REKLAMA
REKLAMA

Liverpool wygrywa w Londynie!

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: Anglia.goal.pl  |  11.01.2020 20:24
Liverpool wygrywa w Londynie!

Roberto Firmino  |  fot. Grzegorz Wajda

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Liverpool z kolejnym zwycięstwem. Podopieczni Juergena Kloppa w sobotnim hicie Premier League skromnie 1:0 pokonali na wyjeździe Tottenham Hotspur.

Spotkanie mogło świetnie rozpocząć się dla Liverpoolu. Już w 3. minucie bliski zdobycia gola był Oxlade-Chamberlain, ale piłka po jego strzale trafiła w słupek. W odpowiedzi przed szasną stanął Alli, ale również nie wykorzystał dogodnej sytuacji.

W 24. minucie okazję do wyprowadzenia Liverpoolu na prowadzenie miał Van Dijk, ale z bliska główkował prosto w Gazzanigę. W 36. minucie do sytuacji strzeleckiej doszedł Firmino, ale uderzył nad poprzeczką.

W 37. minucie The Reds wyszli na prowadzenie. Salah świetnie zagrał piłkę w polu karnym do Firmino, a ten uderzeniem z lewej strony pola karnego pokonał Gazzanigę. Była to jedyna bramka w pierwszej połowie.

W drugiej odsłonie Tottenham szukał okazji do doprowadzenia do wyrównania. Najpierw uderzenie Auriera obronił Alisson, kilka chwil później obok słupka uderzył Son. W 66. minucie mogło być 2:0, ale bramkarz Tottenhamu obronił strzał głową Mane.

W 74. minucie świetną okazję do podwyższenia prowadzenia zmarnował Son, który z dwunastu metrów uderzył nad poprzeczką. W końcówce meczu obie drużyny miały swoje okazje, ale ostatecznie wynik nie uległ zmianie.

Tottenham Hotspur – Liverpool FC 0:1 (0:1)

0:1 Firmino 37'

żółte kartki:
Tottenham – Lucas
Liverpool – Gomez

Tottenham: Gazzaniga – Sanchez, Alderweireld, Tanganga – Aurier, Winks, Eriksen (70' Lo Celso), Rose (70' Lamela) – Lucas, Alli – Son

Liverpool: Alisson – Alexander-Arnold, Joe Gomez, Van Dijk, Robertson – Wijnaldum, Henderson, Oxlade-Chamberlain (62' Lallana) – Salah, Firmino, Mane (81' Origi)
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI



REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 55 komentarzy

YidoSS | 11.01.2020 20:25

Znowu podrukowane pod Loserpool> Dziekuje.

cycLFC | 11.01.2020 20:26

co było drukowane ?

mervel | 11.01.2020 20:26

Zagranie ręka przy golu, brak czerwonej Robertsona plus chamskie kopanie bez piłki i koleś kończy nawet bez żółtej ;)

Simi1993 | 11.01.2020 20:27

Stawialem 2-1 , nie siadlo :)
wiec pozostaje mi tylko pogratulować fanom The Reds kolejnej wygranej :)
a wiec Wielkie Gratulacje !!!

wood | 11.01.2020 20:27

Mecz byl generalnie sredni, Tottenham w ataku nieskuteczny bez Kane’a, w obronie jako tako. Liverpool to samo w ataku gral mizernie... Bramki byc nie powinno, bo aut byl dla Spurs no i brak czerwonej dla Robertsona serio?
Dziwne te klasyki w Premier League sie zrobiły...;)

JanSerce | 11.01.2020 20:29

Brak czerwonej kartki dla Robertsona to skandal !!!!!
Var nawet nie reagował .
I ktoś mi będzie pieprzyl ze sędziowie nie sprzyjają The Reds .

ZSh | 11.01.2020 20:30

20 zwycięstw i jeden remis po 21 kolejkach.... Liverpool jest Wielki. A zazdrosnoikom niech gul skacze i dupa niech ich piecze

Pepe12LFC | 11.01.2020 20:30

No i mamy nowy rekord. Tak jak się spodziewałem, murarka od początku. W drugiej połowie już ciekawy mecz. Miał Tottenham swoje sytuacje w drugiej połowie. Jak już wcześniej wspomniałem, jak idzie to i szczęście sprzyja bo to co spudłował Lo Celso, mógł być bohaterem po wejściu z ławki.

CORLUCCI | 11.01.2020 20:31

Bramka padła po aucie, którego nie powinno być XD

Pepe12LFC | 11.01.2020 20:33

Mi się wydaje, że czerwonej kartki nie było z dwóch względów. Pierwszy pilke tracił Robertson, a dwa, że obaj poszli na maksa nie cofali nóg. Chociaż w powtórkach dla mnie czerwona, ale jak wspomniałem były dwa argumenty łagodzące

mr_roba | 11.01.2020 20:33

Bardzo dobry mecz. Liverpool w obecnym sezonie to kosmos. Zmiennicy nie pogarszają jakości. Choć zmiany w Tottenhamie też wniosły dużo ożywienia. Trochę nie wykorzystanych szans, lecz z drugiej strony Liverpool mógł w pierwszej połowie strzelić że trzy gole.

Mr_Devil | 11.01.2020 20:40

A ile było narzekanie na Atkinsona.. a to swój chłop jest, co?? =)

Rob66 | 11.01.2020 20:41

Brak skuteczności Spurs.
Do tego nijakie strzały w Alissona.
My zagraliśmy ekonomicznie.
Ważne trzy punkty dla ekipy.

ZSh | 11.01.2020 20:41

Dajcie już spokój z Robertsonem w Anglii zawsze gra się twardo. Jak chcecie oglądać symulujące i delikatne panienki to włączcie real barcelona

Bugler | 11.01.2020 20:44

Kibice Live nawet nie umieją przyznać ze mecz ewidentnie drukowany pod nich ;) brak czerwonej i żółtej to kpina po co ten var?

JanSerce | 11.01.2020 20:46

ZSh
Chłopie Robertson spóźniony A Ty tu ze gra się ostro w Anglii , to trzeba nogę złamać żeby była czerwona ?

2# PEA z Arsenalu dostał dzisiaj za podobny faul , a tu Var milczał , ale tak jak mowie sędziowie w tym sezonie sprzyjają The Reda.

Marqs | 11.01.2020 20:47

Pięknie! Idą chłopaki jak po swoje!

ZSh | 11.01.2020 20:52

JanSerce
Na pewno Robertson nie miał takiego zamiaru to nie ten typ człowieka. Obaj poszli na maksa A Andy wcześniej trafił w piłkę

cycLFC | 11.01.2020 20:54

Robertson zasłużył na czerwo, i tylko sędziowie wiedzą dlaczego jej nie było, ale wyzywanie Liverpoolu przez to, tego nie mogę zrozumieć.

JanSerce | 11.01.2020 20:55

Ja wiem ze nie miał zamiaru ale w nogę trafił oglądałem analizę i wszyscy sa zgodni ze to ewidentna czerwień .

JanSerce | 11.01.2020 20:58

czekam jeszcze na opinie ekspertow Drukarni i Scouserra , chociaż stawiam ze stwierdzą ze to był czysty wślizg ;)

aborur | 11.01.2020 21:07

Walec toczy sie dalej nie boimy sie nikogo.  Po prostu nie pękamy...haha Do BOJU do BOJU LIVERPOOL  :)) YNWA

ArbuzTHFC | 11.01.2020 21:14

E, ale jak to bez czerwa dla Robertsona. Wszedł w niego na pełnej ****ie.

Joker | 11.01.2020 21:22

Oglądałem tylko ostatnie 30 minut, a więc do meczu nie będę się odnosił, jednak Tottenham zwłaszcza po wejściu dwóch Argentyńczyków prezentował się dobrze, i powinien chociaż wyrównać, bo tak świetne okazję jak mieli Son czy Lo Celso trzeba wykorzystać, zwłaszcza z takim rywalem gdzie tych okazji nie uda się stworzyć niewiadomo ile. Też jestem zdziwiony jakim cudem Robertson nie otrzymał chociaż jednej żółtej kartki, bo widziałem jego co najmniej dwa bardzo ostre faule, a ten pierwszy to był wręcz na pograniczu czerwonej. Panowie na VARze chyba przysnęli, ale oni i tak nadają się tylko do szukania milimetrowych spalonych, do niczego więcej, hehe :)

slime | 11.01.2020 21:32

FT: Spurs 0 #LFC 1: Another record-breaking win for Klopp's relentless PL leaders. It's the first time in any of Europe's five main leagues that a team has ever taken 61 points out of the first 63 on offer. Firmino's first-half goal enough to secure maximum points in the capital.

R_R | 11.01.2020 21:37




Joker | 11.01.2020 21:22
(...) Też jestem zdziwiony jakim cudem Robertson nie otrzymał chociaż jednej żółtej kartki, bo widziałem jego co najmniej dwa bardzo ostre faule, a ten pierwszy to był wręcz na pograniczu czerwonej. Panowie na VARze chyba przysnęli, ale oni i tak nadają się tylko do szukania milimetrowych spalonych, do niczego więcej, hehe :)


  Napisz w jakich sytuacjach może być użyty VAR.

ThePrimeSoul | 11.01.2020 21:50

Mecz do zapomnienia. Bramka to kompletny farfocel, ale Firmino akurat przyzwyczaił, że takie strzela od czasu do czasu. Z tym autem to bez przesady - przecież od tego momentu do wstrzelenia piłki minęło tyle kontaktów z piłką, że nie można tej bramki zrzucać na karb tego autu, tylko raczej indolencji murującego Tottenhamu. Jeśli chodzi o Robbo - jak dla mnie czerwo. Niestety, ale był spóźniony, co tu dużo gadać. Poleciał na ambicji i liczył, że zdąży. Wydaje mi się, że sędzia tego dokładnie nie widział. Uznał, że jednocześnie uderzyli w piłkę i z tego powodu obaj padli jak rażeni piorunem, a nie że Robbo był spóźniony. VAR teoretycznie powinien to wychwycić tak jak w przypadku Auby, ale tu trochę Atkinson i ekipa dali popis swojej kompetencji. Co tu dużo mówić - ten sędzia jest gwarancją jakiegoś babola. Raz myli się w jedną, a raz jak dzisiaj w drugą. Taki człowiek. Sam mecz żenująco nudny. Panowie JK i JM (z których można stworzyć w Polsce memiczne JKM B-)) zagrali sobie na boisku w szachy, w których jak na złość zbić za wiele nie było.

The Kop | 11.01.2020 22:24

Ciekawy mecz oglądało się Tottenham niby osłabiony ale w drugiej połowie prezentował się całkiem nieźle.
Robertson faktycznie zasłużył na co najmniej żółtko wybroniło go chyba tylko to że nie było to celowe wejście i że pierwszy trafił w piłkę. Co do autu to rzeczywiście Mane dotyka piłki ale tu nie widać aby on jako ostatni dotknął piłki jak dlamnie piłka po odbiciu piłki piszczelem turla się po piszczelu zawodnika Spurs. Co do meczu LFC miał przewagę. To że Totki nie zremisowali cóż jak się nie strzela z trzech metrów (podobnie jak MU) to nie jest wina  LFC.
PS. Co niektórzy piszą o czerwieni dla Robertsona OK. Ale jakoś nic nie piszą o tak zwanym,, miękkim karnym '' dla MU. Bo gdyby tak było w LFC to nurkowie zaraz, a tak to cisza.

Bugler | 11.01.2020 22:30

The Kop
Karny 50 na 50 zreszta nie zmienił on losów spotkania bo United wygrało i to znacząco a czerwona w tym spotkaniu zmieniła by obraz gry i to znacząco... matko ze takie rzeczy trzeba tłumaczyć ehhh

lukashi22 | 11.01.2020 22:32

Hehe Robertson hmm... Pewnie sam się zastanawia jak skończył mecz bez czerwieni. Ogólnie graty dla Liv idzie jak walec.

Dani81 | 11.01.2020 22:47

Dzieci przestancie rozsmieszac. Gol po rece? Wy macie chore glowy? Do tego przez wiekszosc meczu 83% posiafania pilki I latwo wygrany mecz przez LFC. Totki mialy 2 okazje, ale ogolnie przez caly mecz jak dzieci we magle.

siwy1818 | 11.01.2020 22:58

Boli....

The Kop | 11.01.2020 23:03

Bulger
Ewentualna czerwona to nie gol i nie oznacza że przegrali byśmy bądź zremisowaliśmy ten mecz(zaznaczam ewentualna) przeczytaj co napisałem wcześniej. Nie raz tak było że drużyna grająca w 10 strzelała gola. Więc więcej wstrzemięźliwoś. I nie zgodzę się z Tobą bo to bramka na 2-0więc brak to 1-0 a to to samo jak w meczu Spurs i LFC.
Oczywiście to tylko gdybanie w jedną jak i w drugą.
O matko da się to lepiej wyjaśnić???

JanSerce | 11.01.2020 23:11

Dani81
aut był dla Tottenhamu a zaraz potem gol , fakt ręki nie było ale aut należał się Tottenhamowi ale sędziowie jak zawsze na korzyść Liverpoolu

Bugler | 11.01.2020 23:20

The Kop

No tak bo United nie miało meczu pod kontrola i bez tego karnego by pewnie przegrali weź się nie ośmieszaj... a co do czerwonej to Totki już w drugiej połowie ostro cisnęli i gdyby jeszcze mieli jednego zawodnika więcej to kto wiec jak by to się skończyło ...

Kowalski | 11.01.2020 23:39

1. Zagrania ręką nie było, co to w ogóle za bzdura.
2. Robertson powinien dostać żółtą - come on, najpierw zagarnął piłkę, a w piłkarza Spurs wjechał z ziemii z nogą w powietrzu, a nie nastąpił na niego, jak Auba (którego skutki jak wiemy były nieporównywalnie gorsze). W powtórce dokładnie widać, że zderzenie nastąpiło z bokiem stopy po czym od niego stopa się zgięła i nastąpił kontakt podeszwy z piszczelem. Nie atakował straight/side kickiem, tylko kopnął piłkę roundhouse kickiem.
3. Jeśli chodzi o out, to w każdym meczu sędziowie mylą się z 10 razy na korzyść raz tych, raz tamtych, żadna wymówka, by dać się ograć. Nawet Mourinho mówiąc po meczu o szczęściu Liverpoolu o tym się nie zająknął. To nie bezpośrednie zagrożenie bramki, jak wolny, czy rożny. Z resztą nawet nie pamiętam tego outu, powtórki go nie pokazują, więc wierzę wam na słowo, a znając klonów Drukarni, to zawsze widzą nieistniejące czary mary w meczach lfc, to różnie mogło być.

The Kop | 11.01.2020 23:46

Bugler
GDYBY LFC był skuteczniejszy to by mecz zamknął w pierwszej połowie. GDYBY ten karny nie był uznany to było by 1do0 więc mecz na styku.
GDYBY zawodnicy Spurs byli by skuteczniejsi TO KTO WIE JAK BY TO BYŁO jak to napisałeś napisałeś. Jak karny to 50 na 50, jak czerwień to już 100 mimo że nie każdy tak to widzi.
Dalej GDYBAJ i widź tylko to co na korzyść przeciwników tak ja by LFC niemiła szans na gola.
Najważniejsze że kroczek do Mistrza Anglii  jest zrobiony. A im bliżej tym więcej będzie wytykiwań w stronę LFC.

Bugler | 11.01.2020 23:49

Kroczek zrobiony dzięki sędziemu i tyle w temacie

Bugler | 11.01.2020 23:51

Chodzi o to że VAR działa idealnie jeśli chodzi o milimetrowy spalony a gdy trzeba dać czerwona to nagle VARu nie ma i mysle w dużej mierze o to tez chodziło się w dzisiejszym spotkaniu...

FCHollywood | 11.01.2020 23:57

Tanganga miał ciekawy początek meczu, zagotowało się tam pod bramką. LFC trochę zawiódł moje oczekiwania. Cisnęli nawet nieźle w tej pierwszej połowie, ale partaczyli co się dało. Z kolei w drugiej połowie czuć było gola Spurs, szczególnie w końcówce. Nie wiem co się stało gościom, ale jakby ich nie było. Aurier co za podanie na 1:1, jak to się stało że wynik nie uległ zmianie, to nie byle jaki wyczyn :)

Konradosmen | 12.01.2020 00:52

Liverpool to potęga nie do pokonania... ale frustratów tu jest  z manchesteru jednego i drugiego zazdrość ich w oczy kole.....

Dani81 | 12.01.2020 01:02

Na korzysc Liverpoolu zawsze? Niby gdzie, bo ja pamietam jak to sedziowanie bylo dla United za Fergiego. LFC ostatnie sezony w wiekszosci pod gorke. W kazdym meczu sedzia gdzies tam moze sie pomylic, albo byc jak dzis sytuacja sporna z kartka, chociaz czerwona imo nie bylo. Juz tak boli, ze sie wciska kity o aucie XD

erha | 12.01.2020 02:20

Przecież były prowadzone statystyki 2 sezony temu i Liverpool był najbardziej pokrzywdzone drużyna przez sędziów, nikt tego już nie pamięta?

JanSerce | 12.01.2020 08:33

Dani81
czyli Twoim zdaniem był czysty wślizg , i Robertson nie trafił w nogę ? skoro tak to mam pytanie czy on ma nogę złamać żeby dostać czerwona ? to ze nie chciał się nie liczy , uciekła mu piłka był spóźniony i trafił w nogę przeciwnika dla którego mogło się to skończyć poważną kontuzja , ewidentna czerwień

erha
2 sezony temu tak ;),ale za to w tym oddają im z nawiązką .

MunaI | 12.01.2020 08:53

Sporo nerwów za sprawą wylewów Hendersona w pierwszej połowie, Gomeza i Wijnalduma. Poza tym - mecz pod kontrolą, choć jakim cudem Lo Celso nie wcisnął tej patelni - wie chyba tylko on sam.

BTW. Robertson czerwo. A Alisson to przekot z superglue w łapach, coś niesamowitego.

Mr_Devil | 12.01.2020 09:44

Widziałem analizę tego autu. Powtórka z tej kamery ( nie było jej podczas meczu..)wyraźnie pokazała, że piłka przechodzi po nodze Mane - zmienia kierunek:
bit.ly/2FLdXwU

Jeśli chodzi o wejście Robertsona, to faktycznie można się zastanawiać, czy zasłużył na czerwo?? Natomiast żółta na pewno, co w połączeniu ze złośliwym kopniakiem w późniejszej części meczu (kopniaka dostał Toby Alderweireld..) daje minimum 2x żółtko..

Pepe12LFC | 12.01.2020 09:56

Zgadzam się z Mr_Devil, żółta kartka za pierwszy faul i druga za złośliwy kopniak na Tobym.
Co do autu okej, nie powinno go być, ale takich sytuacji w meczu jest mnóstwo, że sędzia nie zauważy najdrobniejszego przewinienia, autu czy tez rzutu rożnego. I co za każdym razem miałby to sprawdzać VAR czy jak ? Analizy zajmowały by polowe meczu.

aborur | 12.01.2020 10:35

JanSerce- tak jak napisałes kupiliśmy wszystkich sędziow,zeby po 30 latach zdobyc TYTUŁ!!!  Puknij sie w czoło. Za tydzień MU,a z Anfield pojechali z kasa do sedziego troszke wcześniej (bo sie rozmyśli i bedzie gwizdał innym GWIZDKIEM)   { ;))    DO BOJU DO BOJU LIVERPOOL   YNWA i do przodu   pozdrawiam wszystkich pozytywnie MYŚLACYCH...

Simi1993 | 12.01.2020 13:11

Differenthuman
trafine w punkt , brawo
panowie tak jak kolega mówi to co odstawiacie to zwykła dziecinada , nawet kibice The Reds niektórzy dali się w to wciągnąć i wołają na solo.
Ale przeanalizujmy kilka kwestii

1# Nawet gdyby Robertson dostał czerwo to nie jest to jeszcze gwarancja wygranej a nawet remisu co pokazał mecz Crystal Palace - Arsenal gdzie Orły grały w przewadze

2# The Reds mają 16 punktów przewagi i jeden mecz mniej ,czy naprawde uważacie że nawet gdyby Koguty ugrały coś w tym meczu to czy to coś by zmieniło w walce o mistrza? Nie sądzę bo przewaga jest zbyt duża.

3# od początku zeszłego sezonu Liverpool rozegrał 59 spotkań ligowych i przegrał tylko 1 z tych meczów , serio słaba drużyna dałaby radę w topowej lidze mieć taką passę ? czy to wszystko można zwalić na sędziowanie i że mają farta , skoro przegrali 1 na 59 meczów , a 3 stycznia minął okrągły rok od ich ostatniej ligowej porażki.

Więc nie rozumiem po co ta gównoburza tutaj , naprawdę nie rozumiem.  

Drukarnia | 12.01.2020 13:56

Dopiero dzisiaj obejrzałem mecz więc się wypowiem. Taktyka Mourinho wcale mnie nie zaskoczyła a Kloppa tym bardziej ta murarka nie mogła zaskoczyć. Koleś ma drużynę która pół roku temu grała w finale ligi mistrzów a on wychodzi 5 obrońcami i muruje u siebie. Szkoda że Mourinho tak nisko upadł.
Liverpool powinien wygrać dużo wyżej bo dominacja była duża ale najważniejsze czyste konto.
Co do czerwonej kartki dla Robertsona to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Przecież on ewidentnie trafia w piłkę i to nawet nie wyprostowaną nogą a później było zderzenie zawodników którzy o ta piłkę walczyli.
No i czekamy teraz na United  :)

Mr_Devil | 12.01.2020 18:08

@The_Normal_One
Na każdej kibicowskiej stronie znajdziemy ciekawe przypadki, na lfc.pl również.. Twój przypadek, też jest ciekawy, a to co robisz (nie pierwszy już raz..) najśmieszniejsze.. Przychodzisz tu z jakimiś żalami, oczywiście idą za tym obelgi, bo ktoś, coś, gdzieś napisał?? Szukasz rewanżu TU, bo TAM zabrakło odwagi, żeby się zalogować i porozmawiać z kolegami, którzy często-gęsto reprezentują podobny poziom do Twojego?

PremierLiga | 12.01.2020 19:43

Man. United w poprzednim sezonie, tym sezonie i następnym sezonie to poziom przeciętności. Jedyne co mają na wysokim poziomie to zarobki. Życzę powrotu do czołówki, ale moim zdaniem zajmie im to parę lat zanim przestaną kopać się po czołach. Do City im daleko.

The_Normal_One | 13.01.2020 08:11

@Mr_Devil - kogo ja obrażam?? Jeszcze mnie chrystus nie opuścił, żeby tam konto zakładać. I gdzie tu widzisz gorzkie żale?? Podśmiec***ki co najwyżej.

The_Normal_One | 13.01.2020 11:11

@Mr_Devil - kogo ja obrażam?? Jeszcze mnie chrystus nie opuścił, żeby tam konto zakładać. I gdzie tu widzisz gorzkie żale?? Podśmiec***ki co najwyżej.

Mr_Devil | 14.01.2020 12:45

Jak sam widzisz, Twój wpis został skasowany, a to oznacza, że "góra" widziała co napisałeś i wyciągnęła takie same wnioski - żałosna prowokacja, która ma na celu tylko i wyłącznie obrażanie innych..

Twoje pytanie - kogo obrażasz? Rozumiem, dopadła Cię jakaś niepoczytalność? =)Ok, tu masz listę - Obrażasz społeczność kibiców United, stronę, redaktorów, kibiców z anglia.goal.. w zasadzie obrażasz każdego, kto ma związek z United. Zrobiłeś to celowo, z pełną premedytacją. Dlaczego tak uważam? Bo taki sam tekst wychodził spod Twojej ręki już we wcześniejszych wpisach. Tyle w temacie.



anglia.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy