REKLAMA
REKLAMA

City liderem

dodał: Kamil Krusiński  |  źródło: Anglia.goal.pl  |  28.08.2016 18:56
Trzecie ligowe zwycięstwo w trzecim meczu pod wodzą Pepa Guardioli odniósł Manchester City, który pokonał przed własną publicznością West Ham United. Obywatele po bramkach Sterlinga (2) i Fernandinho wskoczyli ponownie na fotel lidera. Jedynego gola dla zespołu z Londynu zdobył Antonio.

Po sporej rotacji zastosowanej w środku tygodnia, Pep Guardiola wrócił do jedenastki grającej przeciwko Stoke z jedną zmianą - Kolarova na lewej obronie zastąpił Clichy. West Ham także zagrał w ustawieniu bardziej zbliżonym do spotkania z Bournemouth, niż czwartkowego w Lidze Europy przeciwko Astrze Giurgiu - Nordtveita i Byrama zastąpili Fletcher i Ogbonna.

Od pierwszych minut zdecydowaną przewagę osiągnęli podopieczni trenera Guardioli - w trzeciej minucie odrobinę miejsca przed polem karnym Młotów wypracował sobie Aguero, ale strzał Argentyńczyka przeleciał obok słupka. Chwilę później z dystansu spróbował także Silva, jednak i tym razem piłka nie znalazła drogi do bramki.

Opór defensywy Młotów wytrzymał zaledwie siedem minut, kiedy to Obywatele otworzyli wynik meczu. Silva zagrał do Nolito, ten wyłożył piłkę do Sterlinga, który strzałem z dziesięciu metrów pokonał Adriana.

W 18. minucie było już 2:0 - z rzutu wolnego piłkę w pole karne posłał De Bruyne, a celne uderzenie głową oddał Fernandinho. Dziewięć minut później, tym razem bezpośrednio, ze stałego fragmentu uderzyał De Bruyne, jednak Belg pomylił się dosłownie o centymetry.

W kolejnych minutach gra nieco bardziej się wyrównała, jednak to podopieczni trenera Guardioli stwarzali znów groźne sytuacje. W 34. minucie po niemalże kopii pierwszej sytuacji bramkowej, uderzenie De Bruyne'a minęło bramkę po odbiciu od obrońcy, a chwilę później Belg posłał futbolówkę tuż obok słupka ze skraju pola karnego.

Trzy minuty po zmianie stron futbolówka zatrzepotała ponownie w siatce Młotów, ale arbiter nie uznał bramki Nolito z powodu spalonego. W 51. minucie Hiszpan uderzył jeszcze tuż zza linii pola karnego, jednak piłka ugrzęzła tylko w bocznej siatce.

Pięć minut później Nolito zagrał prostopadle do Sergio Aguero, który minął już nawet Adriana, ale arbiter podniósł chorągiewkę sygnalizując spalonego. Jak pokazały telewizyjne powtórki, sędzia liniowy popełnił jednak w tej sytuacji błąd.

W 58. minucie podopieczni trenera Bilicia zdobyli kontaktowego gola. Z lewej strony w pole karne dośrodkował Masuaku, którego szczerze mówiąc nie powinno być już na boisku, pusty przelot zanotował Caballero, a z kilku metrów futbolówkę do siatki skierował Antonio.

Sergio Aguero miał swoją okazję w 66. minucie, ale Argentyńczyk trafił z ostrego kąta w boczną siatkę. W 84. minucie Aguero zagrał prostopadle w pole karne do wprowadzonego w drugiej połowie Nasriego - pierwszy strzał Francuza odbił Adrian, a dobitkę zablokował ustawiony przed linią bramkową Byram.

Dwie minuty przed końcem boiskowej rywalizacji Silva zagrał w pole karne do Sterlinga, który uderzył jednak obok bramki z ostrego kąta. Chwilę później Hiszpan obsłużył podaniem Nasriego, ale były piłkarz Arsenalu przeniósł futboówkę nad poprzeczkę.

W doliczonym czasie gry podopieczni trenera Guardioli zdobyli upragnionego, trzeciego gola. Najpierw po podaniu Nasriego w słupek trafił Silva, ale chwilę później do siatki trafił Sterling. Anglik dostał piłkę od Silvy, a następnie po minięciu Adriana, wcisnął futbolówkę z niemalże zerowego kąta obok nogi Collinsa.

Po reprezentacyjnej przerwie City w derbach Manchesteru podejmie United, natomiast The Hammers zagrają z Watford.

Manchester City - West Ham United 3:1 (2:0)
1:0 Sterling 7'
2:0 Fernandinho 18'
2:1 Antonio 58'
3:1 Sterling 90+2'

Zobacz pełną statystykę meczu
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI



REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 54 komentarzy

17hazard | 28.08.2016 19:00

swetna 1 polowwa city, w 2 juz bylo troche gorzej.
swietna odmiana sterlinga, ten nolito tez zapowiada sie cieekawie. 3 punkty sa i ciekawe czy na nast mecz zawiesza aguero. powinni!

Steckov | 28.08.2016 19:00

Czekamy na decyzję FA w sprawie Aguero i Jego uderzenia łokciem. Kto wie może w derbach nie zagra ;)

Young Guns | 28.08.2016 19:05

Wspaniale się ogląda taką piłkę. To co mnie odrazu uderzyło to właśnie ciekawy styl (Guardioli). Od razu widać różnice i to pozytywną różnicę...

Palce lizać. Sterlin był dziś fantastyczny.. podobnie jak i Nolito

PanFrank | 28.08.2016 19:07

Super że wygraliśmy, świetne akcje gole. Guardiola idzie po mistrza. Szkoda tylko Aguero, który prawdopodobnie zostanie zawieszony na mecz z mułami za tego łokcia, po którym Reid musiał opuścić boisko. A no i znów bez czystego konta, bramkarz patałach, Hart by to wybił. W zasadzie to Hart był jedynym piłkarzem, który mógł stać się legendą naszego klubu. Niestety Guardiola go wykopie i kibice innych drużyn będą pisać że nie mamy historii. No ale cóż, taki już los City, że zawsze będziemy w cieniu[edit] liverpoolu i arsenalu pod tym względem ;/  teraz wydaliśmy jednak 175 mln funtów i każdy inny wynik niż nasze mistrzostwo i półfinał ligi mistrzow bedzie dla mnie rozczarowaniem, tym bardziej że osiągaliśmy to nawet Pellegrinim

Delfinek | 28.08.2016 19:07

Sterling odżył, idealnie w czuł się w taktykę Guardioli. Bardzo dobra pierwsza połowa, w drugiej było już nieco gorzej może dlatego, że już prowadzili 2:0. I zaczęli trochę lekceważyć rywala. Sędzia znowu się wahał z czerwoną kartką, gdyby West Ham nie przegrywał to myślę, żę Masuaku by obejrzał drugą żółtą kartkę. Potem ten o to zawodnik asystował, więc piłkarze City mogą mieć pretensje. Ale też ciekawe czy też Aguero poniesie jakieś konsekwencje.

TysonFCB | 28.08.2016 19:12

Przeciez Guardiola to przereklamowany trener. Prowadzil Barce, ktora grala sama, wzial Bayern rowniez "samograj", a teraz City. Tylko nie wiem jak opisac ten klub. Bo czytalem tu dwie wersje wydarzen:
1. Pep po raz kolejny trenuje gotowy zespol (to wersja z ogloszenia porozumienia... klub-Pep)
2. Guardiole czeka wiele pracy, musi odmlodzic sklad, zmienic gre (wersja z koncowki zeszlego sezonu)

A ten caly Nolito to nie jakis no name?

Co do meczu.. Brawo City!
J.M, Conte i Guardiola przejeli stery w BPL... i dziwnym trafem swietnie punktuja na poczatku sezonu. Mozna?

Gratulacje, Pozdr

Blue_heart | 28.08.2016 19:16

Jak kilka dobrych spotkań może zmienić postrzeganie piłkarza...

Pierwsza połowa bardzo fajna. City wyglądało świetnie. Szczególnie Sterling i Nolito.

Ale mimo wszystko szkoda WHU. Kontuzje kluczowych zadownikow, porażka w LE i kolejna porażka.

Jak narazie trzy kluby z kompletem punktów. I to kluby z nowymi trenerami! Na szczęście w następnej kolejce są derby, wiec ktoś punkty straci

Blue_heart | 28.08.2016 19:18

TysonFCB

Pep wydał grubo ponad 150 mln funtów. Wszystkich zawodników ma dostępnych. Grał z zespołami, które musiał pokonać.

Jak narazie nie ma co oceniać. Poczekajmy jeszcxe kilka kolejek. Tamten sezon City również zaczęło jak burza. A jak skończyło?

Wisnia1990 | 28.08.2016 19:31

Musial wygrac? Raczej powinien.

Ja nie spodziewalem sie, ze Pep z City bedzie wygrywal juz na samym poczatku, bo miala go ta liga sprowadzic na ziemie :) Oczywiscie trzeba poczekac do dalszych kolejek, bo przed nimi mnostwo trudniejszych spotkan.

Dzisiaj zagrali koncertowo, a Sterling z meczu na mecz rozkreca sie i prezentuje wysoki poziom.


Gratki dla Fanow City.


Pozdro.

Liara | 28.08.2016 19:31

Uwielbiam ocenianie trenerów po trzech kolejkach. I to zarówno w negatywną jak i pozytywną stronę. Guardiola ma 9 punktów - jest świetny. Czyli gdyby potknął się z Sunderlandem, czego było blisko, to już nie byłby świetny? A gdyby stracił punkty i ze Stoke do już do zwolnienia? Poczekajmy przynajmniej na 10 kolejek, kiedy City zagra więcej meczów i zmierzy się z trudniejszymi rywalami, choć tak naprawdę i to będzie niewystarczające, bo w zeszłym roku po 7 kolejkach, gdzie City było niepokonane, już większość im dawała mistrza, a skończyli ledwo na 4 miejscu.

Adamoff | 28.08.2016 19:33

Świetnie grający nogami Caballero zawalił bramkę,  ale ogólnie City lepsze. Dobrą zmianę o dziwo  dał Nasri .Aguero chyba odpocznie w derbach, sam sobie winny.

Monachijczyk | 28.08.2016 19:59

@PanFrank

Polfinal LM? Troche poplynales stary. Jest kilka druzyn w Europie o klase lepszych od City (Barcelona, Bayern, Real, Juventus) i jesli one na siebie nie wpadna wczesniej, to City raczej do polfinalu nie wejdzie (choc teraz za Guardioli beda mieli szanse chociaz o to powalczyc).

Co do samego spotkania - smiac mi sie chcialo jak przed meczem niektorzy pisali, ze City nie bedzie mialo latwo. West Ham to ogóry i nie wiem co niby mialo przemawiac za nimi w spotkaniu z City.

17hazard | 28.08.2016 20:12

monachium
zamias bayernu dalbym atletico!

karpiu_87_MU | 28.08.2016 20:14

Dzisiaj to by nawet Sunderland pokonał WHU. Prawdziwy test  za trzynaście dni. Myślę że sprowadzimy niebieskich i Pepa na ziemię.

TysonFCB | 28.08.2016 20:17

Liara

Bardziej chodzilo mi o docenienie metamorfozy City. City z konca zeszlego sezonu, a to dzisiejsze to druzyna inna o 180^. Chodzi o gre i mentalnosc.

Dlaczego mialbym nie docenic pracy Pepa? Awansowal do LM i wygral 3/3 spotkania w najlepszej/najtrudniejszej lidze swiata,

Jezeli przegral by np dwa mecze, bylby tu wysmiewany przez polowe userow... jak Arsenal po dwoch kolejkach, ale jak wygral wszystkie mecze to nie mozna go chwalic, tak?

PanFrank | 28.08.2016 20:21

[edit]

@Monachijczyk
Masz rację, ekipy które wymieniłeś są mocniejsze od City ALE skoro Pellegrini potafił wyprzedzić w grupie Juve i Gladbach i wyeliminować PSG odpadając dopiero w półfinale z późniejszym zwycięzcą tych rozgrywek, to Guardiola wydając taką furę kasy powinien osiągnąć przynajmniej to samo. Wiem, że będzie to trudne, nie znaczy to jednak, że zadowolę się wyjściem z grupy jak np. niektórzy kibice Arsenalu. Takie jest moje zdanie.
Dodam jeszcze, że piłka nożna to nie matematyka i nie zawsze wygrywają faworyci, ale to jako kibic Bayernu pewnie doskonale wiesz.

Delfinek | 28.08.2016 20:21

@karpiu_87_MU
I mówi to kibic MU, jak ledwo wygraliście z Hull. A teraz piszesz, że Sunderland by pokonał WHU...
Żebyś się nie zdziwił jak Guardiola znowu rozbije Mourinho w derbach :)

@Monachijczyk
A czemu City nie może dostać się do półfinału? To, że z Bayernem Pep nie wygrał LM nie znaczy że z City nie wygra.
Cały czas faworyzowany Juventus...

Delfinek | 28.08.2016 20:26

@Liara
City tak skończyło, ponieważ piłkarze za wcześnie zostali poinformowani o tym, że Guardiola będzie ich nowym trenerem. Zapewne to miało duży wpływ na ich grę. Wiedzieli, że Pellegrini odejdzie.

shemekblues | 28.08.2016 20:28

City Pelle też było bardzo groźnym ofensywnie grającym zespołem. Porozumienie City z Pepem dopiero podcieło Pelle skrzydełka i już tak nie zachwycał. Teraz City zagrało przekonująco pierwszą połowę i już zwolennicy Pepa zaczynają dominować i pisać o wątpliwościach innych . Pep przejął kolejny bogaty klub i bardzo rozbudowany i nikt tego nie zmieni , nie budował tak jak Mourinho Chelsea , kiedy zdobył dwa tytułu mistrzowskie i dobrze radził sobie w LM chociaż bez glorii. Pep nic na to nie poradzi ,ale przejął bardzo dobry klub z bardzo dobrymi piłkarzami. Kilka zmian wprowadził do tego dodał swoją taktykę i na pewno jeszcze wiele pracy przed nim.
Oceniacie mecz z WHU , gdzie mają kilka problemów i widać , że nie grają swojej piłki.
Nie mogę doczekać się derbów i tego jak w nich zagra United Mourinho . Czy będzie ofensywnie, czy schowa się za podwójną gardą i będzie kontrował jak zwykł to robić i często z dobrym skutkiem ?

Delfinek | 28.08.2016 20:33

@Liara
City tak skończyło, ponieważ piłkarze za wcześnie zostali poinformowani o tym, że Guardiola będzie ich nowym trenerem. Zapewne to miało duży wpływ na ich grę. Wiedzieli, że Pellegrini odejdzie.

Delfinek | 28.08.2016 20:35

@Liara
City tak skończyło, ponieważ piłkarze za wcześnie zostali poinformowani o tym, że Guardiola będzie ich nowym trenerem. Zapewne to miało duży wpływ na ich grę. Wiedzieli, że Pellegrini odejdzie.

Liara | 28.08.2016 20:43

@TysonFCB

Bardziej niż metamorfozę City doceniam metamorfozę w sprawie postrzegania BPL. Teraz to najlepsza/najtrudniejsza liga? Zawsze myślałam, że przereklamowane dziadostwo ;)

"Jezeli przegral by np dwa mecze, bylby tu wysmiewany przez polowe userow... jak Arsenal po dwoch kolejkach, ale jak wygral wszystkie mecze to nie mozna go chwalic, tak?"

Przecież napisałam, że dla mnie ocena trenera po 3 spotkaniach w jedną i w drugą stronę jest niewłaściwa, dlatego nie poparłabym także tych, którzy krytykowaliby Guardiolę, gdyby temu nie poszło. To jest po prostu bez sensu, aby tak szybko wyciągać wnioski. Jak na razie City pokonało marny Sunderland i West Ham, który odpadł z Astrą, jak grało Stoke nie wiem, więc tego meczu nie ocenię. To oczywiście warto docenić, ale to jeszcze nie pora, aby wyciągać wnioski. Bo tak naprawdę o wiele ważniejsze od stylu czy jakiejś tam mitycznej metamorfozy jest to, czy drużyna poprawiła się także pod kątem wyników i trofeów. Styl to pojęcie względne, bo mnie np. drużyny Guardioli piekielnie nudzą i o wiele milej oglądało mi się Bayern za czasów Heynckesa. Kwestia gustu, żadna obiektywna ocena. Natomiast trofea już nią będą. I jeżeli one się pojawią, nie będę miała problemu z przyznaniem, że Guardiola osiągnął sukces, a ja się myliłam. Zobaczymy czy jeśli wyników nie będzie, to fani Guardioli będą potrafili obiektywnie ocenić jego pracę w drugą stronę. Ale do tego wrócimy w maju :)

figarro | 28.08.2016 20:51

City piekielnie mocne. Grają obecnie najładniejszą i najskuteczniejszą piłkę. Tylko czy starczy im sił na cały sezon? Trzeba się bardzo dobrze przygotować przed sezonem do takiego stylu. Guardiola już wprowadził swoją filozofię i coś mi się zdaję, że za mało poświęcił czasu na przygotowanie fizyczne. Tym bardziej, że większość graczy była na Euro/Copa. Ciekawe jak sobie z tym poradzi, fakt faktem ławkę ma szeroką.

Monachijczyk | 28.08.2016 20:58

@PanFrank

Wiadomo. Los bywa przewrotny, ale chyba sam widziales w jakim stylu City dostalo sie do tego polfinalu i co w nim pokazali. Byc moze Guardiola wycisnie z tej ekipy wiecej niz Pellegrini, bo ten ostatni to jednak mial sporo szczescia w zeszlym sezonie.

@17hazard

Rozumiem, ze to zart jakis :P Atletico to nie ten poziom. 3 lata temu zasluzenie zagrali w polfinale, ale w zeszlym sezonie? Ledwo wygrali z PSV w karnych, z Barcelona uratowal ich karny, a z Bayernem w zasadzie nie istnieli i tylko przestrzelony karny Muellera dal im prawo gry w finale. Nie mowiac juz o finale, w ktorym ulegliu slabiutkiemu jak nigdy Realowi. uwazam, ze nawet PSG jest duzo lepsze od Atletico.

karpiu_87_MU | 28.08.2016 20:59

Delfinek - to tylko moje zdanie. Nie zapominaj że Pep nie prowadzi już Barcelony i będą to zupełnie inne derby.

17hazard | 28.08.2016 21:04

po pierwsze nie osmieszaj sie z lekcewazeniem atletico
po drugie nazywajac whu ogorami, pokazujesz swoja niewiedze
( to ze ty uwazasz ze ktos jest lepszy, nie oznacza ze tak jest. gdybym mial wybierac przeciwnika dla mojej druzyny pomiedzy bm a am, wybralbym bayern. podejrzewam ze 90 % ludzi wybraloby podobnie )

MasterArsenal | 28.08.2016 21:14

WHU bez Payeta i paru zawodnikow jest po prostu ogorkiem.

Zgadzam sie tutaj z Liara, ze ocenianie po kilku kolejkach jest tak idiotyczne.
Juz w zeszlym roku gimbuski po 5 kolejkach mowily, ze City wygra w cuglach lige, a Pedro to super-hiper skrzydlowy, a nie przereklamowany sredniak, a jak widac sezon pozniej wszystko zweryfikowal.

City gralo dzisiaj fajnie, poprawe Sterlinga chociaz po przebiegnietych kilometrach mozna zauwazyc, ale...

Ale 3 liderujace druzyny graly narazie z ogorkami ( wliczajac WHU bez Payeta, Ayew i Andrzeja )
Najtrudniejsze momenty w tej lidze to radzenie sobie z kontuzjami, swieta/nowy rok, polaczenie pucharow + ligi oraz wychodzenie z kryzysow.

Narazie lekcja odrobiona, ale jak kolejnego roku czytam jak to po jednej kolejce niektorzy by chcieli zwalniac trenera lub wreczac medal zaj****tosci, to sie usmiecham :)

TysonFCB | 28.08.2016 21:17

Liara

Oczywiscie, ja tak na prawde Guardioli jeszcze nie oceniam, poprostu mnie rowniez zaskoczyl. Myslalem ze City bedzie gralo slabo, ze "swiat wywroci im sie do gory nogami". Ze beda potrzebowali czasu.

A co widze? Metamorfoze! Pep dal zycie tej druzynie. a taki Sterling wyglada genialnie, zawodnicy dobrze sie czuja nawzajem, daja rade fizycznie... I zaczynaja przeprowadzac firmowe akcje
Podkreslam ze na dzis jest bardzo dobrze i mi to imponuje. City nie traci glupio punktow jak np. mozna by okreslic bardziej gotowi Live, czy Arsenal (pierwsi maja trenera juz prawie rok, a nie dwa miesiace... a Arsenal wiadomo... kuuuupe lat)


Hazard
Ty "ogorami" okreslasz 3/4 La Liga i ci wolno... Wiec co to za oburzenie? Inni nie moga?
PS. Choc stwierdzenie mocno... mocne

Monachijczyk | 28.08.2016 21:18

@17hazard

Dla ciebie WHU to moze byc i nawet najlepsza druzyna swiata :)
W zadnym wypadku nie lekcewaze Atletico, po prostu nie ta polka, ot co.
Z tym 90% ludzi to ostro poplynales. Proponuje przestac cpac. Zreszta co sie bede spieral. Sa teraz w grupie z Bayernem i zobaczymy kto bedzie lepszy. W zeszlym sezonie Atletico bylo slabsze, ale mieli kupe szczescia. Dla mnie to ty mozesz nawet z tym swoim 90% ludzi wolec Bayern od Legii Warszawa :D

17hazard | 28.08.2016 21:23

nie sa najlepsza druzyna swiata, ale do ogorow im sporo brakuje. gdy maja pelny sklad, sa bardzo solidnym zespolem. no ale jak widze zamknales sie na bundes i masz klapki na oczach!
co do atletico, wyeliminowali twoj bayern i tyle, byli lepsi. szczescie tez sprzyja lepszym.

PanFrank | 28.08.2016 21:24

@Monachijczyk
City w LM w zeszłym sezonie szczęście miało ogromne, ale napiszę jeszcze raz: Jeżeli klub wydaje w jednym okienku tak niebotyczną kasę, by wzmocnić i tak już świetny skład, do tego zatrudnia jednego z najlepszych trenerów na świecie, to mam prawo oczekiwać, że da radę powtórzyć w Europie to, co zrobił rok temu. Oczywiście, świat się nie zawali jeśli tak się nie stanie, chodzi mi o to, że w tych okolicznościach nie można ćwierćfinału uznać za sukces i tyle.

Young Guns | 28.08.2016 21:26

TysonFCB

Chyba największe kompleksy tego typu mają właśnie tacy kibice jak Ty chociaż nie chodzi mi tu o oczernianie Ciebie kolego a wpisy takie jak ten.
Jeżeli Twój komentarz byl skierowany w moją stronę to zauważ jedną przeoczoną słuszność:
Mianowicie ja osobiście bardzo lubię i doceniam Guardiole. Lubiłem jego styl w Barcelonie i lubilem jego konsekwencje w Bayernie.
Oczywiście nie oceniam go pod względem tabeli tutaj dzisiaj a tego co z City po tych 3 meczach już wydusił i to nie tylko styl ale i rzetelne dążenie do udoskonalenia poprzez swego rodzaju magiczny dotyk. Jest to trener, którego ja osobiście chciałem jako następce Wengera ale się nie udało bo Francuz wciąż czuje się na siłach. Mają wiele wspólnych cech i widzę te podobieństwa. Myślę, że nie jako jedyny..
Także tyle ode mnie jeśli chodzi o mój wcześniejszy komentarz. Osobiście lubię dobrą techniczną piłkę. Nie interesuje mnie ile kto wydał. Nie interesuje mnie w tej chwili kto jest najgłówniejszym pretendentem (zapewne oba Manchestery) ale to co widzę i cieszy moje oko.
City gra bardzo ładnie i grywało już wcześniej. Teraz mają jeszcze to coś... Czego nie miał Pellegrini.
Z przyjemnością będę oglądał ich mecze bo u boku Arsenalu to od czasu bogactwa z Arabii najładniej grająca ekipa w tej lidze... i nie będę się z nikim licytował o detale, babrał w słuszności ocen lig czy racjach bez pokrycia.
Więcej dystansu bo to jesteśmy tylko konsumentami w tej dziedzinie i na nic tak naprawdę wpływu tutaj nie mamy.. chyba, że ktoś poleruje sobie co wpis własne ego

Pozdrawiam

Horst | 28.08.2016 21:30


Monachijczyk ma oczywiście rację, City nadal nie jest czołową drużyną i dużo bliżej jej do miejsc 10 - 15 niż do top 5 w Europie. Przypadkowy półfinał tego nie zmieni, nie było tak słabego półfinalisty od 2011go  czyli od czasów Schalke. Piłkę należy oglądać i analizować a amatorzy gotowców z whoscored, sky, espn czy z innych portali niech bawią się dalej po swojemu.
Liga angielska nie jest słaba, przeżywa kryzys i widać słabość taktyczną tej ligi także na samej górze ale to nadal ścisła czołówka i liga trudniejsza do wygrania niż Serie A czy Bundes.
Wbrew powtarzającym się opiniom Guardiola nie posiada kadry która jakoś szczególnie wyróżnia się na europejsiim tle. Tam są poza top5 a w Anglii na podobnym poziomie co ManU i Chelsea pod tym względem.

Monachijczyk | 28.08.2016 21:41

@17hazard

7 miejsce w BPL to jednak nie jest jakis wyczyn, tymbardziej, ze w zeszlym sezonie Chelsea gralo jak totalne ogory. Przy normalnej dyspozycji klubow z Liverpoolu i Londynu, to takie WHU nawrt by sie nie kwalifikowalo do gry w Eurpoejskich pucharach.

"co do atletico, wyeliminowali twoj bayern i tyle, byli lepsi. szczescie tez sprzyja lepszym"

Wyeliminowali, ale czy byli lepsi? Nie.
w strzalach bylo    25:5
celnych                   13:3
roznych                   12:2

W dwumeczu Atletico tez nie mialo wiecej goli od Bayernu (2:2).
Atletico nie bylo lepsze. Po prostu uratowal ich niestrzelony przez Muellera karny.
Atletico to dobrzy taktycznie zespol ze szwietna obrona, ale do wielkiej trojki (Barca, Real, Bayern) im troche brakuje.

17hazard | 28.08.2016 21:46

monachium, chyba mi szkoda czasu na tlumaczenie ci roznych rzeczy...

Monachijczyk | 28.08.2016 21:46

@PanFrank

Pieniadze nie graja. City zawsze wydawalo niebotyczne kwoty. Tak samo jak Chelsea, a patrze gdzie skonczyli w zeszlym sezonie. Co do Pepa, to owszem - jest jednym z najlepszych, co nie oznacza, ze jego styl musi pasowac do City. Bayern za Pepa nie gral porywajacej pilki i z City wcale nie musi byc inaczej.

Monachijczyk | 28.08.2016 21:48

hazard, miales wytlumaczyc w czym Atletico bylo lepsze. Sorry, ze wybilem Ci wszystkie argumenty z ręki :(

LoveTrance | 28.08.2016 21:56

Monachijczyk
Jakie argumenty? Atletico wygrało czyli jest lepsze, liczy się wynik. Bayern mógł mieć 95% posiadania piłki, 30:1 strzały, a i tak Atleti będzie lepsze bo wygra. Statystyki nie grają, a posiadanie piłki to sb możesz wkleić do fap folderu

Monachijczyk | 28.08.2016 22:02

Ale dalej nie rozumiem w czym bylo lepsze, skoro oba zespoly strzelily po 2 gole.

LoveTrance | 28.08.2016 22:03

W karnych :>?

Monachijczyk | 28.08.2016 22:05

O kurde, czlowieku. Gdzie ty tam karne widziales? :D
Ogladales wogole ten dwumecz? :D

Horst | 28.08.2016 23:32


Monachijczyk@

Co to znaczy stłamszona taktycznie ? Przecież nie można jednocześnie atakować i kontratakować. Drużyny które prowadzą grę z reguły kontrują sporadycznie bo niby kiedy miałyby to robić. System Guardioli jest skonstruowany właśnie po to żeby nie polegać tylko na szczęśliwych zbiegach okliczności. Miał nieszczęście że cała linia obrony rozleciała mu się właśnie na pierwsze półrocze 2016go roku bo to co taktycznie pokazywał, to jak ustawiał Bayern z Juventusem i z Atletico to była ozdoba tej edycji. Przegrał, czasami nie wystarczy czterech środkowych obrońców w kadrze, czasami w decydujących chwilach główni snajperzy przeżywają niemoc - ogólnie słaba gra Lewego i Muellera wiosną w Lidze Mistrzów ale był bardzo blisko i żal mi tego Bayernu z sezonu 15/16 bo to była najlepsza piłka jaką widziałem w tym sezonie, powyżej Realu, na poziomie Barcelony sprzed kryzysu.

Oczywiście życzę żeby Ancelotti postawił kropkę nad i choć i tu mam swoje wątpliwości i wiem że ten trener też posiada swoje ograniczenia.

Man. City22 | 29.08.2016 08:03

Tak czytam sobie te wszystkie komentarze i nasuwa mi się jedno pytanie? Ludzie, ile Wy macie lat???
Od skrajności, do skrajności. Jedni są zachwyceni, inni wręcz przeciwnie. W zasadzie, tylko dwoje użytkowników napisało wyważone komentarze (Liara i shemekblues) z którymi i ja się zgadzam. Reszta, to większe, czy mniejsze fantazje!
Nieprawdą jest, że City w poprzedniej edycji, awansował fartem do półfinału LM, jak i nieprawdą jest, że po już tych zaledwie kilku meczach Obywateli, widać boską "rękę" Guardioli. Tak się składa, że praktycznie oglądam każdy mecz City (nie od przypadku do przypadku) i widzę jak gra moja ulubiona drużyna. Przypominam, że w poprzednim sezonie, MC rozpoczęło sezon równie rewelacyjnie jak to ma miejsce teraz. I nie chodzi mi tu wcale o wyniki, bo te były fantastyczne, lecz o samą grę, która moim zdaniem była porywająca! Końcowy efekt był taki, że Obywatele zajęli najgorsze miejsce w tabeli od czasu, gdy najpierw menagerem City był Mancini, a później Pellegrini. Ten przykład świadczy chyba najlepiej o tym, że z opiniami na temat pracy Guardioli w nowym klubie, należałoby się jeszcze trochę poczekać. Nieprawdaż...?

QSI | 29.08.2016 08:10

@Monachijczyk
Odpowiem ci na twój każdy argument
Na wstępie to bije z ciebie zadufanie. Atletico ma swój styl i tym załatwili twój Bayern. Osobiście bardzo się cieszę ,że są razem w grupie zobaczymy jak to będzie wyglądało. Jeśli w finale przegrali z najsłabszym ostatnio Realem to chyba byłeś niewidomy bo w lidze do końca walczyli i wygrywali wszystko jednak im brakło. Barceloną była słabszym zespołem niż Atletico i gdyby Torres nie wyleciał to może i przegralaby u siebie.
Psg lepsze niż Atletico? Nie sądzę . Psg podobnie jak twój Bayern wykupuję najlepszych graczy rywali bo ma ogromny budżet(więc tutaj pieniądze grają ) Atletico było dwa razy w finale LM (oraz walczy jak równy z równym w lidze z Barka i Realem) ,czego nie można powiedzieć o PSG. Gdyby twój Bayern włożyć do ligi angielskiej to może nie byłoby tak ciekawie tymczasem Bayern,psg oraz Juventus mają monopol na mistrzostwo w lidze. Angielska piłka cierpi bo mają nadmiar meczy . Ty święta spędzasz oglądając Kevina po raz setny a my fani angielskiej mamy Boxing Day. A gdyby zrezygnowano z rewanżu pucharu Anglii (po remisie) oraz dwóch półfinałów w Pucharze ligi mieliby więcej czasu na regenerację.
Gdybyś jeszcze potrzebował coś wyjaśnić zapraszam

tomekwietniu | 29.08.2016 09:20

Nie wiem po co w ogóle tak się meczycie z tym Monachijczykiem.
Niech se gościu żyje w świętym przekonaniu, że Bayern jest lepszy od Atletico. Jego wolna wola, a nie zmieni to faktu, że to nie Bayern, a Atletico było w przeciągu trzech lat, dwa razy w finale LM. Walczy jak równy z równym z Realem i Barca, zespołami, których BM nie potrafi przejść wspomniane 3 lat.
Można grać efektowny futbol, ale w niczym się to ma do efektywnego... Atletico w porównaniu do Bayernu pokazało efekty...awansowali różnicą bramek na wyjazdach, ale to jest właśnie efektywność.
Efektywność=Bycie lepszym
Efektowność≠Bycia lepszym
Koniec kropka

Delfinek | 29.08.2016 10:06

Te dyskusje nie mają sensu, każdy przystanie na swoim i koniec. Wiadomo, że każdy będzie bronić swojego kluby, i tak należy robić. Ale ta "awantura"dto niczego nie doprowadzi.

lxl | 29.08.2016 12:13

@QSI

wszystko fajnie ale... "Angielska piłka cierpi bo mają nadmiar meczy" - ty tak ma serio ?

porównaj sobie drużyny zajmujące pierwsze miejsce w swoich ligach i zobacz ile meczy rozegrały, a jeżeli powiesz że Lester nastawiło się tylko na ligę a nie na puchary itp itd, to porównaj potem drugie miejsca między ligami, baaa trzecie też możesz itd i pochwal się swoimi obliczeniami :) chyba że dojdzie to do ciebie wcześniej i nie będziesz pisał już takich głupot

Wisnia1990 | 29.08.2016 12:44

Liara


Dla mnie styl jest wazny i dzieki niemu siega sie po trofea. Piszesz, ze z ocenami trzeba poczekac do lepszych wynikow czy trofeow, ale trudno zdobyc trofea w sierpniu, wrzesniu czy pazdzierniku? Styl to sprawa pierworzedna dla Pepa i dla wiekszosci topowych trenerow. Uwazam rowniez, ze trenera ocenia sie od samego poczatku, a nie wystawia sie Jemu noty tylko i wylacznie w maju.

MasterArsenal

Idiotyczne to jest wysmiewanie uzytkownikow, ktorzy maja wlasne zdanie i widza znaczaca poprawe swojej druzyny... nawet po 3 kolejkach. Fani United widza inne oblicze swojej druzyny po tych 3 kolejkach i tak samo maja Fani City.


Pozdro.

Monachijczyk | 29.08.2016 16:16

@tomekwietniu @QSI

Idac waszym tokiem rozumowania, to Atletico jest lepsze nawet od Barcelony. Bo przeciez to Materace byly ostanio 2 razy w finale i nawet pokonaly Barcelone w dwumeczu. Nic pewnie dla was nie znaczy fakt, ze w La Liga zarowno Atletico jak i Real regularnie od wielu lat ogladaja plecy Barcelony, nie? Atletico jest bardzo dobre, ale to w sumie nic wiecej jak murarka. Cos na wzor Grecji z Euro 2004.
Dla was Atletico moze byc najlepsze, ale dla reszty swiata to Barcelona, Bayern i Real to najlepsza 3 swiata. Nie mowie tu o poszczegolnych kibicach, bo wiadomo, ze dla kazdego jego klub jest najlepszy na swiecie, ale np. rankingi czy zaklady bukmacherskie potwierdzaja moje slowa. Zawsze te 3 druzyny sa wymieniane w gronie faworytow wszelakich pucharow.

Delfinek | 29.08.2016 17:24

Top3 na ten moment to Real, Bayern, Barcelona.
Monachijczyk tutaj ma racje skoro, Atletico pokonało Bayern to według was jest lepsze od Bayernu ale jak już Atletico pokonało Barcelone to nie jest już lepsze? Pokażcie mi jakieś trofea z ostatnich lat Atletico w LM? nie pokażecie bo takich nie ma.

Liara | 29.08.2016 18:08

@Wisnia1990

Zmiana stylu jest oczywiście wyraźnie widoczna, ale czy poprawa? Tak jak napisałeś każdy trener ma swój styl, wielu z nich osiąga sukcesy grając zupełnie inną piłkę. Guardiola, Ancelotii, Mou, Heynckes, Conte, Klopp, Ferguson i wielu innych. Nie ma zatem jednego określonego dobrego stylu, to czy komuś się to podoba czy nie jest kwestią gustu.
Czy to się komuś podoba czy nie, City za Pellegriniego grało według wielu osób piękną piłkę. W sezonie 13/14 grali najładniej w lidze według wielu, dorównywał im może Liverpool, ale to był taki radosny football, City było dużo bardziej poukładane. Początek poprzedniego sezonu też mieli świetny. Co zatem zadecydowało, że przygoda Pellegriniego z City jest uznawana za średnio udaną? Brak sukcesów na arenie międzynarodowej, nie brak stylu.
Styl to kwestia gustu. Guardiola ma swój określony styl i to, jak szybko i łatwo go wprowadza trzeba docenić, ale to nie znaczy, że to każdemu ma się podobać. W Bayernie fani byli podzieleni - jedni lubili nowy styl, inni nie, w City będzie podobnie. Jeżeli uznamy, że samym atutem Guardioli będzie wprowadzenie stylu, to ocena jego pracy nie będzie miała sensu. Każdy by chciał, aby jego drużyna grała ładnie i skutecznie, ale gdyby kazano wybrać między stylem i brakiem trofeów, a brakiem stylu i trofeami, nie wierzę, że ktokolwiek wybrałby pierwszy punkt.

Po tych 3 kolejkach ogromnie doceniam Guardiolę za dwie rzeczy - przywrócenie Sterlingowi dawnej świetności i transfer Nolito. Doceniam wprowadzenie swojego stylu, aczkolwiek ja nie jestem fanką takiej piłki, więc mi się to nigdy nie będzie podobać. Ale mimo wszystko uważam, że jego pracę będzie się podsumowywać po dłuższym okresie czasu, nawet nie roku, a dwóch, trzech, bo przecież nikt nie będzie miał pretensji, jeśli nie zdobędzie mistrza czy LM w pierwszym roku pracy.

I to nie jest żaden atak na Guardiolę czy City, po prostu nawyk wyrobiony latami oglądania piłki. Nigdy nie oceniam zespołu po pierwszych meczach - ani w pozytywną ani w negatywną stronę. Choćby sam zeszły rok - City po pierwszych 7 kolejkach bez straty punktu, któremu już wieszano medale na szyi i Borussia M'Gladbach, która po pierwszych 7 kolejkach była w strefie spadkowej. Ostatecznie obie drużyny skończyły na 4 miejscu.

17hazard | 29.08.2016 19:57

dla was top 3 jest identyczne, to  spoko, przybijcie se piateczke ale nie wciskajcie swojej ciemnoty innym. kazdy ma swoje zdanie i tyle!

Delfinek | 30.08.2016 09:12

@17hazard
My wciskamy ciemnote?? Te Top 3 jest nawet według rankingu UEFA.
Ty to w ogóle żyjesz w swoim świecie. Nie trzeba nawet patrzeć na ten ranking żeby to wiedzieć.

Monachijczyk | 30.08.2016 17:05

@17hazard

Ciemnoty? Ciemnota to jestes tutaj ty. Pewnie dupka cie strasznie boli, ze wsrod najlepszych klubow swiata nie ma zadnego angielskiego.
Pewnie gdyby Mueller strzelil tego nieszczesnego karnego z Atletico, to bys sie podniecal, ze Bayern jest lepszy od Atletico :D

Ehh, jak to jedna akcja (trwajaca pare sekund!) w ciagu 180 minut dwumeczu moze diametralnie zmienic podejscie gimbazy :D
Masz taka wiedze na temat pilki jak Ja o balecie.



anglia.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy