu to mocna ekipa z Bundesligi :) Dziwi mnie znaczny odsetek komentarzy skreslajacych Juve i faworyzujacych nie tyle Seville co City jako niemal pewnego kandydata do awansu. Faktem jest ze City na papierze to piekielnie mocny zespół, jednakże nie należy umniejszac Juventusowi, a komentarze w stylu "Juve się przezlignelo" do finału LM piszą chyba jacy frustraci. 4 krotny z rzędu tytuł mistrza Włoch pewnie w oczach tych osób nic nie znaczy, w końcu to bardzo słaba liga włoska. Cholera to co będzie się działo jak liga włoska znów będzie najmocniejsza i tym samym Juve będzie mocne skoro teraz średni zespół ze średniej ligi dochodzi do finału? Nie pisze tego jako "bananowy  kibic Juve, których na tym portalu jest niestety zbyt wielu i który uważa że Juve to potęga europejska. Pisze to jako człowiek realnie myślący i wcale nie uważam, że Stara Dama jest na podobnym poziomie co wielka trójka. Wręcz przeciwnie uważam, że bardzo ciezko będzie wyjsc grupy. City to jednak setki petrodolarow biegających po boisku i włożonych w rozwój klubu, natomiast Sevilla to uznana marka europejska pomimo braku głośnych nazwisk i osiągnęli w ostatnich latach w europejskich pucharach wiecej niż Juve. Irytują mnie natomiast sztuczne podziały pomiędzy fanów poszczegolnych lig europejskich, ktorzy uważają że ich ligi są najlepsze na świecie. Gdzie czasy, gdy ceniło się zespoły za ich grę niezależnie od ligi z jakich pochodzily, teraz natomiast sporo komentarzy jak dany zespół by sobie poradził grając w innej lidze. No właśnie jak? Jest ktoś w stanie na to pytanie odpowiedzieć? Dodam, że Juve nie musi nic udowadniać osiągnęli bardzo wiele ponad program w zeszłej LM przy posiadaniu dość przeciętnego składu - tak jak na realia skład szału nie robił, jednakże mają  takich zawodników udało się dojść  do finału, nikt im tego nie odbierze. Rozumiem, że wielu kibiców obecne Juve nie przekonuje, lecz trzeba im oddać ze pomimo wielu problemów (degradacja do serię b i odbudowa klubu i marki zespołu) radzą sobie świetnie, szkoda ze sporo kibiców z niewiadomych przyczyn wstawia złośliwe i pełne jadu komentarze.

Putifarre | 28.08.2015 06:58

Grupy jak grupy - jedne trudniejsze, inne łatwiejsze... Nie ma się czym podniecać. Jeżeli cokolwiek ciekawego dzieje się jeszcze w LM (a dzieje się tam coraz nudniej, bo do ćwierćfinałów, a już prawie na pewno do półfinałów niemal zawsze dochodzi mniej więcej to samo towarzystwo wzajemnej adoracji z grona: dwójka z Hiszpanii, jeden z Niemiec, dwójka z Anglii, jeden z Francji, rok temu o dziwo jeden z Włoch, czasami jeden z Portugalii), to ewentualnie dzieje się dopiero w fazie pucharowej.

Outlander | 28.08.2015 09:01

Pod względem defensywy to w JUVE nic się nie zmieniło, przebudowę przeszedł tylko atak i tu może być problem. Sevilla i City nie mają tak szczelnych defensyw ale bardzo dobrze atakują, a czy JUVE ogranie strzelanie bramek do meczów z Anglikami, Hiszpanami i Niemcami (mało o nich wiem ale na pewno to będzie wymagający rywal!).

Jako kibic JUVE jestem zadowolony z losowania bo w końcu spotkają się reprezentanci 4 najmocniejszych lig europejskich! To będę świetne pojedynki.

Pięknie marketingowow i sportowo wygląda ta grupa:

Mistrz Włoch i druga drużyna Europy.
Petro-Bogacz Man City Wicemistrz Anglii.
Zwycięzca Ligi Europy (drugiego najważniejszego pucharu europejskiego).
Rewelacja sezonu Bundesligi.

JUVE jako druga najlepsza drużyna Europy ma godnych rywali do walki i nawet jak odpadną w grupie to chociaż wstydu nie będzie, że odpalił ich jakiś turecki średniak. Wymiana pokoleniowa we włoskim klubie była niezbędna, ze względu na wiek piłkarzy (nie chcieliśmy się nagle obudzić jak Inter Mediolan po Mou!).

Zawsze Allegri może znowu pograć na nosie Conte i na koniec sezonu dźwignąć LE, której Conte nie był w stanie ogarnąć swoją ścisłą dyscypliną taktyczną.

Będzie dobrze, FORZA JUVE! :D

Zebry | 28.08.2015 09:13

Większość typuje, że Juve nie wyjdzie z grupy, zastanawiam się tylko czym Juventus ustępuje Sevilli?. No cóż i tak boisko zweryfikuje. Grupa arcyciekawa i wymagająca, ale trzeba umówić się, że w tamtym roku Juve miało z górki w losowaniach. Dla kibiców każda kolejka będzie ucztą. Co do awansu nie jestem pewny, ponieważ drużyna znajduje się w przebudowie, ale jak widać wiele osób już stawia krzyżyk. Wstrzymałbym się z takimi osądami.

kubbak92 | 28.08.2015 09:41

Outlander
City ma mocną obronę i mocny atak. W Anglii od początku sezonu prawie nie traci bramek, pewny Kompany, pewny Hart a do tego boczni w formie. Jak jeszcze dołożymy że do tego muru doszedł Otamendii no to...

szaser | 28.08.2015 09:46

ManC w zadnym z ostatnich 4 spotkan z Barcelona nie postawilo jej warunkow, jakie stawia jej w kazdym spotkaniu Sevilla. Tam naprawde powinni te 20 mln pensji dla KdB przeznaczyc dla trenera, ktory wezmie wszystkich za mordy lub chociaz nimi wstrzasnie. Kompany co spotkanie z Barca powtarza, jak to oni wysoko nie wygraja, a na boisku ma najpelniejsze pory. Co roku oczekiwania podboju Europy, co roku wielki rozczarowania i to zostaje w pamieci. Wywiazac sie z roli faworyta w meczach z wybitnie niewygodnymi zespolami, jak Juventusem i Sevilla moze byc trudno, a pozniej, wraz ze wzorstem stawki meczu, coraz bardziej drzaca noga. W ogole jak zespol, ktory u siebie przegral z CSKA, lapiac przy okazji dwa czerwa, moze byc faworytem w meczu z zespolem poukladanym przez Emeriego czy Allegriego...

balance93 | 28.08.2015 10:05

Outlander.

Z ta rewelacja sezonu Bundesligi to troche przesadziles:)

Riva1d0 | 28.08.2015 10:10

Baraja
Zrób lepiej pauzę i to od tego portalu.
Pisałem o pojedynku ligowym w którym padł remis a Barca była w gazie.
Ale Ty pewnie PD nie oglądasz a najwiecej wiesz jak gra Sevilla ;)

figarro | 28.08.2015 10:16

Juz 15 września zagra City z Juve. Zobaczymy na co stać włoski zespół grając z drużyną w gazie mającą w składzie same gwiazdy.

wojnest | 28.08.2015 11:20

@Outlander
Ogarnij się z tą ,,rewelacją sezonu" bo piszesz jak polscy niedouczeni dziennikarze.
Borussia jest w czołówce BL od 5 lat (raz w ciągu tego okresu nie zajęła miejsca premiowanego grą w pucharach), podobnie wartość składu - szósta w BL, z tym że średnia wartość jest  zbliżona do Bayeru i Schalke. Gladbach nie ma żadnych długów, ma wg. ostatniego rankingu drugą najsilniejszą markę w Niemczech i zawsze pełny stadion. Według Kickera (który uchodzi za wyrocznię) miała 50 mln euro na transfery w tym oknie ale zarząd wydał tylko 30 mln ze względu na politykę transferową.

Przypomnę też że w dwumeczu z Sevillą to Borussia dominowała w obu spotkaniach a odpadła przez sędziego i głupotę niektórych piłkarzy (i nie były to błędy natury sportowej tylko raczej problemy psychiczne :D ). Ogólnie Sevilla i Borussia to są bardzo podobne kluby, mające zbliżone możliwości sportowe i finansowe.

Więc myślę że grupa jest bardzo wyrównana bo są tam dwie bogate drużyny (Man City i Juventus i dwa kluby biedniejsze ale ze świetnymi trenerami - Borussia i Sevilla). Wszystko może się tu zdarzyć.

wojnest | 28.08.2015 11:26

Inaczej: Borussia WRÓCIŁA do czołówki 5 lat temu. Jest to jeden z najbardziej utytułowanych niemieckich klubów w historii.

TysonFCB | 28.08.2015 12:33

Powiedzmy sobie szczerze... Nadal jest rzesza kibiców piłki nożnej, których gra, czy obecny poziom Juve nie przekonuje... Zeszły sezon mieli wspaniały i trzeba oddać Juve ze zasluzenie wyeliminowali Real i znaleźli się w finale... Tyle ze w jeszcze poprzednim etapie nie wyszli z grupy... Jak bedzie teraz??? Sam jestem ciekaw... Ostatnie 4lata to 4 mistrzostwa Juve... Ale powiedzmy sobie szczerze kto mial ten tytuł Juve odebrać. Na ten okres 4 lat każdy inny zespół Serie A jest min klasę gorszy od zespołu z Turynu... Bayer jest lepszym zespołem od Juve... Tak jak BL jest lepsza od SA... Widać to po ilości zespołów wchodzących i jak walczących w LM... W zeszłym roku 1/8 to 4 zespoły z BL i jeden zespół z SA... W tym sezonie 4 drużyny wchodzą do fazy grupowej, a z Włoch tylko 2 (a mogło być 3-3)


Jeżeli Juve w dobrym stylu wyjdzie z grupy czy to z 1szego czy drugiego miejsca, będzie to oznaczać ze jest to zespół który na dobre wrócił i potrafi walczyć w Europie... Dla mnie na teraz podział jest taki jeżeli chodzi o Europe... Barsa, Bayern, Real (w jednym szeregu)... Potem Chelsea, PSG, Juve, Atletico (które jest dobrze zarządzane i sprowadziło świetnych graczy). Dodałbym City, bo skład maja mega tylko nie potrafią tego przełożyć na Europe;)

TysonFCB | 28.08.2015 12:36

Bayer jest lepszy od Romy, nie od Juve;) pomyleczka;)

Kan | 28.08.2015 13:23

Bardzo ciekawa i wyrównana będzie grupa H ! :D Lyon ma duże szanse na awans jednak forma zespołu musi się poprawić bo teraz grają fatalnie :/. Ale poprzedni początek sezonu był jeszcze gorszy, a OL walczyło dzielnie z PSG :) Myślę, że Valencia wyjdzie z pierwszego my z drugiego i Zenit w LE :) Lacazette odnajdzie formę i będzie git do tego już Fekir w niezłej dyspozycji i doświadczenie Valbueny  :) Damy rade Allez Les Lyonnais ! :)

Dominik_S | 28.08.2015 16:30

Arsenal znowu trafił na Bayern, tyle, ze teraz w fazie grupowej, a nie pucharowej. Muszą powalczyć o 1 miejsce, ale żeby to zrobić, to muszą wygrać na Emirates.

MC-ci to mają pecha-w takim znaczeniu, że znowu grupa śmierci. Ale powinni wyjść. A kto jeszcze? Juve czy Sevilla? Hm ciężko powiedzieć.  Ale co niektórzy chyba co do Juve przesadzają-że w ostatniej edycji doszli do finału, to już nie wiadomo jaka siłę z niego robicie. To, że ostatnio zdobywali mistrzostwo Włoch to niewiele, bo kto miał im realnie zagrozić? Jak zauważył JPMagik-Juve w grupie nie potrafi za dobrze grać. Pamiętacie jak się "popisali" z Galatą? Rok temu też przegrali-z Malmo.
Chociaż może trochę przesadzam  w drugą stronę, tzn. osłabiam ich za bardzo.


MU-ci za to mają szczęście.Rok nie grali w elicie, a jak już awansowali, to taka grupa. Co prawda przez ten rok nieobecności nie stracili aż tyle, bo losowani byli z II kosza. jednak i tak  grupę mogliby w końcu mieć silniejszą, bo kiedy taka mieli?


Chelsea też mogłaby w końcu trafić na silniejszą grupę.



anglia.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy