REKLAMA
REKLAMA

Solskjaer: United miało rację rezygnując z Haalanda

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: ESPN  |  22.01.2020 10:24
Solskjaer: United miało rację rezygnując z Haalanda

Erlind Haaland  |  fot. Grzegorz Wajda

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Ole Gunnar Solskjaer zasugerował, że Manchester United postąpił słusznie rezygnując z transferu Erlinga Haalanda. Obecnie Czerwone Diabły poszukują nowego napastnika, po tym jak kontuzji nabawił się Marcus Rashford.

Haaland przez długi czas był łączony z przenosinami do Manchesteru United, ale piłkarz ostatecznie trafił do Borussii Dortmund. Czerwone Diabły nie chciały się zgodzić na przedstawione przez agenta Mino Raiolę warunki, w tym umieszczenie klauzuli w kontrakcie zawodnika.

- Ważne jest, abyśmy kierowali się zdrowym rozsądkiem - powiedział Solskjaer. - Gdy sprowadza się zawodnika, są także inne rzeczy, które trzeba mieć pod kontrolą. Nie możesz dać menedżerem kontroli, dając klauzule wykupu i inne rzeczy - dodał.

W ostatnim czasie z przenosinami na Old Trafford łączeni byli Edinson Cavani, Paco Alcacer, Krzysztof Piątek i Dries Mertens. - Przyglądamy się różnym scenariuszom. Jeśli podpiszemy umowę, będziemy informowali o tym na bieżąco - dodał.
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI



REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 24 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Szmuggi | 22.01.2020 11:17

Jaka beka. A inny artykuł mówi, że Manu chce dać 30mln za 16 latka :P

MikeMike | 22.01.2020 12:54

Zgadza się, brzmi to trochę dziwnie. Najwiekszy europejski talent, kupiony po promocji, strzela hattricka w swoim debiucie.
OGS: "Slusznie slusznie, mielismy racje. Haaaland to bylby niewypal"

mr_roba | 22.01.2020 13:02

My mamy inną strategię. W żadnym wypadku nie wolno kupować wybitnych piłkarzy...

Griezmann | 22.01.2020 13:08

Ole nie powiedział że haaland to był by niewypał. Dość wykorzystywania i dojenia kasy z MU przez agenciarzy

DonRoberto | 22.01.2020 13:10

Przecież w tym tekście nie ma informacji, że Haaland to słaby zawodnik czy United nie ma pieniędzy na niego.
Jest tylko informacja, że nie chcieli się zgodzić na warunki postawione przez Raiole.
Gdyby dali w kontrakcie klauzule wykupu to Raiola za rok lub dwa przyszedłby do United z szantażem albo dajecie młodem nowy wyższy kontrakt i samemu Raioli kolejne 10-15 mln albo wytransferuje zawodnika do innego klubu (przy wpłacie klauzuli klub nie ma nic do powiedzenia). To byłoby bardziej wypożyczenie zawodnika od Raioli niż kupno z Salzburga. Tak ja rozumiem ten news.

radek281291 | 22.01.2020 13:30

Zgadzam się z poniższym. Zwłaszcza biorąc pod uwagę ostatnie relacje na linii MU-zawodnicy(forma + zachowanie)-Raiola.

Aczkolwiek przy takim tempie rozwoju ktoś będzie "zmuszony" do rozmów z Raiolą

radek281291 | 22.01.2020 13:31

Chyba, że Haaland zmieni w międzyczasie agenta, ale to może nie być takie proste (tanie), bo pewnie są jakieś obwarowania w umowie między obiema stronami.

MarseilleFan | 22.01.2020 13:44

Jak zwykle ludzie tu nie potrafią nawet czytać ze zrozumieniem. Masakra z tym jak tępe jest nasze społeczeństwo...

xxBANGxx | 22.01.2020 14:27

Ten trener to chodzący mem.

Bugler | 22.01.2020 14:32

xxBangxx

Memem to jesteś ty jak nie umiesz czytać to polecam wrócić do podstawowki

piotruś83 | 22.01.2020 14:52

Bang to hejter United, wiec nic dziwnego, ze nawet w pozytywnym artykule wbije szpilke...

Zaden z najwiekszych klubow nie zgodzilby sie na takie warunki. Za 2 lata ktos sie po niego zglosi i Borussia nie bedzie miala nic do gadania.

The_Normal_One | 22.01.2020 14:57

Oczywiście, że miał rację. Lepiej strzelać 3 gole w meczu w barwach Borussi niż w United prawda??

Bugler | 22.01.2020 15:40

Kolejny ubek

mr_roba | 22.01.2020 16:48

No tak, nie potrafimy czytać ze zrozumieniem. A może niektórzy są ślepi na niuanse.
Przecież teraz każdy lepszy zawodnik ma za agenta jakiegoś sępa. Bo tylko Raiola jest zły a reszta podpisuje to co klub podsunie pod nos.
Takie czasy i z takimi ludźmi trzeba umieć się dogadać.
Ja odczytuje wypowiedź Ole jako szukanie tanich wymówek.

marian0 | 22.01.2020 17:04

Trochę hipokryta z OGS- nie kupimy zawodnika, bo agent chce klauzulę wykupu, ale jesteśmy tym zawodnikiem zainteresowani, bo ma UWAGA: KLAUZULĘ WYKUPU! Przypuszczam, że gdyby nie ten zapis w umowie, to Haaland dalej biegałby w barwach Salzburga, Utd nawet nie spoglądaliby w jego stronę, bo Austriacy chcieliby zarobić pewnie z 80-100 baniek.

PS. W tym wypadku, akurat Raiola bardzo dobrze się zachował. Chciał zawrzeć w umowie klauzulę wykupu, bo Haaland jest jeszcze młody i raz, że nie wiadomo jakby sobie poradził w większym klubie, a dwa- w razie, aż za dobrego radzenia sobie, żeby nie został "niewolnikiem". Wszystkie wiązane z nim kluby to był, że tak to ujmę "top drugiego sortu" i gdyby za rok-dwa zgłosiły się Real, czy Barcelona, to musiałby wykładać 150-200mln. Już jeden taki młokos w Paryżu, który zapewne chciałby w Hiszpanii pokopać jest, tylko nie robi z tego szopki jak jego kolega z drużyny. Ale Mbappe podpisał kontrakt z PSG i go pewnie wypełni, bo szejkowie go nie puszczą wcześniej i najlepsze lata spędzi w "słabej" Ligue1.

MarseilleFan | 22.01.2020 17:08

Raiola chciał koniecznie zawrzeć w kontrakcie klauzule wykupu i to dosyć niską. TO chyba jasne że takie kluby jak Man Utd nie moga sobie na to pozwolić bo wtedy na własne życzenie "wypisały" by sie z grona tych największych klubów. Przez to, że Borussia zgadza się na umieszczanie takich klauzul staje się świetnym miejscem dla mlodych zawodników (oczywiście nie tylko dlatego), ale nic więcej. Nigdy to nie będzie klub takiego kalibru jak Manchester United. I nie mówie teraz o obecnej formie zespołu ale o marce. Czy City, Liverpool bądź Juventus kupując zawodników umieszczają klauzule wykupu? Nie, bo największe kluby tego nie robią. Real czy Barcelona muszą mieć klauzule bo nakazuje im tak prawo, ale te klauzule są rzędu kilkuset milionów euro więc nierealne dla innych. Włączcie sobie dzieciaki Football Managera i tam się troche pobawcie skoro takie sprawy są dla was za trudne do zrozumienia.

Druga kwestia to to że Solskjaer chciał Haalanda, ale nie on negocjuje z Raiola tylko dyrektorzy (Woodward?). Jednak wszyscy tu zwalaja winę na Norwega bo nie cieszy się tutaj duża sympatią tak jakby nie dostzregali że problem United nie lezy w trenerze, tylko w słabej kadrze.

Dziwię sie że jeszcze chce mi się tłumaczyć to komuś tak ograniczonemu w myśleniu...

mr_roba | 22.01.2020 17:33

Marseille Fan

Ograniczony to jesteś Ty. Bo Ty zawsze wiesz lepiej i Twoje zdanie to ostateczna prawda.
Tak się składa, że każdy ma prawo widzieć daną sytuację po swojemu. Jeśli tego nie rozumiesz to daruj sobie dyskusje z ludźmi.

Bugler | 22.01.2020 18:00

mr_roba

MarseilleFan wytłumaczył Ci dobitnie czemu United nie kupiło Haalanda plus jeszcze dochodziły premie dla Raioli i chyba ojca Haalanda wiec dla mnie bardzo dobrze zrobił bo po co budować i opierać siłe na kimś kto za 2-3 sezony odejdzie? Plus większość tu zapomina, że za transfery tzn ich sukces czy brak odpowiedzialny jest Woodward wiec pisanie i wyzywanie OLE jest mega idiotyzmem patrz na xxxBANGxx...

MarseilleFan | 22.01.2020 18:47

mr_roba
Nie, nie ja tylko Manchester United. Taki klub o takiej marce ma swoje wartości i nie może sobie pozwolić na to żeby którykolwiek agent czy zawodnik zmieniał ich zasady. Klub zawsze jest wazniejszy od piłkarza. Gdyby Haalandowi zależało na grze w United (tak jak choćby Fernandesowi) to trafił by do tego klubu. Borussia go kupiła bo liczyła że krótkoterminowo wniesie coś do zespołu, a potem sprzeda go z zyskiem. Dla United taki mały zysk nie ma znaczenia, za to znaczenie maja zasady i chęci piłkarza do gry w barwach klubu. Dziwi mnie, że Ty jako fan United masz problem ze zrozumieniem tego. W pełni zgadzam się z tym co napisał Bugler.

Narzekaliście na Moyesa, Van Gaala, Mourinho, a teraz na Solskjaera. Ja wiem, że Sir Aleks was mocno rozpieszczał, ale pora zrozumieć że to nie trener odpowiada za obecna sytuację. tylko złe zarządzanie. Jak dla mnie sytuacja za czasów Norwega jest znacznie lepsza bo widac jasny pomysł na budowanie tego zespołu w oparciu o graczy, którym zależy. Powinien spokojnie dostać czas do końca sezonu, a może i rok dłużej na awans do LM. No ale skoro wy myślicie, że jak przyjdzie taki Guardiola i nagle Matić z Fredem zaczna grać tiki take, a Lingard stanie się drugim Sterlingiem to jak tu nie mówić o waszym ograniczonym myśleniu?

xxBANGxx | 22.01.2020 18:55

Bugler
Straszny lamus z ciebie, ale to zostawmy. Wypowiedź trenera to nic innego jak kurtuazja, bo obecnie żaden topowy piłkarz nie przyjdzie do United, ponieważ ten klub jest zarządzany w patologiczny sposób. Poziom sportowy to LE. I zapewne dlatego Dybala wolał zostać w Juventusie, i ewentualnie siedzieć na ławce jak grać w United. A Solskjear to mem z różnych względów, ta wypowiedź się z memostwem wiążę. Pogódź się z tym chłopaku, bo United obecnie to żaden hegemon. Takie są fakty. Pogba nie chce u was grać, nie dlatego,że mu nie zależy na grze, ale dlatego, że nic w Manchesterze nie ugra. Tyle.

Bugler | 22.01.2020 19:46

Lamus to cię zrobił... jak ktoś tu już wspomniał jesteś marnym hejterem United pewnie po tym przegranym meczu z United ;) No tak zapomniałem dodać ze siedzisz w zarządzie United i wiesz wszystko co do transferów Haha co za intelektualne zero!

xxBANGxx | 22.01.2020 19:55

Żaden ze mnie hejter United. Szanuje ten klub od czasów Fergusona, ale obecnie to angielski średniak, więc nie wiem czemu miałbym pisać pozytywnie o tym klubie, kiedy wygląda to tak, a nie inaczej. Ps. Ciesz się, że jesteś anonimowy, bo źle by się dla ciebie skończyło takie kozaczenie. Nie pozdrawiam.

mr_roba | 22.01.2020 20:57

Panowie, spokojnie.
Ja rozumiem, że Ole robi dobrą minę do złej gry. W końcu to nie on odpowiada za transfery.
Mnie jako fana irytuje takie tłumaczenie. Nie jesteśmy już taką potęgą, że prawie każdy gracz marzy aby u nas grać.
Brakuje nam jakości na wielu pozycjach. Jak kupimy paru dobrych graczy to i inni dobrzy mogą chcieć do nas przyjść bo buduje się fajna ekipa. A tak to pozostaje nam liczenie na cud transferowy jak James.

Bugler | 22.01.2020 21:25

Każdy kibic United widzi co sie dzieje i nie twierdzi ze jesteśmy na topie i potrafią krytykować to co sie dzieje aczkolwiek tez widza ze nie jest beznadziejnie ponieważ rezultaty z top6 sa nad wyraz dobre aczkolwiek Ty Bang potrafisz tylko krytykować co jest idealnym określeniem trolla...



anglia.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy