REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
CiasnyWiesiek
obserwuj
utworzony : 18 lutego 2020 14:35
ostatnie logowanie : 29 października 2020 20:38  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :brak danych
ulubiona drużyna :
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: LM: Czerwone Diabły zdeklasowały RB Lipsk! Świetny występ Rashforda
29.10.2020 20:41
To ze ja napiszę o drukowaniu karnych dla United i o tym ze De Gea jest ręcznikiem nie upoważnia innych do takich zeczy. Rozumie jeszcze ze mozna nazwać kogos debilem ale te wyzwiska są duzo duzo gorsze i to tylko świadczy o ich wychowaniu.
artykuł: LM: Czerwone Diabły zdeklasowały RB Lipsk! Świetny występ Rashforda
29.10.2020 16:17
No i znowu gatka o tym jacy to kibice Liverpoolu nie są najgorsi. Faktem jest że potrafią wejść na post o United i skrytykować ich grę czy się pośmiać ale to jest nic w porównaniu z tym co pisali mi tutaj kibice United - życzenie mi śmierci, wyzywanie mnie i mojej rodziny w patologiczny sposób. Tylko nie piszcie ze się żale bo mam to w dupie ale tylko pokazuje to jakimi są chamami kibice innych drużyn. Kibice Liverpoolu w porównaniu z Tymi z United to anioły tutaj. Po latach naśmiewania się z Liverpoolu role się odwróciły i kibice United nie mogą tego przeżyć ze The Reds wygrali ostatnio lige i ligę mistrzow. Tak ich to boli ze uważają wygrana w lidze Europy za wielki sukces XD
artykuł: LM: Czerwone Diabły zdeklasowały RB Lipsk! Świetny występ Rashforda
28.10.2020 23:32
Ja się tam cieszę że United tak wysoko wygrali. Dzięki temu Ole utrzyma się na stanowisku a i tak gówno wygrają  :) zaraz wroci liga i znowu będzie w łeb  :)
artykuł: LM: Manchester United - RB Lipsk. Zapowiedź, typy, kursy
28.10.2020 07:39
Kibice United to największe chamstwo w necie więc nie przejmuj się ziomek bo to norma.
artykuł: The Reds włączyli tryb oszczędny, kolejna kontuzja obrońcy
28.10.2020 07:35
Ale sierpy z tych Duńczyków. Widać było że grac w piłkę nie potrafią to faulowali a jeden drugiemu piątkę zbijał za faul na Hendersonie od tyłu. Banda chamów. Polski sędzia drukarz tez robił co mógł zeby utrzymać ich przy życiu. Nie wiem jakim cudem tam chociaz jednej czerwonej nie bylo a powinny być dwie.
artykuł: Liverpool jakby na środkach nasennych, ale zrobił swoje
25.10.2020 11:56
Oczywiście kabanosku powinny być 4 karne w pierwszej i 4 w drugiej połowie bo tak :)
artykuł: Liverpool jakby na środkach nasennych, ale zrobił swoje
25.10.2020 10:11
Mr Devil - zasady są proste w Anglii, dla United zawsze jest karny nawet jak Bruno się o własne nogi przewraca. A normalnie to z metra nabita to nie ma karnego ale jak piłka leci już 15-20 metrów to już powinien być. A i też uważam że jak był rykoszet to nie powinno być ręki ale wtedy może jeszcze nie powinno być goli po rykoszetach. Kiedyś Liverpool stracił gola po rykoszecie od pilki plażowej i był zaliczony XD. Rykoszet nie ma nic do rzeczy jezeli ktos zagrywa pilke celowo bo przykładowo ktoś strzela i piłka się odbija tak ze leci laga z góry i wtedy można sobie ją zagrać jak w siatkówce bo rykoszet ?! XD To jest tak samo absurdalne jak to że dla was jak był spalony to można łamać nogi i nic się nie dzieje bo przecież spalony XD
artykuł: Liverpool jakby na środkach nasennych, ale zrobił swoje
25.10.2020 08:11
Drukują to o tym piszę. Jeden z komentatorów tez uważał ze nie bylo tam faulu. Tydzien temu tez drukowanie i brak czerwca dla Pickforda co potwierdził Clattenburg. Brak karnego dla Chelsea wczoraj to tez drukowanie bo faul byl ewidentny. Var jest ale dalej robią co chcą i to jest dramat. Na szczęście nie tylko ja widzę te wałki.
artykuł: Mecz godny El Clasico! Świetna odpowiedź Realu
25.10.2020 02:10
Mecz wydrukowany pod Real. Ten karny to kpina i ponury żart. Rzadko ogladam mecze Barcy ale jak dzisiaj zobaczyłem Messiego to się przeraziłem. Jemu już łeb zdeformowało od tego dopingu.
artykuł: Liverpool jakby na środkach nasennych, ale zrobił swoje
24.10.2020 22:59
Ja już nie mam siły oglądać tych partaczy co nazywają się sędziami. Co mecz to wymyślają cos innego zeby przydrukowac. Tam nawet faulu nie było ale tego nie sprawdzali oczywiście zeby mieć wymowke ze niby sędzia podjął decyzję ze byl faul a oni tylko sprawdzali czy centyment nogi byl na lini pola karnego. Z tym drukowaniem to już sil nie mam.
artykuł: Niewykorzystana szansa Czerwonych Diabłów
24.10.2020 22:57
Mr Devil - pod Varczester juz drukują od lat jeszcze jak byl Ferguson i jakoś tak nie piszesz o swojej drużynie:)
artykuł: Niewykorzystana szansa Czerwonych Diabłów
24.10.2020 20:33
No i kolejny mecz wydrukowany pod United. Oni dostają co chwile karne z dupy a tutaj był ewidentny faul Magłajera i nic. A najśmieszniejsze jest to jak kibice United piszą- LiVARpool :) niesamowita hipokryzja ale to już nawet śmieszne nie jest:)
artykuł: LM: Skromny Liverpool. Zadecydował samobój
21.10.2020 23:21
Dobry wynik na ciężkim terenie. Bylo drukowane bo nalezal się karny na Firmino.
Pan Diablo jest idealnym przykładem jakimi złymi osobami sa kibice The Reds a jacy miłosierni innych klubów o czym wczoraj pisałem. ( nick wskazuje na kibica oczywiście United)
artykuł: LM: Czerwone Diabły zdobyły Paryż. Rashford bohaterem United!
21.10.2020 08:31
Nur Martiala pierwsza klasa. Nawet w LM się nabierają XD
artykuł: Pickford uniknie kary za brutalne wejście w nogi Van Dijka
20.10.2020 20:50
Każdy sędzia popełnia błędy i mozliwe że Clatteburg tez drukował nie mówię że nie. Ale tutaj ma powtórki i widzi dokladnie co się dzieje. Już przed meczem pisałem Że Oliver to słaby sędzia i się tylko potwierdziło. Zresztą tego gościa na Varze juz nie będzie za te wszystkie babole.
artykuł: Groźby pod adresem piłkarzy Evertonu. "Odpowiedzialni staną przed sądem"
20.10.2020 20:26
Chłopie nie robie z siebie pokrzywdzonego tylko piszę o faktach. Dalszym ubliżaniem mi tylko pokazujesz jacy są kibice innych drużyn.
artykuł: Groźby pod adresem piłkarzy Evertonu. "Odpowiedzialni staną przed sądem"
20.10.2020 16:03
Pojazd po kibicach Live tutaj to norma. Może ktoś czasami napisze głupotę ale to jednak kibice innych drużyn życzyli mi śmierci, jechali mi po rodzinie itd. Jak widać duzo bardziej są upośledzeni kibice innych drużyn ale to już wiem od dawna.
artykuł: Pickford uniknie kary za brutalne wejście w nogi Van Dijka
20.10.2020 15:53
Tutaj są tacy specjaliści ze lepiej wiedza od Clatrenburga który pojechal po swoich kolegach po fachu. Karne i czerwone kartki to tylko należą się United nawet jak Bruno sam się przewraca o własne nogi XD. Nie ma co więcej dyskutować bo to nie ma sensu.
artykuł: Pickford uniknie kary za brutalne wejście w nogi Van Dijka
20.10.2020 08:05
Mr-Roba - to nie wina przepisów tylko sędziów więc skończcie zwalać to na przepisy które nie mają nic do rzeczy w tym wypadku. W tej sytuacji był rzekomy spalony więc karnego być nie mogło ale za bandyckie wejście Pickforda czerwona juz powinna być i tyle.
artykuł: Pirlo: Guardiola jest wzorem dla wszystkich
20.10.2020 00:35
Jedno wielkie XD

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.