REKLAMA
REKLAMA

Solskjaer: Odpowiedzieliśmy krytykom

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: Sky Sports  |  27.07.2020 10:52
Solskjaer: Odpowiedzieliśmy krytykom

Ole Gunnar Solskjaer  |  fot. SPORT PICTURES

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Szkoleniowiec Manchesteru United Ole Gunnar Solskjaer był zachwycony tym, że jego drużyna pokazała krytykom, że nie mieli racji. W ostatnim meczu sezonu 2019/20 Czerwone Diabły pokonały na wyjeździe 2:0 Leicester City i zakończyły rywalizację na trzecim miejscu w tabeli Premier League.

- Nie sądzę, aby wiele osób to przewidziało. Przewidywania raczej wskazywały, że zakończymy rozgrywki na szóstym lub siódmym miejscu - powiedział Solskjaer w pomeczowej rozmowie ze Sky Sports.

Pytany czy przedsezonowe przewidywania były również motywacją dla prowadzonego przez niego zespołu odpowiedział: - Zawsze taki byłem. Jeśli jestem krytykowany, to jestem silniejszy w tym, co robię. Proszę tylko, nie wychwalaj mnie zbytnio, bo popadnę w samozadowolenie. Taki już jestem.

- Wierzę w to, co robię i wierzę w to, co robiłem. Wszyscy mamy różne pomysły na prowadzenie zespołu, a ja robię to po swojemu. To jedyny sposób, w jaki mogę to robić. Zawodnicy też to zrozumieli i kupili - kontynuował Solskjaer.

- To wielkie osiągnięcie sztabu i zawodników. Są niesamowici. Rozmawiałem dziś z nimi wszystkimi, mówiąc, że niezależnie od tego, co się dzisiaj wydarzy, mieliśmy fantastyczny sezon. Jestem bardzo zadowolony i dumny z ich zaangażowania. Wygranie tego spotkania było dużym wyzwaniem pod względem mentalnym - dodał norweski trener.

Solksjaer chwali Bruno Fernandesa


Jednym z kluczowych zawodników Manchesteru United w drugiej połowie sezonu był bez wątpienia Bruno Fernandes, który na Old Trafford trafił w styczniu ze Sportingu Lizbona. Od czasu swojego debiutu zdobył dla Czerwonych Diabłów osiem bramek i zanotował siedem asyst w zaledwie 14 występach.

- Musimy przyznać, że miał ogromny wpływ. Zdobywał bramki i je wypracowywał. Pomogły również jego entuzjazm i mentalność. Dziś można było zobaczyć zmęczonego Bruno, ale to naturalne, ponieważ grał bardzo dużo - dodał szkoleniowiec Manchesteru United.
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI



REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 22 komentarzy

Lone_Wolf007 | 27.07.2020 11:24

Tak, finisz United po wznowieniu rozgrywek zamknął, a przynajmniej powinien zamknąć usta krytykom. Sezon był pełen wzlotów i upadków, mniejszych i większych wpadek i sukcesów, ale ukończenie rozgrywek na trzeciej pozycji zasługuje na najwyższe uznanie. Trzeba dokonać kilku zakupów, poprawić to i owo i można śmiało walczyć o coś więcej w kolejnym sezonie. "Mierz wysoko, albo wcale" ;)

redsik | 27.07.2020 12:37

muszę przyznać że ten Bruno to kozak, MU trafił z transferem, niesamowite liczby ma póki co, w klasyfikacji kanadyjskiej daje ponad bramkę na mecz co jak na pomocnika jest wyczynem niesamowitym....

MU ma świetną drużynę, moim zdaniem powinni wymienić bramkarza na jakiś top no i może Maticia choć mi pisało kilka osób że jest w formie to jednak Ndidi w jego miejsce widzę i MU może poważnie się włączyć do walki o mistrzostwo w nowym sezonie, wystrzał formy Greenwooda to też czapki z głów... koleś rok temu był nieznanym nazwiskiem a w tym sezonie kozakiem na boiskach Premier League, historia podobna jak z Arnoldem, który po kontuzji Clyne'a zaczął z przymusu grać na PO a jak się rozegrał to o Clynie wszyscy zapomnieli

Lone_Wolf007 | 27.07.2020 13:03

redsik

Zgadzam się, zmiana w bramce powinna nastąpić wcześniej, niż później, o ile oczywiście DDG nie ogarnie wcześniej tyłka ;) Matic jest po 30, więc można by było się rozglądać za kimś perspektywicznym na tę pozycję. Niby jest McTominay, który wciąż się rozwija, ale nie jestem pewien, czy jest w stanie zagwarantować odpowiednią jakość. Greenwood, świetne wejście w zespół, ale jakiś napadzior by się dodatkowo przydał też, zwłaszcza biorąc pod uwagę coroczną, tradycyjną już plagę kontuzji w Manchesterze w okresie jesienno-zimowym :D

devious666 | 27.07.2020 14:25

3 miejsce w lidze najmłodszym składem w całej lidze, a nie wiem czy w ogóle nie jednym z najmłodszych w całej historii Premier League... Do tego półfinał FA Cup i EFL Cup, nadal szansa na wygranie Ligi Europy, a po drodze sporo "Skalpów" na Man City, Chelsea, Spurs, Arsenalu i spółce...

Całkiem nieźle jak na "wuefistę" :))))

Muszę przyznać, że sam zaliczałem rollercoaster z Ole - najpierw niespecjalnie wierzyłem, że sobie poradzi, skoro tak poległ z Cardiff, no ale był tymczasowym szkoleniowcem tylko - i nagle dokonał cudu, pięknie przebudził drużynę z letargu, wygrał z PSG w LM, to było coś! Szybko zostałem fanem Norwega.

Potem jednak przyszły pierwsze kryzysy, seria beznadziejnych występów, bezradność Ole, jego dziwne konferencje prasowe, dziwne decyzje personalne (jak wiara w Lingarda, Pereirę i kilku innych "słabiaków") i po prostu brak wyników - broniłem go długo, w końcu cierpliwość się wyczerpała - wyglądało to dokładnie tak samo jak Moyesem, LvG i Mourinho pod koniec współpracy, marazm i rezygnacja, jakby już nie było nadzieji na poprawę... Myślałęm i mówiłem wtedy "trzeba jednak brać Pochettino, Ole fajny facet i zna klub, ma dobre pomysły, dobrą wizję ale chyba brakuje mu warsztatu, wygląda jak dziecko we mgle - może Ole niech będzie dyr. sportowym, ale na menedżera musimy wziąć kogoś, kto drużynę ustawi i zmotywuje".

Ale wtedy przyszedł styczeń, transfer Bruno i jakoś to wszystko powoli ruszyło... Drużyna odzyskała wigor i przyszła długa seria meczów bez porażki, wysokie wygrane, ładna ofensywna gra. Teraz już naprawdę Ole zasłużył na wielki kredyt zaufania, to już druga taka jego seria w MU, więc nawet jak przyjdzie znowu kryzys, to można ufać, że Ole będzie w stanie się z niego "wykaraskać". Niech pracuje, zasłużył teraz na co najmniej kilka lat pracy w MU. W końcu kibice, piłkarze, właściciele i wszyscy inni sympatycy MU odzyskali najważniejsze: nadzieję. Już nie jesteśmy pośmiewiskiem, powoli wraca "stare" United, rywale znowu zaczynają się nas obawiać, o to chodzi!


PS
MU skończyło z wynikiem 66 pkt - tyle samo miał van Gaal w swoim ostatnim sezonie, tylko wtedy to wystarczyło do 5 miejsce ledwie (choć czwarte City Pellegriniego też miało 66 pkt) - ale sytuacja była jednak inna, bo wtedy MU strasznie męczyło bułę i jak wygrywało to często 1:0, miało na koniec bilans 49-35, obecnie to 66-36 a wiec przepaść :)

Jak widać nie tylko punkty się liczą - van Gaal "poleciał" wtedy za te 66pkt, Ole mając tyle samo pkt jest prawie noszony na rękach (oczywiście przesadzam) - a Pellegrini w City miał wtedy też 66 pkt i też poleciał z posady, zaś Frank Lampard też ma 66 pkt teraz z CFC i też jest "objawieniem sezonu" - jak widać nie tylko czyte punkty się liczą, ale też cała sytuacja dookoła klubu, np. od Lampsa raczej nikt nie wymagał miejsca w Top4, miał ciężki sezon i ja szczerze mówiąc obstawiałbym jakieś 7-8 miejsce dla Chelsea, a tu taka niespodzianka. To samo Ole, wyniki nie były najlepsze ale końcówka sezonu zmieniła perspektywę, bo teraz MU wygląda jak zupełnie inna drużyna niż pół roku temu. I o to się rozchodzi - u Moyesa, LvG czy Mourinho nie było żadnych perspektyw do lepszej gry w niedługim czasie, u Ole jest jak najbardziej :) U Franka też...

devious666 | 27.07.2020 14:48

@redsik

"MU ma świetną drużynę, moim zdaniem powinni wymienić bramkarza na jakiś top"

Ale na kogo niby? DDG to jednak nadal Top, może nie aktualnie Top5, ale nadal to klasowy bramkarz, nie widzę zbyt wielu lepszych w lidze.
Bo niby kto w Premier League jest wyraźnie lepszy?
-Ederson mega niepewny, momentami bezmyślny, taka tykająca bomba. Nie zamieniłbym się na DDG :)
-Dean Henderson młody ale też puszcza szmaty, nawet wczoraj puścił w krótki róg. Dużo się musi nauczyć, jest na niego "hype" ale to czołówki jeszcze mu brakuje.
-Nick Pope - ten mi się podoba, bardzo dobry bramkarz, ale ma już 28 lat i dopiero się "przebił". Drugi udany sezon dopiero za nim, to dobry bramkarz ale czy coś ponadto? Nie wiem, może Chelsea go powinna wziąć? W Burnley nie ma presji, co innego duży klub. To jest ten problem wlaśnie...
-Lloris puszcza dość regularnie "szmaty", Kepa to w ogóle szkoda gadać, --Leno jest OK, ale obecnie to nawet nie wiadomo, czy go Martinez nie wygryzie ze składu...
-Patricio to samo co Leno, poprawny ale nie wybitny.
-Kasper Schmeichel wczoraj dał popis, to kolejny gość co niby broni super i wygląda w kilku meczach jak najlepszy GK na świecie a potem odcina mu prąd... Poza tym jest tak przywiązany do Lester, że nigdy nigdzie nie pójdzie. A ja wolę już DDG.
-Pickford totalnie przereklamowany, puszcza sporo baboli.
-Dubravka jest spoko, z reguły broni bdb, nie pamiętam jego wpadek ale też ale nie wiem czy to bramkarz na miarę topowego klubu?
-Fabian już trochę stary, poza tym był w Arsenalu i jakoś furory nie zrobił. Taki średniak to chyba idealne miejsce dla niego...
-Kilku gości typu Foster, Ryan, Krul po prostu przemilczmy :)

-Na koniec Allison - najlepszy obecnie GK w lidze, ale też zdarzają mu się wpadki, jakieś dzikie wyjścia z bramki, wcale nie jest nieomylny. No i kosztował swoje. W tym sezonie też trochę tych goli puścił, czerwo z Brighton itd. Spokojnie obok Pope'a bramkarz sezonu, z racji wygranego tytułu to on powinien być w "11" sezonu.

DDG w formie to ta sama półka co Allison, jak David popracuje mocno latem nad swoją formą to spokojnie może rywalizować znowu o miano najlepszego. Ileś nagród dla zawodnika sezonu w MU oraz ileś miejsc w drużynie sezonu Premier League nie zdobyły się same :)

Jak mówi klasyk "form is temporary, class is permanent" - łatwiej odbudować formę niż kupić naprawdę klasowego bramkarza i w formie.
Wszystkie Oblaki i Ter Stegeny są albo nie do kupienia albo trzebaby wydać gigantyczną kwotę. A MU bardziej potrzebuje klasowego stopera niż nowego bramkarza. JAk obrona będzie robić swoje to DDG też. Raz na jakis czas jakis "farfocel" jak wpadnie to trudno, od tego jest ofensywa, by strzelić o gola więcej niż rywal :) DDG jednak często "ratuje tyłek" i wyciąga super piłki nawet jak chwilę wcześniej puścił gola w środek bramki :)

Summa summarum DDG puścił w tym sezonie 36 goli, mniej mają tylko City - 35 goli i LFC 33 gole. Serio bramkarz to nie jest największy problem MU obecnie :) Jak obrona i pomoc MU (pan Pogba na przykład) nie będzie popełniać głupich błędów to spokojnie mogą zejść do poziomu 25 goli straconych.


Poza tym zmiana bramkrza to nie jest łatwa sprawa. Przykład Kepy z CFC właśnie to pokazuje - tyle kasy wydane i jaki efekt? Courtois taki zły był? No właśnie... DDG wymienią na Hendersona przykładowo a ten się spali pod presją i co?

devious666 | 27.07.2020 14:58

A Greenwood fanom MU już był znany w ub. sezonie, jak strzelił bodajże 33 gole w sezonie w barwach drużyn juniorskich... 17 lat i miał ponad 1 gola na mecz, strzelał z prawej i lewej jak chciał, to już było wtedy widać, ze to jest talent nie z tej ziemi. I cieszy fakt, że się chłopak rozwinął tak jak mu zapowiadano. Ma wielki potencjał, jest obunożny, ma niesamowite wykończenie i chłodną głowę - oby tak dalej, a może to być wielki piłkarz.

Ogólnie w MU jest w podst. składzie tylu wychowanków, że chyba nie ma takiej drugiej ekipy w czołówce w Europie? Obecnie to: Rashford, Greenwood, Pogba, McTominay, Williams, Pereira, Lingard, Tuanzebe, Fosu-Mensah - część z tych gości to podstawowy skład. Wspaniała sprawa.

Do tego tylu młodych w składzie, jak Wan-Bissaka, Williams, McTominay, James, cały atak... A nowi liderzy jak Bruno, Maguire też jeszcze w wieku odpowiednim, najstarsi w składzie są Matić zaraz 32 lata i DDG 29 lat, reszta wszyscy relatywnie młodzi i to jest super :)



Co do wzmocnień - potrzeba jednego gracza do ofensywy, który ogarnie grę na oby skrzydłach i dorzuci gole i asysty. Taki Sancho byłby idealny.

Na pewno jakiś klasowy środkowy obrońca do tego, bo obecnie są tylko Maguire i Linde, musi być ktoś trzeci wywierający presję. To są 2 kluczowe wzmocnienia na to okienko.

Bonusowo MU powinno kogoś do środka pola poszukać i ew. boczny obrońca. Ale wiadomo budżet nie jest z gumy, lepiej kupić 2 super graczy do podst. 11 niż czterech przeciętniaków, tak jak to robili van Gaal i Mourinho...

ejty | 27.07.2020 16:21

Ja bym jeszcze do tych zakupow dorzucil kogos na obrone z lewa noga.

Shaw niestety po kontuzji (to juz z 4 lata tfu) jest cieniem, a Brandon schodzi zbyt do srodka bo szuka prawej nogi. IMO

redsik | 27.07.2020 16:45

Henderson jest młody i jeszcze się rozwinie, Pope to bohater meczu na Anfield i tylko dzięki niemu Burnley wywiozło punkt, myślę że obaj byliby lepsi niż obecny DDG... takie moje zdanie, poza tym nie tylko na wyspach są bramkarze, Chelsea ma na oku Onanę, ter Stegena czy Oblaka, owszem każdego będzie ciężko wyciągnąć ale jeśli zwrócisz uwagę kogo na celowniku ma klub ambitny a kogo wymieniasz ty to dojdziesz do wniosku że przepaść różnica a czy taką przepaścią jest ranga obu klubów? czemu Chelsea mierzy wysoko a MU nie może poświęcić się i kupić bramkarza raz a na kilka lat z topu? niektórzy mówili że LFC przepłacił Alissona ale jakoś się cicho na ten temat zrobiło prawda? oto co oznacza dobry bramkarz, który daje 10/15 punktów więcej w sezonie, gdy przychodził Alisson sam myślałem "co oni robią, ile hajsu wydali i to na bramkarza" dzisiaj jestem dumny z LFC za ten ruch, Alisson to fenomen, uwierz że MU powinien dać nawet 100 mln za Oblaka ale wiem że zwróciło by im się to, ogółem to nie lubię wymieniać tego nazwiska-Oblak, źle mi się kojarzy.... hehe

ejty | 27.07.2020 19:58

UTD ma 3 bramkarzy.
DDG mimo tego ze ma slabsze ostatnie sezony wciaz zapewnia pewna jakosc, ktorej podwazyc nie mozna. Przy lepiej sklejonej obronie, lepszym partnerze dla HM lub ustabilizowaniu tej formacji wroci na wlasciwe tory.

SR reprezentant Argentyny - co wchodzi broni bardzo dobrze.

Mlody Henderson ktory moim zdaniem powinien otrzymac szanse, kosztem kogos z powyzszej dwojki, ale ja managerem UtD nie jestem.

United ma naprawde powazniejsze problemy niz obsada bramki.

united1986 | 27.07.2020 20:48

Dokładnie, nie ma co liczyć w United na zakup kolejnego bramkarza, tego czego potrzebują to DDG w formie i Henderson mocno naciskający na niego o pierwszy skład. Romero by można puścić gdzieś do słabszego klubu a Hendo w jego miejsce i dawać mu pograć, zobaczyć czy byłby w stanie unieść w przyszłości bluze z nr 1 w dużym klubie bo póki co to niewiadoma.

devious666 | 27.07.2020 21:18

@redsik

Liverpool z tym genialnym Allisonem (wiem, że miał kontuzję i trochę meczów opuścił) i genialnym van Dijkiem stracił 33 gole w tym sezonie.

MU z beznadziejnym DDG, ze słabą obroną (serio Maguire i Lindelof popełniali dużo błędów, do tego pomocnicy też się dokładali, a też lewa obrona trochę kuleje, jedynie do Wan Bissaki nie można mieć dużych zastrzeżeń) straciło 36 goli.

I MU, który ma pewnie budżet jakieś 150 mln, może 200 jak sprzedadzą kilku graczy ma wydać połowę na kolejnego bramkarza. By co, stracić 3-4 gole mniej?

Życie to nie FIFA, że sobie DDG sprzedasz za 80 baniek do jakiegoś PSG, dołożysz 20 i kupisz Oblaka :) Raz, że taki Oblak czy Ter Stegen są praktycznie nie do wyciągnięcia, dwa - kto kupi DDG teraz? A trzymać na ławce bramkarza z kosmiczną tygodniówką? Serio?

MU ma dużo innych pozycji do obsadzenia, ktoś do ofensywy i jakiś obrońca to absolutny mus, to są priorytety. Potem można myśleć o jakimś młodym, wypasionym DMie, ew. lewy obrońca. Może jakiś jeszcze dubler/partner dla Bruno i Pogby, do rotacji, by grać na każdym froncie. Można też pomyśleć o rezerwowym napastniku, bo Ighalo jest tylko wypożyczony, a też nie najmłodszy - Wiśnie spadły, to będzie można tanio kupić byłego wychowanka Josha Kinga - akurat na ławkę dobry zawodnik.

To mi już wychodzi 6 zawodników. Gdzie kasa na to wszystko i jeszcze na bramkarza?

Serio, MU ma w odwodzie Hendersona i niech on jeszcze 2 sezon się ogra na wypożyczeniu i jak DDG nie ogarnie kuwety w przyszłym sezonie to można robić "podmiankę".

Allison też niedawno wcale nie  był takim kozakiem, złapał dobrą formę i jest teraz topowym bramkarzem, ale to samo było niedawno z DDG - przypomnę, że był 5 razy wybierany do drużyny sezonu Premier League, od 2013 do 2018 roku... Chyba raczej nie zapomniał jak się broni?

I aż tak dużo punktów MU nie straciło przez DDG. Wiele razy on nawet w tym sezonie ratował nam tyłki, ale że wszyscy się przyzwyczaili do jego parad - to tylko się mówi o błędach.

Sarmata73 | 27.07.2020 22:31

Stawianie w jednym rzędzie formacji obronnych Live i MU to żart.
Wystrczy tylko uświadomić sobie, że 12 bram (ponad 1/3 z ogółem straconych)zainkasowało Live będąc już mistrzem czyli na dobrą sprawę już na wakacjach.

CiasnyWiesiek | 27.07.2020 22:34

UP - dokładnie jest tak jak mówisz. To co tutaj wypisują to lepsze niż kabarety.

redsik | 28.07.2020 05:17

@Devoius666

podpisuję się pod tym co napisali koledzy po tobie.... Liverpool stracił dużo bramek jak już było zapewnione mistrzostwo, tak poza tym bierz pod uwagę że grało kilku młodzików w końcówce sezonu, co też przełożyło się na wyniki :) jeśli uważasz że kupno Oblaka zapewniło by MU 4 punkty więcej w sezonie to nie potrafię ci pomóc, przecież napisałem to samo o Alissonie, który zdobył złote rękawice i w tym roku zapewne zrobił by to ponownie gdyby nie kontuzja

Reksio5000 | 28.07.2020 10:27

CiasnyWiesiek po prostu musisz się wyrzyc gdyż kiedy twój liverpool zdobywał poprzednie mistrzostwo Ty leżałes w gumce gdzieś w jakiejś melinie :D

devious666 | 28.07.2020 12:10

Napisałem, że van Dijk jest genialny a obrona MU ssie, to debilki podające się za kibiców LFC twierdzą,że przyrównuję defensywy obu klubów.

Faktycznie kretynów takich jak Sarmata czy CiasnyWiesiek to trzeba ignorować, z głupotą się nie wygra. Napiszę, że Salah jest 3x lepszy od Lingarda to powiedzą, czemu zrównuję Lingarda z Salahem.... Debil widzi co chce zobaczyć, można napisać, że van Dijk jest najlepszym obrońcą w lidze a Allisson najlepszym obecnie GK a Maguire i DDG rozczarowują ale debil i tak zobaczy w swojej chorej głowie, że ja stawiam wyżej graczy MU.

devious666 | 28.07.2020 12:18

@redsik

Ale LFC wymieniało totalnego parcha na Allisona, gigantyczna różnica klas - a jak widać po końcówce sezonu sam bramkarz i tak nic nie zrobi jak drużyna jest "na wakcjach" - cały czas o tym mówię, nie zgadzasz się?
MU nie ma aż takiego parcha na bramce, DDG to nadal klasowy bramkarz - a 2 czy 3 wpadki skutkujące stratą punktów to nie jest jeszcze dramat. Póki co MU ma 3 najlepszą defensywę w lidze, raptem 1 gol mniej niż City, 3 gole mniej niż LFC, 18 mniej straconych niż Chelsea, 11 mniej niż Spurs, 12 mniej niż Arsenal - no faktycznie dramat.

A jednak przede wszystkim to obrona kuleje - 90% straconych goli to babole obrońców a nie De Gei. Więc nierealny Oblak jest spoko, fajny bramkarz ale MU musi najpierw kupić porządnego środkowego obrońcę do pary z Maguire a potem można myśleć o bramkarzu.

Jak mówiłęm to nie FIFA, że MU ma 300 mln na transfery i może 120 wydać na Oblaka a DDG posadzic na ławce. Zresztą Chelsea juz wymieniła bramkarza, zaj****ty deal zrobili. Ja już wolę tego DDG niż jakieś eksperymenty z Onanami i innymi gośćmi z innej ligi.

Reksio5000 | 28.07.2020 14:51

devious666
90% kibiców Liverpoolu na tej stronie to inbecyle ;) CiasneWieski Redsiki itp.

Sarmata73 | 28.07.2020 14:58

Ale napisałeś też parchu:
"Liverpool z tym genialnym Allisonem (wiem, że miał kontuzję i trochę meczów opuścił) i genialnym van Dijkiem stracił 33 gole w tym sezonie.

MU z beznadziejnym DDG, ze słabą obroną (serio Maguire i Lindelof popełniali dużo błędów, do tego pomocnicy też się dokładali, a też lewa obrona trochę kuleje, jedynie do Wan Bissaki nie można mieć dużych zastrzeżeń) straciło 36 goli." To co miałeś na myśli?
A debili i kretynów to szukaj w rodzinie.

Reksio5000 | 28.07.2020 15:52

Kolejny błazen z Liverpoolu
Od maja zeszłego ich marny klubik zdobył  kilka ważnych pucharów po 14 latach przerwy a ich kibice wypowiadają się tu jakby dominiwali w Anglii i Europie z 10 lat ;)

CiasnyWiesiek | 28.07.2020 22:03

Reksio jesteś zwykłym śmieciem i nieudacznikiem życiowym więc się nie wypowiadaj.
Devious to też błazen najwyższych lotów. Udaje że nie powiedział nic złego i gra głupa większego niz jest. Napisałeś o wielkim Allisonie i VVD w prześmiewczym stylu pacanie więc nie udawaj że tak nie było. A Twojego klasowego Davidka to zjada nawet Karius i Mignolet bo mniej bramek stracili. Te dwie trzy wpadki De Gei to chyba w jednym meczu wymieniasz co nie ?! Bo chyba nie jestes az tak ograniczony.

Reksio5000 | 29.07.2020 09:06

CiasnyWiesiek
Zdovywacie puchary raz na 15 lat , więc to ty się do dyskusji nie wlaczaj , bo live to słaby klub i tyle , Mój Real na szczęście nie każe czekać 15 lat na jakie kolwiek puchary ;)



anglia.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy