REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
rbt
obserwuj
utworzony : 25 grudnia 2007 16:44
ostatnie logowanie : 22 października 2014 23:10  |  Status: offline
imię i nazwisko :Robert
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :2006  (14 lat)
ulubiona drużyna :
Arsenal
ulubiony zawodnik :
Ian Wright
ulubione rozgrywki :
Liga Mistrzów

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: LM: Świetna końcówka Kanonierów (video)
22.10.2014 23:12
Kontuzje kontuzjami, z takim składem jakim dysponujemy i tak musimy grać lepiej niż dziś, czy w poprzednich meczach. Szczęście dopisało, ale mimo wszystko patrząc się na cały mecz, to Arsenal trochę bardziej zasługiwał na zwycięstwo. Cieszą 3 punkty, smuci dalsza fatalna forma. Prawie każdy mecz wygląda tak samo, czyli jakbyśmy dalej grali sparingi.
artykuł: Lampard: Mam mieszane uczucia
22.09.2014 10:44
Pełen profesjonalizm, takich ludzi zaczyna już brakować w tym sporcie.
artykuł: Dramat Czerwonych Diabłów. Kapitalne Lisy!
21.09.2014 16:26
Brawo brawo brawo. Aż trudno uwierzyć w to co się widziało tu. Brawa dla "Lisów", genialny mecz, genialna liga.
artykuł: Oficjalnie: Welbeck w Arsenalu!
02.09.2014 08:23
Nigdy nie bylem zwolennikiem tego pilkarza ani tego transferu. Wenger troche zwalil pod koniec okienka. Jedyne co moge teraz zrobic to powiedziec \"obym sie co do DW mylil \"  . PS brak polskich znakow bo pisane z telefonu. Pozdrawiam
artykuł: Welbeck na testach medycznych w Arsenalu
01.09.2014 19:29
Oby to były ploty. Arsenal nie potrzebuje szrotu, tylko napastnika światowej klasy.
artykuł: Powrót i punkt Arsenalu na Goodison Park!
23.08.2014 21:08
Po takiej grze i na takim terenie wynik bardzo mnie cieszy. Niestety gra Arsenalu nie wygląda ostatnio kolorowo.
artykuł: Tarcza Wspólnoty: Arsenal gromi City!
11.08.2014 00:16
fanbpl,
Nie będę ukrywał, nie wiem co ty do mnie napisałeś. Wiadomo, puchar nie jest bardzo prestiżowy, ale to drugie trofeum w ciągu roku dla Arsenalu to latach posuchy. Więc wiadomo, że kibice Arsenalu mogą się radować i optymistycznie spoglądać w przyszłość. Bo może i nie jest to LM ale zawsze to kolejne oficjalne trofeum w gablocie. Wyczuwam sarkazm w twoim komentarzu więc nie będę pisał więcej(trochę popiłem więc nie mam zamiaru dziś już się zagłębiać w kolejne komentarze ;)  ).
artykuł: Tarcza Wspólnoty: Arsenal gromi City!
10.08.2014 22:59
Kolejny puchar dla Arsenalu. Drugi w tym roku i pierwszy w tym sezonie. Gratulacje, świetny mecz. Oby to była dobra prognoza przed nadchodzącym sezonem. Mam nadzieję, że na tym nie poprzestaną. Go go Gunners!
artykuł: Tarcza Wspólnoty: Arsenal vs City
10.08.2014 15:30
josif,
O tym pisałem wcześniej. W twoim typie irytuje mnie to, że napisałeś, że wygra futbol więc wygra City. To tak samo jakby napisać, że Arsenal nie potrafi grać w piłkę, albo gra totalny antyfutbol co jest równe z obrażaniem i zaczynaniem kolejnej spiny. To, że ktoś typuje nawet 10:0 dla zespołu któremu nie kibicuje mnie nie rusza. Widocznie ma podstawy do tego aby taki wynik obstawić. Ale dodawanie, że druga drużyna gra antyfutbol już jest po prostu według mnie chamstwem(bo jak inaczej odczytać twoją wypowiedź). A jeżeli chodziło ci tylko o prowokacje w stronę niektórych kibiców Arsenalu to też nie popieram tego. Bo po co na głupotę odpowiadać głupotą?
artykuł: Tarcza Wspólnoty: Arsenal vs City
09.08.2014 23:44
RedWarrior,
"Śmiechem na sali to jest nazywanie Manchesteru City "kopią Kanonierów" "
Tutaj popieram. Arsenal gra inną piłkę niż City. Tego nie można nazwać nawet kopią. A jeżeli chodzi o porównanie stylów City z L'poolem to ja bym zaznaczył, że The Reds to taka gorsza wersja klubu z Manchesteru(bez urazy oczywiście). Mam na myśli to, ze City potrafi mądrze grać z przodu i z tylu i są ofensywnie nastawieni w każdym meczu. L'pool radzi sobie tylko z przodu, w defensywie już nie do końca(sporo błędów). Ale to nie o tym tutaj powinna być dyskusja.

Szkoda, że skoro ktoś tutaj typuje swój wynik i komuś się nie podoba to musi być nagle spina. Każdy ma prawo do swojego głosu.

josif,
Prowokuj sobie dalej. Z twojej wypowiedzi wynika więc, że Arsenal gra antyfutbol i dlatego nie powinien wygrać... To jest właśnie śmieszne. Ze strony Arsenalu pokazało się kilku użytkowników, którzy zaczynają jakaś burzę(i oczywiście tego nie popieram) to i MUSI znaleźć się kibic The Reds co też musi prowokować.

No i jeszcze jedno. Poruszony został wątek meczu MC-Arsenal. Ludzie, nie usprawiedliwiajcie tego wyniku złym sędziowaniem. Ok, Atkinson musiał jak zawsze namieszać na naszą niekorzyść, ale i tak Arsenal był wtedy o klasę gorszy.
artykuł: Tarcza Wspólnoty: Arsenal vs City
09.08.2014 15:25
MasterArsenal,
Hehe, zegar z Suarezem mnie rozwalił :D
artykuł: Tarcza Wspólnoty: Arsenal vs City
09.08.2014 15:00
Mało czasu na przygotowanie składu do ligi i nieobecność wielu zawodników po obu stronach pewnie obniży poziom widowiska, ale nie zmienia faktu, że mecz powinien mimo wszystko nadal być ciekawym wydarzeniem. Liczę oczywiście na Arsenal, ale o zwycięstwo będzie trudno. Arsenal ma szanse na pierwsze trofeum w tym roku i mam nadzieję, że je zdobędą. Nie mogę się doczekać :)
artykuł: Pellegrini odpowiedział Wengerowi
08.08.2014 21:18
InterZawszZa,
No i dlatego dobrze napisał. Arsene nie ma zamiaru puszczać go do MU dlatego TV idzie do Barcy.
artykuł: Man City przegrał z Dundee FC
14.07.2014 19:39
Chyba nie trzeba dodawać, że to całkowicie skreśla MC z walki o mistrza, ba! nawet zwiastuje ich spadek z ligi. Przykro mi, takie jest życie :P
artykuł: Robben: Nie przejdę do Man Utd
13.07.2014 18:55
Prawda jest taka, że nawet jakby zagrał sezon życia w MU to i tak by to drużynie nie pomogło. Robben nie jest głupi, takiego kroku wstecz nie zrobi.
artykuł: Sanchez o przyczynach transferu do Arsenalu
13.07.2014 01:26
kubbak92,
Ja nie mówię, że piłkarze Chelsea nie dawali z siebie 100% czy byli nieudolnie zarządzani. Po prostu mówię, że między innymi Arsenal był klubem dużo lepszym zarządzanym przez lepszych specjalistów . Mieli lepszą głowę do trenerów, do piłkarzy, stosowali lepszy trening itp. Z twoich wypowiedzi można wywnioskować, że jak komuś coś się uda to tylko dzięki szczęściu. Weźmy taki przykład: Jedna osoba od najmłodszych lat dużo się uczyła, pracowała dniami i nocami aby osiągnąć sukces. Dużo poświęcał aby zrealizować swoje cele i marzenia. I się jej w końcu udało. Druga osoba natomiast również się uczyła ale już mniej. Wolała sobie poimprezować, mniej pracowała. Bez takiej wiedzy i doświadczenia jakie miała pierwsza osoba nie potrafiła sobie tak dobrze poradzić. Chyba musisz przyznać, że to nie jest uczciwe aby powiedzieć, że ta pierwsza osoba zaszła dalej tylko dlatego, że miała po prostu farta. A żeby lepiej zobrazować całą sytuację wyobraźmy sobie, że nagle do tej drugiej osoby przychodzi pewien jegomość i daje mu w jednej chwili prawie to samo co udało się ciężką pracą zdobyć przez tą pierwsza. To nie będzie nazywać się szczęściem tej drugiej osoby? Tak to już w sporcie jest. Np. Usain Bolt nie jest najszybszym człowiekiem, bo miał szczęście. Jest najlepszy bo pracował ciężej i lepiej od innych.
A co do trenerów. Nie zgodzę się, że jest to loteria. Tak samo mogę powiedzieć, że loteria to jest kupowanie piłkarzy. Wenger sprowadził wielu piłkarzy, którzy nie byli znani. Ale mimo to po kilku latach największe kluby się o nich biły. Nie wierzę, że Wenger jeździł po świecie i wybierał losowych nieznanych piłkarzy i liczył na farta. Arsenal dostrzegł w Wengerze to coś i dali mu szansę, tak samo jak to Arsene robił z młodymi piłkarzami o których nikt nie słyszał. Nie muszę mówić, że nie jest on pierwszym wielkim trenerem w tym klubie. Więc to nie jest przypadek, że tutaj pracuje.

R_R,
Ad.3(zacznę od końca) - dla mnie status gwiazdy to nie jest format tylko Messiego. Uważam, że większe grono piłkarzy zasługuje na to miano. Ale tutaj nie ma co się rozpisywać, każdy w tym temacie ma swoje poglądy.

Ad.1 i 2: Nie mówię abyś odpowiadał za prowokacje i nie mówię, że prowokujesz. Mówię, że wielu kibiców L'poolu, ale i również innych klubów pod newsami muszą się przyczepiać i wyśmiewać z innych kibiców. Nie wiem czemu tutaj panuje taka zawiść. W tych atakach na Arsenal najzabawniejsze jest to, że napinacze co roku skreślają już w wakacje Arsenal i wywalając go z top4. Kibice L'poolu śmieją się z tego, że Arsenal nie zdobył od 9 lat mistrza a sami czekają całe życie na ten tytuł. Mówią, aby kibice Arsenalu tak nie patrzyli optymistycznie w przyszłość bo wygrali jeden puchar a sami są wielkimi optymistami bo po kilku latach wrócili do top4. Kibice Mu śmieją się, że L'poolu co rok temu zajął niskie miejsce nas przegonił, a ich klub sam zajął jeszcze niższe miejsce. Śmieją się, że Arsenal jest słaby a w tym sezonie bili wszystkie negatywne rekordy. Natomiast kibice Chelsea co roku piszą jaka to ich drużyna jest o niebo lepsza, a zajmują jedną lokatę nad nami z minimalną przewagą punktową. Arsenal zdobył trofeum ale to i tak nie ważne bo Arsenal wciąż jest w ich oczach zespołem, który nie ma szans na zdobycie trofeum a Wenger to wypalony dziad. I jak jakiś kibic napisze, że Arsenal liczy się w walce o mistrza to jest już wyśmiewany i mieszany z błotem. Bo oczywiście np. Chelsea co miała aż 3 punkty przewagi nad Arsenalem i nie wygrała w tym roku nic już szanse na mistrza ma bardzo wielkie. To jest po prostu żałosne. Ale też nie ukrywam, że znajdują się i kibice Arsenalu co potrafią zabłysnąć brakiem intelektu. Nie wiem po co ludzie piszą takie głupoty. Albo naprawdę wyłączają myślenie, albo ich podnieca to, że kogoś powyśmiewają przez internet dowartościowując się w ten sposób.
artykuł: Sanchez o przyczynach transferu do Arsenalu
12.07.2014 18:56
kubbak92,
Tylko że Arsenal zdobywał wiele trofeów jeszcze przed Wengerem. Poza tym kiedy ten sport nie opierał się tylko wyłącznie na kasie to Arsenal budował swoją potęgę w czysto sportowym stylu. A Chelsea nie potrafiła w taki sposób wspiąć na szczyt. Zwróć też uwagę, że to Arsenal zatrudnił Wengera a nie Wenger przejął ten klub. To Arsenal znalazł takiego menadżera, który im wygrał tyle pucharów. Tak samo MU. To oni ściągnęli SAF'a. Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że Chelsea sobie zatrudniła inwestora który w nią pakował tyle kasy? Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że Chelsea kupiona przez Romka miała takie samo szczęście w osiągnięciu topu jak np. L'pool, MU, czy Arsenal, którzy do tego celu dążyli poprzez ciężką pracę całe dekady?
artykuł: Sanchez o przyczynach transferu do Arsenalu
12.07.2014 16:32
MasterArsenal,
Ostatnio dużo nie zaglądałem tutaj więc post o Dżordżo musiał mi umknąć. A że spina pomiędzy kibicami Arsenalu i L'poolu będzie, to też wiedziałem przy wspomnianym przez ciebie newsie. Mnie dziwi to, że niektórzy z nich wyśmiewają się z Arsenalu podając argumenty które można by też wykorzystać przeciwko nim. Taka logika.

Mnie akurat nie dziwi obecność kibiców MU i Chelsea tutaj. W większości są to napinacze i wchodzą tylko po to aby wywołać burzę. To jest już normalka na tym portalu. Ale też trzeba przyznać, że byli kibice, którzy potrafili z sensem pisać. Szkoda tylko, że takie posty tutaj to rzadkość.

A napinacze jak to napisałeś zawsze się do czegoś przyczepią. Zalewali cały ten portal komentarzami typu: "Arsenal wypadnie z top4", "Arsenal już nigdy nie zdobędzie żadnego trofeum". No i The Gunners jak co roku zostali w top4 i też udało się im wygrać puchar. A oni zamiast napisać, że byli w błędzie będą czepiać się czegoś innego. Założę się, że jakby Arsenal przez kolejne 10 lat zdobywał wszystkie trofea jakie się da i w każdym rozegranym meczu stracił by przynajmniej jedną bramkę, to by pisali:"A kiedy to Arsenal zagrał mecz w którym nie stracił bramki?" .

Abudabu,
Myślę, że jemu nie powinno się tego tłumaczyć. Kiedyś ktoś mu powiedział, że nikt nie każe mu iść do szkoły. No i mamy teraz taki efekt. Kibice MU muszą być dumni, że mają w swoich szeregach kogoś takiego :P
artykuł: Sanchez o przyczynach transferu do Arsenalu
12.07.2014 15:44
R_R,
Pierwszy akapit-Między innymi kibice L'poolu zaczynają prowokować bo śmieją się z kibiców Arsenalu i ich wiary w własny klub, przy czym sami są pewni swoich przekonań odnośnie klubu. No i nie powinno się im tego wytykać(i to jest już w porządku niby- ok zapamiętam). Myślę, że rozumiesz czemu się odniosłem twoim zdaniem też do nich. Bo to działa w dwie strony.

Drugi akapit- aby zdobyć mistrza też trzeba pozostać w Top4 jakbyś nie zauważył. A kibice The Reds są tego pewni w 100% . Pewnie wróżbita Maciej im to wywróżył. No i kibice Arsenalu oczywiście nie mogą nawet marzyć o mistrzostwie bo już 9 lat nie wygrali ligi. Skoro to są argumenty większości kibiców The Reds to oni tym bardziej chyba nie powinni w ogóle myśleć o tym(nie mówię tutaj o Tobie, po prostu chce zaznaczyć jak niski poziom prezentują tutaj co niektórzy podając tak beznadziejne argumenty).

Trzeci akapit- Tak to prawda. Jest takich wielu i grają w najlepszych klubach i są prawie niemożliwi do wyciągnięcia. Więc myślę, że jednak są pewnego rodzaju gwiazdami w tym sporcie. No chyba, że dla ciebie gwiazda to ktoś taki jak Ronaldo i Messi, a poza nimi już nikt.

GeorgeBest7,
Widzę, że jesteś albo kolejnym użytkownikiem, który założył konto tylko po to aby prowokować albo już nie raz byłeś tu banowany. Gratuluję upośledzenia umysłowego. Nie myślałeś aby porobić coś bardziej ambitnego np. skończyć szkołę?
artykuł: Arteta wykluczył odejście z Arsenalu
12.07.2014 14:27
A niech siedzi dalej w Arsenalu. Niech Wenger kupi kogoś dobrego na DM'a. Zmiennikami byliby Flamini i Arteta, a i Jacek by też mógł coś tam powalczyć. Przynajmniej na w szatni i na treningach będziemy mieli sporo doświadczenia. Ale jeżeli ma grać tak jak w poprzednim sezonie i do tego Arsenal nie kupi nowego DM'a to już troszkę lipa.

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.